2012. augusztus 13., hétfő

Melóban, Szentendre, Budai vár, buli, sorozatok, Mi

 

Idézet mára:

Számtalan valóság létezik egyazon időben. Ezek az úgynevezett paralel univerzumok. Az hogy mi melyikben létezünk, az csakis rajtunk múlik.
Melyik legyen? Az a valóság, ahol a barátaink mindig támogatnak, a családunk hisz bennünk és a szívünk megértéssel van tele? Vagy az a valóság, amelyikben az üzlet sosem jön össze, ahol mindig lemaradunk a hajóról és a baj sosincs tőlünk távol?
Mindkét valóság egy időben létezik. A meghatározó tényező pedig az ahogyan cselekszünk. Az ego által vezérelt tetteink a káosszal teli valóság börtönébe zárnak minket. De minden alkalommal, amikor ellenállunk a reaktív viselkedésünknek, egy kvantum ugrással, egy jobb valóságba érkezünk meg.

tumblr_lrp9ycTVw31qekx45o1_500

Augusztus 6-9:

Végigdolgoztam a 4 napot. Minden okés volt. Úgy érzem, h kezdenek befogadni a kollégák. Egyre többet beszélgetünk, kérdezősködnek, mesélünk magunkról. Az üzletvezetőm is nyit felém pedig őt éreztem a legtartózkodóbbnak. Kértem értékelést az eddigi munkámról, s majd 1 hét múlva pénteken értékelnek közösen az u.v helyettessel. Kíváncsian várom.

Akkor csütörtökön kikérdezett az üzletezetőm az üzletről, kollekciókból, Armani “történelméből” és angolból. A kérdések 90 százalékára nagyjából tudtam a választ. Mosolygó arctumblr_ls44wqM1Xf1qmlvtyo1_1280

Múlthéten felmondott Zita a kedvenc kolléganőm, mert felvették mesterképzésre, ahová jelentkezett. Ő volt velem a próbanapokon, s mivel jó benyomást keltett így Őt éreztem hozzám a legközelebb állónak. Sajnálom h szeptember elsejével már nem lesz velünk… :/

A héten lett volna egy  buzi próbanaposunk Zita helyére. Ő is az egyik Andrássy úti üzletben dolgozott, s azt hallottuk róla, h már az interjún illette magát. Egy passzív k.rva, érett nő gondoltuk. Senki se akarta, nem vártuk. Én különösen nem, mert nem bírom az ilyen primadonna girlöket… Zavarban levő arc

De nem jelent meg a próbanapon, mert állítólag lebetegedett. “Ó nembaj!” Arc nagy mosollyal Gondoltam Én. Szo megúsztuk… Mosolygó arc

Az ilyen risza-risza, hajtű dobállók nagyon irritálnak. Meg am is szarkavarók, áskálódó hárpiák. (Persze nem általánosítok, s vannak kivételek bla, bla, bla….)

Augusztus 10. Péntek:

Szabadnaposak vagyunk mindketten Norbival jó tumblr_lsatbwKFu51qg0d5do1_1280pár napig, így az első napunkat azzal töltöttük el, h elmentünk kirándulni Szentendrére. Úgy volt, h Siófokra megyünk, de szar idő volt a hétvégén, így változott a progi. Nagyon jó volt. Igaz Norbi az elején durcizott – mert miért ne, mert ha én vagyok Normális, akkor Ő nem az, s fordítva – mert, h nem mentünk Siófokra, pedig süt a nap, s h rávolt készülve…

De aztán megnyugodott, h beértünk Szentendre bel/óvárosába.

Imádom az ilyen helyeket. Hollókő feelingje volt, ami különösen közel áll hozzám, hisz palócföldi vagyok én is. Mosolygó arc

Sok képet csináltunk, sokat sétáltunk, s kiültünk egy étterem teaszára is ebédelni. “Tök romcsi voooolt!!!” Arc nagy mosollyal Kacsintó arc Arc kinyújtott nyelvvel

Estér épp h hazaértünk, jöttek is a csajok Zsuzsi és Virág. Ittunk pár feles házi páleszt, aztán rohantunk is a Deákra, mert ott találkoztunk Zsófival. Aztán leültünk az Erzsébet térre, ahol ittunk kevert narancsos és epres vodkát. Először ittam epres vodkát de nagyon finom volt. Mosolygó arc

tumblr_lsb9f1KiDz1qzed3go1_1280Aztán elmentünk a Romkertbe, h bulizunk, de Zsófi visszakozott, mert fáradt volt, s így visszamentünk a Ferenciek terére, h akkor hazamegyünk, de a metro már zárva volt. Aztán nagy tanakodás után, végül Zsófinak odaadtuk a lakáskulcsot, felírtunk neki mindent, h hogyan hová, miként jut fel hozzánk, addig Zsófi vett nekünk egy pezsgőt, hívtunk taxit, s hazament hozzánk aludni.

Mi a többiekkel visszamentünk a Romkertbe, de hatalmas sor állt, ami nem haladt, szo beültünk egy taxiba, s elmentünk a Dobozba. Bent már éreztük rendesen a pia hatását, de azért még ittunk. Jó volt. Eltánciztunk hajnalig, s olyan 4 után hazaértünk.

Augusztus 11. Szombat:

Úgy terveztük, h elmegyünk Rám szakadékhoz, de mivel előző este elégé kiütöttük magunk, s dél után tértünk magunkhoz, így már elégé késő lett volna elindulni. Aztán jött az ötlet, h menjünk ki a jánoshegyi kilátóhoz. Oké. Elkezdtünk készülődni, s mire elindultunk volna, elkezdett esni, szo maradtunk itthon.

Családi idill. Apa (Én) írok, jegyzetelek a blogba, Norbika odakint mosogat(!), amit még nemtumblr_lsbcdaohga1r41ff4o1_500 láttam az elmúlt 7 hónapban. Mosolygó arc Meg is puszilgattam, s megdicsértem, h milyen ügyes. Mosolygó arc Aztán végül kimentünk a Budai várba sétálni. Eléggé borongós, hűvös, őszies idő volt. Csináltunk itt is jó pár képet. Estére, ahogy hazaértünk, elkezdtünk kisütni hasábburgonyát és sajttal töltött pulykamellet. Nagyon éhesek voltunk, szo a negyedét sütés közben megettük. Arc nagy mosollyal

Esténként mostanában már a Heroes-t, és a Testvérek című sorozatot nézzük. Bár leszedettem Norbivl az “On the spot” nevű sorozatot is, mert arra is kiwi wok.

Augusztus 12. Vasárnap:

Délig megint aludtunk. Délután kimentünk az Akváriumhoz szétnézni, mert kirakodós vásár volt, aztán hazamentünk megkajálni, s én hazautaztam vidékre, Norbi meg ment haza.

Jó volt itthon lenni. Már kb.: 1-2 hete honvágyam volt, de mégis fájó szívvel indultam el, h elváltunk Norbival. Pont írni is akartam neki a vonaton, h már most hiányzik, mikor láttam, h már Ő is írt, h rossz volt elválni. Mosolygó arc Olyan jó eső érzés az ilyen. Különösen az, h kis híján egyszerre írunk egymásra, s ugyan azt…

Jóóóó. Tudom ez csöpögős lett, de nem érdekel. Szeretem az ilyet és kész! Mosolygó arc Am meg mindenki szereti, ha éreztetik vele, h szeretik. Mosolygó arc

…………

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

tumblr_lro4u5F67u1qldh1uo1_250

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

Nincsenek megjegyzések: