2015. február 24., kedd

Történelmi események;



2015.01.2

Hajnal 2.40kor keltett Norbi.

Kelni kellett, s indulni a hotelbe, ami még mindig rejtely volt a számomra, h hova megy a csipet-csapat.

Összeszedtük magunk, s elindultunk... ... egészen a tömbház bejartaig!
Ott ugyanis a csajok közölték,  h ők nem jönnek sehová,  s annyira értetlenkedtem, s leblokkoltam a döbbenettől,  h közben elkezdték rólam leszedni a nagy téli kabátot, s valahonnan előkerult a dzsekim,  h azt vegyem fel. Végül leesett,  h Norbival ketten megyünk valahova, s az egész több hónapos "megyünk együtt mindannyian wellnesezni vidékre" story csak kamu volt, s közreműködtek Norbi meglepetéséhez.  :)

A nagy kapkodásban elvesztettem a BKV bérletem,  minek nagyon nem örültem,  mivel előző hónapban is elhagytam szinte egy teljes havit!

Aztán akkor esett le, h nem Magyarországon leszünk kettesben, hanem külföldön,  mikor is nem a metróhoz mentunk, hanem a reptérre vivő buszhoz!

Ez olyan nagy meglepetés és mély víz volt, h aznap elég sokat morogtam Norbival, s ezúton is köszönöm neki, h állta az ostromozásomat. :)

Szeretem a meglepiket, de ez "radikális" meglepi volt, s kitépett a komfort zónámból.
Ideges lettem, h nem úgy mennek a dolgok, ahogy én azt elterveztem.

Na de elutaztunk Rómába.

1. Nap a '13.ban járt régi helyeket barangoltuk be.

2.  Nap a külvárosi egy részének bejárása,  szép,  nyugis előkelő környezetben.

3. Nap elugrottunk Nápolyba. Gettóba csöppentünk ahogy leszálltunk a vonatról. Olyan, mint a keleti és a 24es villamos megállója és környéke. Bekeveredtünk a 8ker mélyébe, vettünk egy XXL-es térképet, s fél órás kóvájgás után elkeveredtünk a túristák számára bejáratott környékre. :)
Megebédeltünk egy étteremben a tengerparton, aztán felmásztunk egy dombra.
Nagyon szép, hangulatos, romantikus környéken bolyongtunk, de megérte felmászni, mert szépen belehetett látni nápolyt és a tengert, ráadásul mindezt a naplementében, ahol ugyanis Norbi egyszer csak letérdelt, s megkérte a kezeeeem. :)



Leírni, elmesélni nemnagyon lehet ezt az élményt. :) izgultunk, remegtünk mind a ketten. Miután igent mondtam, s felhúzta a gyűrűt, én térdeltem le, s én is megkértem a kezét. :)

Aranyos volt, ahogy elhabogta, h ennyi év és együttélés után, jóban és rosszban, szeretné, ha ezzel mélyítenénk a kapcsolatunk.

Ez egyfajta kapcsolaterősítő, szimbolikus dolog. Szo nem tervezzük, h egyből házasodunk, meg gyerek, s ilyenek, mint a heteróknál szokás.

De nagyon jó érzés, maga a tudat is, h ott van fizikálisan az ujjadon. :)

Am egy gyors kitérővel befejezném a utazásunk;
A maradék napokon a Colosseum környékét jártuk be, s kimentünk a tengerhez hév szerű járattal.

Jó volt ez a 6 napos kirándulásos kikapcsolódás. :)

Február 21.én meg is tartottuk nagyon szűk baráti körben az eljegyzési partynk, összekötve a lakásavatóval. Kb 18an gyűltünk össze kis helyen, de elfértünk. Szép és jó volt minden.
Főleg az a sok szép ajándék, dícsérő szó, és a szeretet kimutatása. :)
Sokat jelentett ez a számomra, s ezúton is köszönök mindent.

Am egy újabb változást vettem észre magamon.
Mióta elvégeztem a nadi 3. Fokozatát, azóta... ...sokkal többet érzek hálát, vagyok hálás, dolgokért, embereknek, érzéseknek a mimdennapokban.

Pl.; nemrégiben írtam 1-2 bejegyzéssel ezelőtt, h gyakran kap el a pillanat feelingje, amikor kissé kiszakadva érzem magam a testémből egy adott pillanatban. E érzés mellé társul "automatikusan" a hála érzete is. Magyarán mikor megélek, átléke "intenzíven" egy szitut.
( Buzikáimnak megjegyezném, h ez nem csak egy orgazmus lehet.... -.-'" :) )

Február 26.án megyek nadi továbbképzésre, mit már várok.
Masszázs tanfolyamra is jelentkezni akarok.
Melóban nagyon biztatnak a csajok, mert megszoktam őket masszírozni, s nagyon mondják, h jó kezem, érzékem van hozzá, s am meg szívesen, örömmel maszírozgatok, s mindig is szerettem.

Mindig eszembe jut ilyenkor a gyermekkorom. Mamát maszíroztam anno először, mikor sokat vigyázott rám, s mindig mondogatta, h jaaaj maszírozzál már meg, mert olyan jó kezed van hozzá! ^^

...

Am a tabletem megvan már november óta, de nem tudom megunni, letenni!
Ezen csinálok már mindent! Már könyvet is ezen olvasok, ezen írok, blogolok, netezek, újságokat is töltök le ( dimag, de ha tudtok jobbat írjatok pls (riongay@gmail.com)), szo ezen élem életem.
Mindig találok, s töltök le jó appokat, talállok, fedezek fel valami újjat.
Egy időben játékokkal voltam így, de a katonai stratégiai jágékokban, mimg megtámadtak, s élvezhetetlenné váltak, s jó idelye már csak a simcityvel nyomulok, amit nagyon szeretek. :)

...

Nyáron utazunk Korfura! :)

Már le is foglaltuk a szállást. Jön Borbála kolléganőm is.
Jó lett volna, ha Juci ( a 3. Kolléganő ) is jön, de 3an nem mehetünk el egyszerre. (3an dolgozunk egy részlegen)

Jön Kitti lakótársam is, meg Niki a fodrászom, s Zsófika, kiről a ynorbival való összejövetelünk utáni időben biztos többször írtam már, csak tavaly kiment Londonba, de nyáron együtt leszüüünk! ^^

Várjuk máááááár!

Csók!

Rion ;)

(K)

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratulálok!
Melyik a te kezed a fotón?

Rion írta...

Köszönjük.
A jobb oldali. :)

Theodora írta...

Szívből gratulálok és sok boldogságot kívánok! :)

Rion írta...

köszönjük szépen! :)

Aeden írta...

Nagyon sok boldogságot nektek, öröm volt ezt olvasni! :)

Rion írta...

<3 ^^