2012. július 4., szerda

Sales, próbanap, új munkahely, fél év <3, fenőtté válás, gondolatok

 

 

Idézet mára:

"A hitelesség mindig ott kezdődik, amikor a negatív élményről is tudok oldottan beszélni és közben tudom, hogy ezért én vagyok a felelős. Merem átélni, az ezzel járó fájdalmat, de ezért is felelősséget vállalok azzal, hogy holnaptól mindent megteszek, hogy ezen változtassak napról napra."
Csernus Imre

Június 27. Szerda:tumblr_lqy1n65Cq81r2s2w8o1_500

Nagyon nem akartam ezt a napot! A sales előtti nagy felhajtás napját! Zavarban levő arc 12 óráztam. Reggel 9-21-ig… Zavarban levő arc Am jobban bírtam, mint gondoltam, s volt bőven tenni való, szo nem unatkoztam, s hosszú volt, de azért csak eltelt a nap. Mosolygó arc

Június 28. Csütörtök:

A leárazás napja. 11 órázás. A nap végére már feszkós voltam. Ahogy az lenni szokott, ciklusokban jöttek az emberek. Hol nagyon sokan voltak, hol kevesebben.

Június 29. Péntek:

Ma, szabadnapos lettem volna, de 10-re mennem kellett próbanapra az egyik Andrássy úti üzletbe próbanapra, ami elég jól sikerült.

El nem tudtam képzelni, h mit kell csinálni a próbanapon, hisz tisztábantumblr_lqynkbKLCT1qgls16o1_1280 voltam vele, h egy ilyen luxus üzletbe nincs olyan forgalom, s pörgés, mint nálunk. Fenntartásokkal tele mentem el, s nem sok reményt tápláltam a meló iránt. Rosszra számítottam, de a 10 órázást elég jó bírtam. Több vásárló jár naponta az üzletbe, mint gondoltam, s jobban is bírtam az egész napos állást. A kollégák szimpik voltak, s mint a nap végén kiderült Én is nekik, s Hétfőn megyek vissza hozzájuk egy újabb tárgyalásra. Ha azt nézzük, akkor lénygében ez egy 3 körös felvételi.

Végül is, a próbanap lényege abból állt, amit gondoltam, h kiderüljön, h tetszik e a meló, tudnám e csinálni, s jó e az állóképességem.

Július 1. Vasárnap:

Ma vagyunk fél évesek Norbival. Mosolygó arc Hajnalban, mikor hazajött melóból, a konyhán egy gyertyafényes vacsorával vártam, s a vacsora végén adtam neki egy kis ajándékot, egy karkötőt, amit anno kinézett magának.

Dél körül elmentünk a Római fürdőbe strandolni. Kb.: 15 percet álltunk sorba még bejutottunk. Szép strand, de kicsi és sokan voltak. Szép volt, jó volt, de többet oda se megyünk. Volt egy komoly s egyben érdekes, furi beszélgetésünk Norbival. Fájó dolgokról is beszéltünk, de legalább tumblr_lr0cljemsn1qzdll0o1_500beszéltünk mindenről, s nem kerültük el a forró kását.

Este otthon Popov csatlakozott hozzánk, s kimentünk az Erzsire inni. Jó be is basztunk. Pálinka, sör, pezsgő, energiaital. Zavarban levő arc Nálam még Vuk is jött olyan szarul lettem, de aztán már egyből szinte kijózanodtam, de mikor megindultunk a nagy melegben megint bebasztam. Arc nagy mosollyal Hajnal 3-4 között mentünk haza. Geci kész volt Norbi és Popov. Arc nagy mosollyal De am jókat röhögtünk egész este. Mosolygó arc Jó volt.

Július 2. Hétfő:

Annyi túlórám volt, h szabadnapot kaptam mára. Elmentem az Andrássy úti üzletbe, megbeszéltük a belépés részleteit, majd az ingatlan közvetítőnkhöz is elmentünk Popovval elintézni, az internet bekötéséhez szükséges dokumentumokat. Aztán kimentem Norbiékhoz. Megkajáltam, beszélgettem Anyukájával. Norbi vett akváriumot, mert kitalálta, h Ő halucikat akar. Elvittük hozzánk az akvárium szettet. Aztán tetéltünk is.

Július 3. Kedd:tumblr_lr3us4Qlyx1qfvnh6o1_1280

Délelőtt szaladgáltunk Norbival az akváriumi kellékek után. Vett növényeket, sódert, dekort, s berendezte, feltöltötte vízzel. Én elmentem dolgozni s nap végén felmondtam a Pullnál. 2 ember tudta, h felfogok mondani, de mindenki mást meglepetésként ért. Jöttek a kérdések, hol hogyan mennyiért, stb…

Az üzletvezetővel sikerült megegyeznem, h jövő héten már kezdhetek az új helyemen.

A Hr-esünk viszont kiakadt, s beszélni akar velem, mert h jó és fontos munkaerő vagyok  számukra, s terveik vannak velem. Azt mondta az üzletvezetőnknek, h fel fog hívni, s beszélni akar velem.

Meglepődtem, s cikáztak a gondolataim…

Július 4. Szerda:

Eddig nem jelentkezett a Hr-esünk. Remélem, h nem lesz bekavarás, fennakadás, s nem bizonytalanítanak el, mert am szerettem itt dolgozni, csak ugye teljes munkaidős állást akartam már régóta, s most összejött…

Jövő héten kedden már várhatólag kezdhetek az új munkahelyemen.

Meló után elmentem az egyik szolgáltatóhoz, és hosszú huzavona után végre sikerült elintéznem, h beköttessék hamarosan hozzánk végre azt a tumblr_lr4mrzGZtV1qa1ytxo1_500kibaszott internetet! Arc nagy mosollyal -.-‘” Mérges arc

Am a faszom tele van már, mert mindig nekem kell mindent elintéznem!

Az elmúlt 1-2 hónapban elég keveset posztolok már az fb-n, de kiírtam nemrégiben, h úgy érzem, h az elmúlt hetekben jutottam el abba az életszakaszomban, h valóban felnőttem… :/

Arra jöttem rá, h mindig mindent nekem kell csinálnom, s nem szabad soha semmit a másikra bízni, ilyen-olyan okoknál fogva, mert v túl éretlen, gyerek, meggondolatlan, hozzá nem értő, v szétszórt, megbízhatatlan, stb stb stb…

Sőt! Azt is megtanultam, h ha hívnak valahova, v visznek, akkor azt is én fogom megcsinálni, v minimum utána járok, mert ha Én nem csinálok semmit, akkor vagy elkésünk, v eltévedünk, v valami tuti agyfaszság fog érni!

Eléggé megterhelő, s olykor ökölbe szorul a kezem, s a faszom azért ilyenkor nekem is ki van, de persze csak nyelnek és mosolygok, s magamba tartom, mert ha kijönne belőlem, akkor aztán lenne ereszd el a hajamat, s persze még én lennék a hülye utolsó!tumblr_lr6huxIE581qa64aho1_500

Egyre többet jut manapság eszembe a lakatlan sziget utáni vágyam, ahol csak Norbival élnénk ketten…. :/

+ Mivel megint álmodtam valamelyik este a gyermekkoromról, már szinte biztos vagyok benne, h nem véletlenül van. Vágyom a felhőtlen, boldog problémák, stressz nélküli világomra… :/ Szomorú arc

+ Még arra vágyom, h bárcsak ne változnának meg az emberek, s olyanok lennének, amilyenek voltak, v amilyennek megismertük… Szomorú arc

Mikor egyedül vagyok, olyan szomorúság tör rám, h rendesen küzdenem kell a sírás ellen, de nem mindig sikerül… :/

Most is eléggé magam alatt vagyok, s ezért is írom le a gondolataim.

Egyedül létemben olyan szürkeség, hatalmas üresség érzés fog el, h… nagyon rossz életérzés önt el. Félelem szomorúság, keserűség, csalódottság…  Szomorú arc(((

Joh! Azt hiszem, jobb lesz, ha most abba hagyom az írást!

“A szerelem egy átmeneti elmebaj ugyanúgy, ahogy a vulkán is kitör, majd lenyugszik. És amikor elmúlik, akkor kell dönteni. Ki kell elemezned, hogy a gyökereitek már annyira összefonódtak-e, hogy elképzelhetetlen, hogy valaha is szétválnának. Mert mi is az a szerelem? A szerelem nem légszomj, nem
a szexuális izgalom, nem az örök szenvedély kinyilvánítása, nem a vágy, hogy a nap minden második percében szexelj, nem az, amikor éjjel fölébredsz és elképzeled, hogy ő a tested minden kis hajlatát csókolgatja. Ha nem tudod mi az, én megmondom neked az igazságot. Eddig csak arról szóltam, hogy mi az, szerelmesnek lenni” ez az, amit minden hülye tud. Maga a szeretet az, ami megmarad, ha a szerelem már ellobbant, és ez már művészet és szerencsés véletlen is egyszerre.”

 

Csók!

Rion

Piros ajkak

tumblr_lr4glmROVG1qeiu01o1_1280

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

Nincsenek megjegyzések: