2013. március 24., vasárnap

Tanulás, meló, a vörös fonal, Norbi, buli, húsmentes hét, jóga, segítség kérés

Idézet mára:

"Ezerféle módon kereshetjük a teljességet: tévézés, evés, szex, drogok, pénz – ám ezek csak ideig-óráig tesznek minket boldoggá, és a hosszú távú beteljesülést nem adják meg nekünk.
Az élet arról szól, hogy a saját teljességünk megteremtőivé váljunk ahelyett, hogy azt a külvilágban keresnénk. A kabbalisták azt tanítják, hogy a beteljesülés és kiteljesedés módja mindig az, ha másoknak adunk, különösen akkor, amikor az a legnehezebb számunkra.
Az élet legfőbb paradoxona és rendkívül erőteljes spirituális törvény: Minél többet adsz, annál többet kapsz – és annál boldogabb leszel." - Yehuda Berg

 

Március 18. Hétfő:66468_354673481303911_1127769758_n

Szabadnapos voltam. Végigolvastam a napot.

Március 19. Kedd:

Végigdolgoztam a napot.

Március 20. Szerda:

Szabadnapos voltam. Szép napsütéses kellemes idő volt. Délelőttől délutánig kiültem a Bakáts térre olvasni a napsütésben nagyon jó volt. Elkezdtem olvasni Yehuda Berg: a Valódi gazdagság című könyvét, s a 170 oldalas könyvet néhány óra alatt ki is olvastam volna, ha nem lett volna más intéznivalóm.

Elmentem a munkahelyemre, mert a tulajjal akartam tárgyalni, ugyanis itthon, mikor átolvastam a több tucat oldalas, száraz szerződéseket, találtam egy olyan pontot, minek a lényeg a versenytilalmi megállapodás, mely szerint vállalom, h ha megszűnik a cégnél a munkaviszonyom, akkor nem megyek át 1 évig más luxuskategóriás üzletbe…

Na eléggé feszkós lettem, s levert a víz, mikor felfogtam, h mit írtam alá. Hívtam mindenkit, ügyvéd ismerőst is, h mit tegyek, mit tehetek?! Volt pánik!

294455_10150292358041086_2130304838_nAztán pár nap alatt megoldottuk úgy, h megbeszéltük a cég tulajával, h írásban módosítjuk annyiban, h ez a pont a 3 hónapos próbaidő után lép életbe.

Egyenesek voltunk egymással. Ő védi ezzel a cégét, h egyrészt a szaktudásommal ne erősítsem esetleg pont azt a céget/üzletet, amely a fő riválisa, másrészt meg, amiket megtanulnék náluk, azt ne vigyem át más luxus cipőt árusító üzlethez.

Az én részemről meg közöltem, h fiatal vagyok, abban az esetben, ha jobb fizut/pozíciót kapnék máshonnan, akkor átmennék ahhoz a céghez, ami gondolom h érthető, mert mindenki így tenne/tesz hasonló esetben…

Délután 4 körül pedig találkoztam az Akváriumnál az első “Kabbalás emberkémmel”, akitől megvásároltam a vörös fonalat.

Este pedig Norbi fel is tette a bal csuklómra és megkötötte a 7 csomót rá, miközben én imát és pozitív gondolatokat mondtam magamban.

Március 21-22-23. Csütörtök, Péntek, Szombat:

Melóban, kollégáim egyből észrevették, h vörös fonalat viselek a bal csuklómon, meg is kérdezték h jól emlékszenek e, h eddig nem volt a csuklómon? Kicsit megijedtem, h miért tűnt fel nekik ennyire a vörös fonal, s h miért kérdezősködnek ennyire. Aztán már, mikor a nem tudom hányadik kolléga kérdezett rá a napok folyamán, akkor vettem a bátorságot, s megkérdeztem, h miért van ez, h mindenki észreveszi, s megkérdezi?!296898_354522094652383_123240260_n

Megtudtam, h szinte mindenki nyitott a spirituális dolgok felé, vannak, mikor megbeszélnek egy időpontot, s összeülnek meditálni, energetizálni, csakra “beállítás” és hasonlók. Többen is viselik a vörös fonalat. Nah aztán ebben a 3 napban megnyílt ez a munkahelyi közösség, s sok mindent megtudtam. Pár ember, akiről én olyan véleménnyel voltam az első napokban, h “másabbak”, megtudtam róluk, h ők… … h is mondjam… …mmmmm…. képesek látni, érezni olyanokat, amit az átlag ember sajnos nem.

Pl.: Nagyon jó ember ismerők, van aura látásuk, látják a szellemeket, kik az üzletben is vannak, és hasonlók, amikről nem akarok többet elárulni.

A hely, üzletek történetéről is megtudtam pár érdekes dolgot, pl: h kik az itt lévő szellemek, ha hirtelen más lesz a hangulatom, v kiráz a hideg, ilyen, olyan dolog történik velem/körülöttem, az miért van, mik történtek korábban, s hasonlók.

A tulajdonos maga is ilyen személy, aki meglepő módon olyan igaz dolgokat mondott rólam, - mikor volt a szerződésmódosító tárgyalásunk, - h a hideg is kirázott.

Am nagyon szeretnivaló, kedves és értelmes kollégáim vannak itt. Szeretem őket, s érzem, meg tudom is, h ők is engem. Mindig kapok egyesektől valamit, hol/mikor materiális, hol szellemi ajándékot.

303108_10151305084801086_778414534_nDe am összességében felemás érzésekkel vagyok itt. Egyedül a kollégák, az emberek és ez a … …. még számomra teljesen nem átlátott spiritualitás ami pozitív a számomra.

Viszont az nem tetszik, h sokat kell dolgozni. Heti 5 nap, napi 10-11 óra. Nem tetszik, h nekünk kell takarítani is. Az nagyon nem gyere be nekem! :/

Többször van, h olyan feladat van, amit nyűgként élek meg, ami nagyon negatív dolog a számomra, mert ami nyűg, attól mihamarabb megszoktam szabadulni, megszüntetem, viszont ez a munkámmal kapcsolatban van, s ezt nem tudom megszüntetni, abbahagyni, s ilyen még nem is volt velem soha, h nyűgös, nem tetszős munkát kelljen csinálnom, majdnem h nap, mint nap!… Zavarban levő arc Mert az volt, h volt egy munka, ami nyűg volt. De az alkalmi volt. 1 munka, amiről tudtam, h megcsinálom s kész. De itt rendszeresen vannak. Ilyen pl.: a takarítás is, a leltározás és hasonlók, amik nagyon lehúznak az életről…

Március 23. Szombat:

… Ilyen volt a szombatom is…

Este nagyon fáradtan mentem haza, s sajnos rossz, s negatív gondolatok röpködtek a fejemben. Kimorogtam magam anyumnak telóban. 378782_354263868011539_617875658_n

Szo ilyen fáradt, morcos hangulatban mentem ki este Norbihoz a bar-ba, ahol nagy zártkörű szülinapi party volt. Semmi kedvem nem volt kimenni, s itthon az ágyamnál állva, nagyon erősen gondolkodtam azon, h felhívom, h nem megyek ki, s inkább ledőlök aludni, pihenni, de inkább kimentem, mert nem akartam h megharagudjon.

Hát elég nagy party volt! Tele volt a hely. Furcsa volt ennyi embert ott látni! A lényeg h kb.: 3 srácnak volt 18. szülinapja… … Nah!… Többször fogott el minket Norbival az a gondolat, h project x állapot van, de szerencsére tudtuk kontrolálni a helyzetet. Norbi anyukája is kint volt, s 3-an tartottuk a frontot. Volt ott minden. Szülinapi torta, hangos köszöntés, üvöltés, rendőrök, kupi, hányás, borulás, takarítás, morgolódás, nevetés, zaj, csend, pörgés, s nyugis cigi szünet. Aki nem volt szimpi az később szimpi lett, akitől tartottunk meg barát. A vendég csajok, a szülinapos józanabb rokonsága is besegített olykor, a rend helyreállításában, de nagyon jó kis közösségi élet volt abban a néhány órában. Mosolygó arc

Jó volt, h kimentem. Mosolygó arc Élveztem h annyi féle érzést élhettem át. Mosolygó arc

Jah! És büszke vagyok magamra, mert mikor kimentem cigizni a többiekkel, akkor csak kimentem velük, s nem gyújtottam rá! Megtudtam állni! Már kb.: 2 hete, de 1 389791_624782247548847_1581041121_nhete minimum biztos, h nem cigiztem! Mosolygó arc 

Aztán hajnal 1 után, mikor elment a kb.: 30-50 fős tömeg egy nagyon részeg fiatal srácot kint hagytak az utcán.

Miközben takarítottunk Norbi, anyukája, meg én, azon tanakodtunk, h mi legyen.

Beakartuk hozni, de nem akart bejönni. Annyira részeg volt, h beszélni alig tudott, járni meg szinte egyáltalán nem.

Kint nem maradhat, mert megfagy ott ülve!

Megfogtam, felrántottam rám támaszkodott s behoztam. Nincs a telóján pénze, se nála! Kiszedtem belőle, h hol lakik. Összedobtuk neki a pénzt, s hívtam taxit, de nem vitte el. Hívjunk detoxikálót. De ne! Mert ki fizeti ki őket?! Drágább, mint a taxis!

Végül felhívtuk a szülinapost. Ők józanabbak voltak. Visszajöttek érte, s elvitték magukhoz.

Március 24. Vasárnap:

Ma visszaadom a mobilnetet a tulajdonosának, mert lejárt a 2 éves hűségnyilatkozata, s nem akarja tovább fenntartani, így sajnos nem lesz itthon netem.404520_342274549210471_2124023847_n

Akinek van (esetleg ismerőse) felesleges mobilnete, amit nem használ, s odaadná nekem júliusig, azt megköszönném. Természetesen a havidíját fizetném neki is, ahogy az eddigi tulajdonosét is fizettem. Mosolygó arc

Csak most 3 hónapra nem akarok 1-2 éves hűségnyilatkozattal mobilnetet venni, mert júniusban költözünk, s lehet h az új albiban meg lesz közös netünk bevezetve…

Szo ha valaki tudna nekem ilyen téren segíteni, azt megköszönném. Mosolygó arc

Norbi csatlakozik hozzám, s a jövő heten ő se eszik húst. Remélem ügyes lesz, s megfogja tudni állni. Magamat nem féltem, mert nagy és erős az akaraterőm, s ha valamit határozottan eldöntök/akarok, az úgy is lesz.

+ Nekem egy újabb dolog született meg a kis fejecskémben. Egyik reggel, mikor mentem melóba dolgozni, a Kálvin téren az utcán osztogatott egy manusz szórólapot. Nem igazán szoktam ezekkel foglalkozni, de most nagyon közel volt hozzám, s egyszerre néztünk egymás szemébe, s ahogy ő rám mosolygott kedvesen, a kezem reflexszerűen nyúlt a papirosért.

Jóga bérlet akció volt. Nah mondom jól van. Újabb szemét. Aztán este hazamentem, kivetem a kabátom zsebéből a telót, s vele együtt kihúztam ezt az összegyűrt papírt is. Leültem, utánanéztem a neten, s megszületett bennem az a gondolat, h elmegyek. Kipróbálom. Májusig igénybe vehetem az akciót. Olcsóbb s az első alkalom is ingyen van, s ha nem tetszik az első alkalom, akkor nem megyek többet, de kipróbálom. Kíváncsivá tett.

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

tumblr_meshkv4KAP1qzx74yo1_500

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

Nincsenek megjegyzések: