2012. október 6., szombat

9. hónapforduló, haj, pénz, meló, kollégák, eladó laptop, telefon

 

Idézet mára:

"Teljesen mindegy, milyen probléma foglalkoztatja a jelenlegi kapcsolatában. Nem az a lényeg, hogy minden áron véghezvigye az elképzeléseit, vagy ha az sem sikerül, megszakítsa a kapcsolatot. Egy kapcsolat nem egy eldobható tárgy, hanem két élő, tiszteletre méltó és érző lény közössége. Sokkal fontosabb, hogy szeretettel forduljunk egy adott probléma felé, mint hogy végigvigyük elképzeléseinket - feltéve, hogy a kapcsolat szeretetkészségünk fejlődését szolgálja."

tumblr_lrzdkgzAsb1qarksao2_r1_500

 

Október 1. Hétfő:

Ma vagyunk 9. hónaposak. Meló után jött elém Norbi, majd hazamentünk, s Popovval és a barátjával elmentünk bevásárolni piákat. Csinált Norbi itthon finom mojitókat, jó berúgtunk, s kimentünk még zülleni az Erzsébet térre még egy utolsót még viszonylag jó idő van. Meglepődtem, h már nem volt tele a park fiatalokkal. Alig-alig voltak már. Aztán leesett, h valszeg azért, mert véget ért a nyár ( “Közeleg a tél” Kacsintó arc ) s hétköznap van, nem tehetik meg a diákok, h kint zülljenek. Arc nagy mosollyalMi megtettük. Letelepedtünk a fűbe s ittunk még vodkát és pezsgőt szo nagyon jó elvoltunk. Arc nagy mosollyal Zavarban levő arctumblr_lu58kpYlG91qgztzho4_500


Október 2. Kedd:

Szabadnap. Délután magunkhoz tértünk. Mivel egész nap esett, így nem mozdultunk ki. Én mentem csak el fodrászhoz. Most új helyre mentem a White hair-be, ami nemrég nyílt a József körúton. Olyan rövid hajam lett, h Popov a lakótársam azt mondta, mikor hazajöttem, h kicsit olyan fejem van, mint egy szkinheadnek! Arc nagy mosollyal Persze itthon vettem azt is észre, h elhagytam 5 ezer forintot! Kettőt tettem a jobb zsebembe, miből kifizettem a fodrászt, s ötöt a másikba, mert nem voltam benne biztos h elég, s az ötös megszökött! Zavarban levő arcSoha nem hagytam még el pénzt, de azt is megtanultam, h többet se teszek a far zsebembe pénzt. Nem is értem, h eshetett ki, hol és mikor, mert jó mély farzsebe van a farmeromnak. De most már mindegy! A fentiek így akarták! Remélem majd visszakapom  én is szerencse formájában valamikor…

Este elmentünk a Burgergbe vacsizni aztán hazamentünk játszani. Mármint társasjátékot. Arc nagy mosollyal Pontosabban Rizikót... ...(is). Kacsintó arc Arc nagy mosollyal Arc kinyújtott nyelvvel Meg megnéztük az Istenek a fejükre estek című filmet, + egy részt a Testvérekből aztán tente volt. Így is hajnal 2 után aludtunk el.

Október 3. Szerda:tumblr_lu07v9jqEc1qixlxao5_500

Szabadnap. Nem történt semmi különös. Itthon voltam egész nap. Estére Norbi ment melózni oda ahol múlthét pénteken volt próbanapon. Egyelőre még beugrósként dolgozik ott, aztán majd meglátjuk, h hogyan alakul tovább az élete. Mosolygó arc

Itthon kitakarítottam, sütöttem sonkát tojással, s jól bekajáltam. Fincsi paradicsom, édes és csípős paprika, oszt tótam befele! Arc nagy mosollyal Jóu vót Móunika! Arc nagy mosollyal A sonka sós volt, s utólag jutatta anya eszembe, h sütés előtt megkellett volna főzni, de mind1! Jó volt így is!

Este olvastam a Trónok harcát, aztán tentiztem. Rossz volt Norbi nélkül. Nagyon nem szeressük! Zavarban levő arc :/

Október 4. Csütörtök:

Elhülyéskedtük a napot bent. Nem volt semmi különös. Már régóta leakartam írni, csak mindig elfelejtettem, h Lakatos Márk szinte heti szinten bejár hozzánk a stylistjával, s sokszor a mi ruháinkban csinálja a műsorát. Am eléggé buzis, az ilyeneknél eluralkodik rajtam a homofóbiám, de már megszoktam, mármint a Márkot, szo ő kivétel. Nincs vele bajom. Kedves ember, pozitív a kisugárzása.

A másik üzletbe is átszoktam néha menni, ha azok a kolléganők vannak, kiket kedvelek, mert ők is szeretnek, s elszoktunk cseverészni, meg mindig nevetünk ott is valamin. :D Jó fejek. :)

Norbi ma este is dolgozott.

tumblr_lu07v9jqEc1qixlxao8_400Október 5. Péntek:


Valóra vált az az álmom, amit előtte való este álmodtam. Az álom arról szólt, h az üzletben vagyok hátul, s egyszer csak lekapcsol minden, elmegy az áram és korom sötétben leszek. Majd elkezdek a fal felé matatni, s egyszer csak egy nagy ajtócsattanás s felébredtem lihegve, mint a filmekben. :S

Nah! A napunk áramszünettel indult. Ki se nyitottunk addig, még helyre nem állt a rendszer, de egy órát kellemes pihenéssel és semmittevéssel töltöttünk. :)

Elmentünk hátra egyik kolléganőmmel, s tényleg nagyon félelmetes korom sötétség volt. De a hülye nő, meg örült neki! Sikongatott, s beszaladt s eltűnt! Röhögött, s hülye hangokat hallatott, meg h;

"Ne fossá Gyapi!" ( Gyapinak hívnak, mert gyapjas hajam van. Helyesebben volt, még meg nem elégeltem a hosszú hajam, s le nem vágattam. )

Megakart azzal ijeszteni, h a telefonjával megvilágította az arcát, s csalogatott be! :D Szeretem a kollégáim. Ma is annyit hülyéskedtünk és nevettünk, h nagyon sokat! :)tumblr_lu07v9jqEc1qixlxao7_500

Hétfőn fizuuuu! :D Úúúgy várom már! Kicsit félek is, mert próbálom megfogni, h ne költsek el olyan sokat, csak olyan jó, h végre már van annyi pénzem, h költhetek is, amire akarok! :D ^^'

Komolyan gondolkodok azon, h havonta x összeget mindig automatikusan elkellene tetetni a bankkal betétre, takarékra v mire, amihez nem nyúlhatok 1 évig, s közben kamatozik is! Ahhoz legalább biztos nem nyúlnék, s nem költeném el! :D

Most is venni akarok dzsekit, könyveket, parfümöt, meg mindig látok akciókat, s ajjjjj! Felvásárolnám a fél világot! :S :( :)

De neeem! Nem szabad!

( Am telefont és laptopot is venni akarok, mert laptopon játszani szeretnék már az újabb játékokon, a telefonom meg hamar lemerül netezés után! Más baja nincs, de a telefonomat is 70%-ban netezésre használom, s nagyon beleszerelmesedtem a samsung s III.-ba + gondolkodtam az iphone 5-ön is, de több oldalon is olvastam, h belsőre nem oly erős, mint a samsung s az értékeléseknél a az jött ki, h a samsung 3 (nem sokkal) de még továbbra is jobb, mint a iphone.... Ha valakit, v van valakije, akit érdekelne eladó használt Toshiba és/vagy kártya független Samsung Galaxy Ace márkájú telefon kérem írjon a riongay@gmail. com-ra! )

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

tumblr_lrzhitisnD1qgyrrro1_500

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

IMÁDOOOOM ! Napi himnuszom lett! :) <3 ANDRÁSSYYYYY :D

Nincsenek megjegyzések: