2012. augusztus 29., szerda

Az előző részek tartalmából…

 

Idézet mára:

"Ha valaki azt akarja, hogy jelen legyél az életében, akkor az helyet csinál neked benne és nem neked kell kiharcolnod azt. Ha olykor megbánt téged, nem indokot keres a tettére, hanem bocsánatot kér. Ne fuss felesleges köröket olyasvalakivel, aki nem ismer el téged, és ne feledd: akinek fontos vagy, nem csak akkor áll melletted, amikor a legjobb formádat hozod, hanem akkor is, amikor a legrosszabb passzban vagy !"

tumblr_lrsoluMB5t1qgls16o1_500

Augusztus 13. Hétfő:

Visszautaztam Pestre. Elmentünk a Mamutba, mert Norbi megakarta venni az átmeneti dzsekijét, én meg találtam egy utolsó “s”-es szürke, ülepes, pamut melegítőnadrágot, amit meg is vettem. Nem akartam vásárolni semmit, de jó termék volt jó áron, szo nem tudtam ellenállni… :/ Mosolygó arc

Augusztus 14. Kedd:528701_10150999328570918_1317006907_n

13 körül elindultunk kirándulni a János hegyre az Erzsébet kilátóhoz és a Normafához. A 22-es busszal kimentünk a gyermekvasútig. Bementünk a jegypénztárhoz, s döbbentem vettem észre, h ott is gyerekek vannak. De voltak vagy 5-en. 1 állt az ablakban a többiek meg hátul szaladgáltak, hangoskodtak. Titta káosz volt! Mikor megláttam őket, gyorsan hátat fordítottam, s kiakartam menni az ajtón, úgy előtört belőlem a nevetés, h eeeeeez miiii?! Arc nagy mosollyal Norbi közben cigizett – mi más csinált volna –.-‘” Arc nagy mosollyal Arc kinyújtott nyelvvel Kacsintó arc - szo összeszedtem magam, s odamentem a kisráchoz, akinek majdnem lenyerítettem a fejét. Életemben nem szolgált még ki gyerek, szo szegénytől mosolyogva, s erősen küzdve a röhögésem visszatartása közepette megkérdeztem, h mennyi egy jegy. Pontosan már nem emlékszem de talán 700-800 ft körül volt. Nah ekkor megint majdnem elröhögtem magam, szo fogtuk magunk és megindultunk gyalog a kilátónak. Viszonylag gyorsan felértünk. Fent a kilátó tetején elég hideg volt úgy fújt a szél.

Normafa is szép volt, jó kilátásokkal. Majd beültünk az egyetlen étterembe egy sörre s hazamentünk. Jó kis nap volt. Mosolygó arc

Augusztus 15. Szerda:388056_10151037309380918_41205512_n

Bent volt Lakatos Márk az üzletben. de csak nézelődött, felmérte a terepet. Felmondott egyik kolléganőnk, s így szeptembertől én leszek az üzletben a “rangidős” eladó.

A régebbi kolléga helyére jöttem ugye Én, mert az illető más területen akarta kipróbálni magát ( azóta kiderült, h nem tetszik neki ), Zita tovább tanul, s megy mesterképzésre, mert ő a szakmájában szeretne dolgozni, Anna pedig egy újonnan nyíló másik márka üzletben kezd majd el dolgozni szeptemberben.

Augusztus 16. Péntek:

Szabadnap. Már nem emlékszem, h mit csináltunk, csak annyi van feljegyezve, h elmentünk az egyik közeli kórházba, h megcsináltatom a szokásos negyedévi szűrésem, de nyári szabin vannak a bőrgyógyászaton, szo tovább csúszik. Este elmentünk a Corvin tetőre Norbival és Popovval. Szar volt, nagyon nem nekünk aló hely. Így 1-2 órán belül el is jöttünk. Hazakullogtunk, s útközben benéztünk a harminckettesek terénél lévő Andersen v már nem is tudom,  milyen nevű kocsmámba, mert állítólag kezd felfutni, de egy kis hetero állatos zugkocsma, kritikán aluli, szo 3 percnél tovább nem is voltunk ott, így hajnalban elég korán hazaértünk.

551940_10151043286755918_123113066_nAm az elmúlt hetekben tudatosult bennem, h mennyire nem vagyok már kíváncsi a melegekre, s egyáltalán nem vagyok nyitott a meleg társadalomra. Oly annyira nem, h már az irritál, s zavar, ha jelez a radarom, h buzi van a közelemben. Gondoljatok bele, h akkor mit érzek, ha mondjuk buzisan viselkedő, v nyávogósak kerülnek akaratlanul is a közelembe… Zavarban levő arc

Augusztus 17. Szombat.

5 órát dolgoztam. Lakatos Márk megint visszatért több másik műsorvezetővel és ruhákat próbáltak, s vittek el, mert lesz új műsor a Voice v mi. Nem nézek tv-t, csak a többiektől hallottam.

Volt bent nálunk egy próbanapos, s tudom, h pénteken is volt bent egy másik próbanapos, s mivel jó múlttal, tapasztalattal rendelkeznek, s szimpik voltak az interjúkon, így valszeg már  meg is van a leendő 2 új kolléganő! Így 4 eladóból egyedül én leszek ott fiú! Arc nagy mosollyal

Este iszogatás kezdődött nálunk. Jött Zsófi, Zsuzsi és Virág. Gyorsan tankoltunk, mert sajnos későn érkeztek, s nem maradt időnk a laza, nyugis, beszélgetős iszogatásra. :/ Norbival ismét összemorogtunk, volt is kellemetlenség az este, de hajnalra szerencsére véget ért a mosolyszünet. Mosolygó arc Alterben elvoltunk, bár én már nem szeretek buzik265149496782430902_hlbjytfg_f közé járni. Egyedül a Show volt jó. Különösen kiemelném a nagy kedvencem Betty Blue-t aki előadta az egyik kedvenc számom (fent látható) a “fb himnuszt”.  Imádom a kontaktlencséit, s a nagy meredt szemeiiiit! Arc nagy mosollyal *.* <3

Augusztus 20. Hétfő:

Hajnalban keltünk, s 10-re leértünk Siófokra. Délután 17-ig voltunk az aranyparton, s jól le is égtünk. Arc nagy mosollyal Én rákvörös lettem. Mikor a lakótársam, Popov meglátott, h hazaértünk, kitört belőle a nevetés. Mosolygó arc

Am jó volt lent. 23 éves koromban jutottam el először Siófokra. Am nem egy nagy durr, de kikapcsolódásnak jó volt.

Elég sekélyes volt a víz, s sok-sok métert kellett bemenni ahhoz h eltudjunk merülni. Inkább a sekélyes részen voltunk s a vízben is napoztunk. Mosolygó arc

Volt két vicces jelenet. Norbika alkotott. Arc nagy mosollyal

Egyszer a parton kentünk be egymást olajjal, amikor éppen megjegyeztem Norbinak, h jó lenne, ha megmasszírozna majd az este.

105_10150978159590918_870252473_nNah! Itt előtört belőle az érett nő, s kellőképpen hangosan, felháborodottan megjegyezte, h

"És engem mikor fogsz megmasszírozni Te Céda?!
Tegnap este is csak lerohantál, mint egy szajhát!" :D

Nah! Én kapó vagyok az ilyen házi cirkuszokra, mert szeretek vitatkozni, de most csak röhögtem rajta, mert olyan hangosra sikeredett a kirohanása, h a körülöttünk lévő szomszédok is hallották! Arc nagy mosollyal Szégyenlős arc

A másik az volt, mikor kommandósat játszottunk a sekélyes vízben, s a könyökünkön kúsztunk előre. Arc nagy mosollyal Norbi mögöttem volt, s mikor megálltam, h bevárjam, fogta s hátulról felnyúlt a combjaim közt a nadrágomba, h majd “jól megijeszt”. Arc nagy mosollyal Nah. Ezt a jelentet látta egy fiatal lány, aki szépen és kedvesen mosolyogva elment mellettünk. Arc nagy mosollyal

Vicces volt. Toleránsan megtanítjuk toleranciára a népet, h vagyunk és létezünk! Arc nagy mosollyal

Este találkoztunk Kalival és kimentünk a Duna partra megnézni a tűzijátékot. Vettünk sört a Why Not?-ban, s még várakoztunk a kezdésre, jól elbeszélgettünk. A tűzijáték elégé semmilyenes volt, de legalább ez is volt. Mosolygó arc

614611_10151030692425918_266214207_o

Augusztus 21. Kedd:

Egész nap otthon voltam, s ki nem tettem a lábam a lakásból csak este, mikor jött hozzám Norbi. Kánikula volt aznap is.

Este Zsófi jött hozzánk.

Úgy volt, h filmezünk, de álmos volt így ő elfordult aludni. Adtunk neki füldugót, mert mi Norbival megnéztünk egy Heros-t. Zsófi jót nevetett mikor először használt a füldugót. Nem tudom, h miért de vicces volt neki. Biztos kicsit csiklandozta ahogy felfújódott a fülében. Mosolygó arc De jót aludt legalább. Arc nagy mosollyal

Augusztus 23. Csütörtök:

Volt nálunk az üzletben egy Zsofi nevű próbanapos. Nagyon aranyos kis csaj. Szimpi volt mindenkinek, s fel is vették. Szeptemberben majd kezd nálunk. Várom, mert jól elbeszélgettünk, s a nap végére már hülyülések, kacarázgatások is mentek. Mosolygó arc Ő végre egy olyan kolléga, akivel hülyülni is lehet. Arc nagy mosollyal Meló után együtt is mentünk haza, mert ő is a Corvin környékén lakik.

Nah! Egyelőre csak ennyit, a többit majd következő alkalommal, mert már így is sok lettem. Mosolygó arc

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

tumblr_lrqp67EpJx1qes6l4o1_500

 

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

Nincsenek megjegyzések: