2013. március 24., vasárnap

Könyvajánló:

 

( A könyv –70% kedvezményes áron megvásárolható az Alexandra könyváruházakban! )

“Fedezzük fel a kabbalista bölcsesség legszélesebb körben ismertté vált eszközét, az úgynevezett Vörös Fonalat. Yehuda Berg, az Isten 72 neve című világszerte nagy sikert aratott kötet szerzőjének új könyve, A Vörös Fonal - A védelem ereje című munka a világ legrégibb bölcsességének feltárását tűzi ki célul. Ismerjük meg a félelmetes Gonosz Szem negatív hatásainak ellenszerét e kötet segítségével. A könyv olvasói is megtapasztalhatják a Vörös Fonal erejét, s megérthetik, hogy emberek milliói miért nem hajlandók nélküle kilépni a lakásból. Minden, amit tudni akartunk a Vörös Fonalról, de sosem mertük megkérdezni!”

4 megjegyzés:

Sanyi írta...

Szia ! Az előző bejegyzésedhez lenne ez aktuális, de itt is remélem megállja a helyét. Tudnál pár könyvet vagy írást, oldalt ajánlani, ahol többet meg lehet tudni a Kabbaláról, engem is érdekeltek mindig is a spirituális, misztikusabb dolgok s most már többedszerre olvasva nálad elhatároztam magam, hogy én is szeretnék mélyebben belemerülni.
7 csomó kell a vörös fonalra ? Előre is köszi a segítségedet ! /S./

Rion írta...

Kedves Sándor!

Küldök neked egy linket, ahol a Kabbalizmusról szóló könyveket olvashatsz.

Jó pár könyv 70%-os kedvezménnyel vásárolható, s érdemesebb minél előbb beszerezni őket, mert kitudja meddig tart az akció.

Amit én eddig olvastam az ugye a vörös fonal védelme. Olvastam s szintén nagyon jó könyv a valódi gazdagság című könyv, a kabbala ereje és Isten 72 neve című könyveket ajánlom elsősorban. :)

Örülök, h felkeltettem érdeklődésed. :)

Ha bármi kérdésed van írj, nyugodtan! :)

Sanyi írta...

Először is köszönöm a választ s a könyvajánlókat, viszont írtad, hogy küldesz egy linket,viszont ezt nem látom.. de lehet csak nem látom a fától az erdőt? Ha bármi kérdésem van... köszi- szinte csak kérdésem lenne :) úgyhogy lehet inkább elolvasok pár könyvet és tisztábban látok majd, s ha ezután is lenne kérdésem majd felteszem :) remélem a te vörös fonalad jól "működik" a kezeden :)
/S./

Rion írta...

Oh! Sorry! Igazad van. A nagy rohanásban lemaradt. Cserébe küldök 2 linket! ;) :D

http://www.alexandra.hu/scripts/cgi/we
bshop.cgi/SearchBook


http://kabbalahungary.net/

Am minden okés persze! ;)