2013. december 28., szombat

Kutyafuttában…

 

Idézet mára:

"A spiritualitás arról szól, hogy látjuk mi a baj velünk, elfogadjuk, hogy ezeken változtatnunk kell, aztán hajlandóak vagyunk valóban átalakítani önmagunkat." - Karen Berg

 

Januárban legalább egyszer szeretnék elmenni úszni.

Valamiért a Pránanadis oktatás után kezdtem egyre többször az úszásra gondolni. Ugye eddig úgy volt, h nem tudok úszni, de Sopronban, mikor lementünk a Lővér575789_10151865876760918_1916688077_n Hotel uszodájába, akkor valahogy mégiscsak tudtam úszni. Mosolygó arc Ment a mell és a gyorsúszás is, igaz van mit fejleszteni rajtuk, de áttudtam úszni a medence egyik végéből a másikba. Gyakorlat kell hozzá, s majd egyre jobban fog menni.

Meg is beszéltük Norbival, h januárban egyszer elmegyek vele a Corvin Life 1 wellness uszodájába, mert ő már volt ott, s tudja a járást, s kipróbálom én is. Ha okés minden, tetszik a környezet, s nem lesz túl mély, v nagy kihívás a medence, akkor veszünk majd bérletet.

Remélem így lesz, mert am jó volt úszkálni. Igaz, nagyon hamar elfáradtam, kevéske úszástól, de bízom benne, h ezen is lehet javítani egy kis gyakorlással.

+ Bízom abban is, h megfog majd látszódni a rendszeres úszás eredménye a testemen, már csak azért is, mert szálkás testalkatú vagyok, s olyan áldott előnyben van részem, h kis edzés után is gyorsan látszódnak már az eredmények. Legalább is, mikor még itthon edzettem, ez volt a tapasztalatom. Mosolygó arc

2014-ben tetkót is szeretnék csináltatni magamnak. Pontos elképzelés nincs, de hónapok óta gondolkodunk Norbival, mert ő is szeretne, s nekem ez idáig az alakult ki, h a jobb mellkasomra egy bikát tetováltatok, mert az a 960089_10151855359260918_979142253_nhoroszkópom, s nagyon jellemző rám ez a horoszkóp, a bal mellkasomra pedig szüzet varratnék, mert az a aszcendesem, s az is erősen meghatározza jellemem.

A szív csakra környékére, a mellkasom közepére pedig az élet virága szimbólumát szeretném tetoválni, de ez csak elképzelés még. A 3 együtt lehet sok lenne, de ezek mondom még csak körvonalak.

Am melóban minden okés, meg itthon is. Kissé lebetegedtem a hétvégén, mikor kint voltunk Sopronban és Bécsben, de már kezdek kijönni belőle. Mosolygó arc

Szilveszterkor házi buli lesz nálunk, szo a szomszédunk már előre bekaphatja. Mosolygó arc

Nagyon sokat költöttem ebben a hónapban, s épp h kijövök már hónap végére, de szerencsére a bankba is tudtam tenni ismét nagyobb összeget kamatoztatni.

Otthon minden okés volt karikor. Gyorsan eltelt.

Most ennyire jutott időm.

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

1510519_569577563117744_1980457354_n

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

Nincsenek megjegyzések: