2013. június 13., csütörtök

Pihi, meló, örömújjongás-bódottág



Idézet mára:
“A lelkek tanulni érkeztek a földre, ahol egymással párhuzamosan sok különböző osztályteremben zajlik a tanítás. Van, aki azt tanulja, hogyan elégítheti ki alapvető szükségleteit, míg mások a családokról, a határokról, a felelősségről, a közösségekről és más dolgokról vesznek leckét. vannak, akik kreatív önkifejezést tanulnak, míg mások szolgálatot és önzetlenséget. És olyan lelkek is akadnak, akik most végeznek mindazzal, amit ez a tanulási lehetőség tartogatott a számukra… úgy is mondhatnánk, hogy érettségiznek. Túlléptek a helyes és helytelen látszólagos kettőségén, és megtalálták középpontjukat, az Elfogadás, a Szeretet és az Együttérzés birodalmában. Számukra ez a hely már nem tud újat mutatni.”
Ronald Hulnick: LELKEDHEZ HŰEN
981551_10151411690780936_541204265_o 
Június 10-11-12. Hétfő, kedd, szerda:
A hétfő és a kedd boldog semmittevéssel és pihenéssel telt. Olvastam, alukáltam, neteztem, s sétáltunk Norbival és Scottyval.
Szerdán voltak események. Norbi reggel korán kelt, mert 9-re ment próbanapra egy belvárosi étterem és kávézóba.
Aztán megtudtam a volt kolléganőmtől, h a Bizáncból (az előző munkahelyem) 10148_10151501880560918_1743265699_nazóta 2 kolléga is felmondott. Nah mondom! Isten nem ver bottal! A tulajdonos megkapja a magáét, amiért olyan szemét módon elbánt velem! Remélem tanul belőle, bár amennyire ismerem, nem hiszem… :/
Este hívtak végre a leendő munkahelyről, h július elsejével kezdődik a tréning, + lejegyezték a méreteim. Zakó, ing, nadrág, cipő. Úgy örültem, h végre már kiderült, h mikor leszek ismét pénzkereső! Mosolygó arcNagy kő esett le a szívemről, s így már teljesen nyugodtan, jól kitudom élvezni a hátralévő 2 hetes édes semmittevést! ^^ *.*
Erre vártam már Március óta, mikor voltam náluk a 3 körös interjún. Végigcsináltam mindet, s fel is vettek, csak abban maradtunk, h majd értesítenek, h mikor kell kezdeni. Hát 3 hónapot kellett várni erre a hívásra. De már megvan az időpont, s az előttem állóhónapok tele vannak lehetőségekkel, tanulással, fejlődéssel, kihívásokkal, újdonságokkal.
601033_10151500032480918_972621790_nGYÁÁÁÁÁ! Majd kiugrom a bőrömből! Arc nagy mosollyal

Lehet, h akkor le is vágatom géppel a hajam mindenhol, ahogy azt már korábban is írtam és terveztem. Megnézzük, h milyen vagyok golyófejjel. 2 hét alatt úgy is gyorsan visszanő a hajam, mire megyek a tréningre. Bár nem vagyok biztos magamban, mert nekem hosszúkás arcom van, s lehet nem állna jól.
Am a nap végén közölték Norbival a próbanapján, h felvették, olyan ügyes volt!  Mosolygó arc
Jó érzéssel tölt el minket, h egy napon tudtuk meg, h lesz/van munkánk +(!) egy utcában is fogunk dolgozni! Arc nagy mosollyal
Van öröm bódottág! Mosolygó arc
Csók!
Rion Kacsintó arc
Piros ajkak
992940_10151489337173481_295619112_n
(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

Nincsenek megjegyzések: