2012. október 13., szombat

Olvasók, meló, vásárlás, mi, új laptop

Idézet mára:

"A szeretet hűséges marad jóban és rosszban. Beéri a tökélynél kevesebbel is, és tekintettel van az emberi gyarlóságokra. Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, az sosem lesz elég."

tumblr_ls23s8XpNO1qhwi0mo1_500Az elmúlt 1-2-3 hónapban kaptam leveleket “törzs” olvasóimtól, kik már rég olvasnak csak eddig nem mertek írni, s valamiért csak úgy most érkezett el számukra az idő, h felém “előbújjanak. Arc nagy mosollyal

Fiatalok, kezdők, bizonytalanok, s vannak, kik csak úgy írnak, mert tetszik nekik h tök átlagos, természetes dolgokról írok, ami mondjuk velük is megtörtént már, átélik, s örülnek, h más is olyan, mint ők. Mosolygó arc

Jól esik visszajelzést kapni, s látni, h kik is olvasnak engem, még ha csak 1-2 levél erejéig is. Mosolygó arc

Ammmm fogalmam sincs, h hol tartottam utoljára, s mivel jegyzeteket se készítettem a héten így csak gyors kutyafuttában mesélem el a hét történéseit.

Október 8. Hétfő:

Melóztam. Nem volt semmi kül. Vártam a fizut de nem kaptuk még meg.

Október 9-10. Kedd, szerda:

Szabadnapos voltam. Sikerült eldöntenem, h nem telót, hanem laptopot veszek, s kereséssel telt el a két nap.

Október 12. Péntek:tumblr_lu9fbevn131r1ursso1_500

Este zárás előtt nem sokkal még bejött hozzánk Fenyő Iván. Én és az üzletvezető segítettünk neki. Szegény nem volt tisztában a méreteivel és annyira… … ammmmm… … esetlen volt… … úgy viselkedett, mint aki mondjuk egy autó balesetből épült fel, de az elméje még nem regenerálódott teljesen, s egy picit még “zizi”.

Am először a többiekkel nem voltunk biztosak benne, h ő az, csak h nagyon hasonlít valakire, aztán a végére megvilágosodtunk. Mosolygó arc A fejére húzott siltes sapkával jött be, mint egy papparazzik elől elrejtőzött sztár, s ezért is elég nehéz volt felismerni. Mosolygó arc

Aztán meló után elrohantam a Westendbe a Libribe, h felhasználom a Glamour-os kuponom. PONT az a könyv nem volt, amit szerettem volna magamnak! Megvolt a trónok harcának az ÖSSZES(!!!) kötete, csak abból a kibaszott 3. kötetből, ami nekem kellett volna nem volt egy darab sem!! Milyen véletlen! Nem? ……………… –.-‘ Mérges arc

Mind1! Minden okkal történik, s biztos azért nem volt PONT az a … könyv, mert azt akarják a fentiek, h előtte kiolvassam a birtokomban lévő 2. kötetet. Az elsőnek már a vége felé közelítek am is. Mosolygó arc

tumblr_lu64vq12421qcsq4oo1_500Még szerencse, h Norbinak tudtam ajándékot venni, s megvolt az a könyv, amit szeretett volna.

Popovval kint kockultunk a nappaliban (ami valójában jenki konyha). Én kicsit antiszoc voltam a fáradtságtól, de jót nevettek rajtam a másik lakótársammal együtt, ahogy fújtam a magamét.

Nagy laptop nézelődésben voltam, h nem e találok olcsóbbat a már kiszemeltnél, s azon is felhúztam az agyam, h ami olcsóbb meg nem olyan jó, mint, amit kinéztem.

Beszélgettünk a pénzről, h spórolni kellene aztán végül oda jutottunk, h nem lehet, mert olyasmi, mint a pisilés, h egy darabig visszatudod tartani, de ahogy gyűlik, gyűlik, úgy nő benned a feszültség, s nem nyugszol meg még nálad van! Arc nagy mosollyal Zavarban levő arc :/

Norbi az elmúlt 3 napban dolgozott, s elég keveset voltunk együtt… …Szar érzés.

Együtt alszunk persze, mikor hazajön, de az a pár órácska még reggel fel nem kellek az nem sok. Meg sokszor nem is vagyok magamnál, mikor hazajön. Néha magamhoz térek, h rám csatlakozik és átölel, hozzám búj, ami nagyon jó érzés, h érzem őt, de már hiányzik az, h vele legyek, v h együtt töltsünk egy napot.toshiba-satellite-l870-147-notebook-17-3-039-2-5ghz-6gb-ram-750gb-hdd~36588976

De vasárnap szerencsére lesz rá alkalmunk.

Szerdán várhatólag megveszem a kiszemelt új laptopom.

Toshiba Satellite L870-147 White W7

Peppet drága, de részletfizetéssel megoldható. Beleszerelmesedtem, amint Popovval rátaláltunk a nagy keresések közepette.

Már izgulok, s szerdán offos leszek, s begyűjtöm majd gyorsban  a szükséges dokumentumokat, aztán megyek a laptop diszkontba a Blahára és magamévá teszem a régit meg beszámíttatom, ha csak addig valaki meg nem veszi tőlem. Mosolygó arc

Szo van egy eladó Toshiba laptopom. Ha érdekel valakit, vagy van ismerőse, kit érdekelhet, kérem írjon a riongay@gmail.com-ra.

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

tumblr_ls3aomDlqC1r1ursso1_500

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

Nincsenek megjegyzések: