2017. április 19., szerda

Észak- és Közép-Amerika;

Április 3-4; San Francisco;

Nagyon hangulatos város S.F. Érzelmileg erősen megmozgatott.
Két nap városnéző buszokkal szeltem a várost. (Képeke már megosztottam.)

Szimpatikus volt, h itt is,  - mint az ausztrál és zélandi nagyvárosokban - város szerte vannak kurva jól működő wifik! :D

A hippis feeling nagggyon átjött, s ez is közrejátszott az erősebb érzelmi hullámokban. Azóta már  több tucatszor hallgattam meg Scott McKenzie San Francisco dalának több változatát. Nem tudom meguni! :D

Összességében elmondható, h nagyon jól éreztem magam S.F.-ban.


Április 6; Los Angeles;

Hmmm... ...Jóóó volt...

Felemes érzésekkel hagytam el L.A.-t.... Egyrészt tudom, h itt csak néhány órát töltöttünk, s hibáa rohantunk egész nap egyik helyről a másikra, akkor is kevés idő, h megismerjük a várost.

Santa Moncia tetszett egyedül az szép környék. De a többiii?!

Mocskos, büdös, szemetes, tele tróger emberekkel! Egyik barátomnak mondtam is, h engem anyám megcsapkodott volna anno, ha úgy öltözködöm, ahogy itt a helyiek. Naggggyon igénytelenek voltak. Persze nem általánosítok, s voltak jól szituált emberek is, de a látottak alapján, valamint az interneten látott Chichago, Detroitos képek alapján inkább hasonlít az utóbbi két városra... Rengeteg a fekete, s tipikusan az amerikai filmekben látott teleszkópos mozgású, trehány tróger fajta!

Rájöttem, h amit a filmekben látunk, azoknak igen is nagyon sok közük van a valósághoz. Eddig nem így gondoltam...

Hollywood-tól nem voltam elájulva, bár hozzátartozik az igazsághoz, h sose érdekelt igazán...

Santa Monicában az egyik kedvenc sorozatom a "Testvérek" járt sokat a fejemben. A beachről átmentünk Venice beachre, ami szintén nagyon népszerű hely L.A.-ban.

Aztán indulhattunk is vissza a hajóhoz, amihez a megadott végső beszállási időpont előtt 10 perccel sikeresen be is estünk. Kicsit stresszes volt visszaérkezni, mert dugó volt, de a lényeg, h elértük.

Köszönet ezúton is a fentieknek, akiket kértem egy jópárszor, h segítsenek időben visszajutni! :)

Amúgy ami szinte mindenkit zavart a fent említett két városban, h nagyon sok a hajléktalan és az ordibáló bolond. :/ :(

...

Mivel egyre jobban aggasztanak az otthoni dolgok, ezért elhatároztam, h amint megvan a kívánt új munkám, felfogom venni a kapcsolatot a Momentummal. Hiszem h a 2018-as választásokig hátralévő egy év elég idő ahhoz, h megerősödjenek annyira, h bejussanak a parlamentbe.

És mivel hiszek bennük, s az általuk képviselt politika az enyémmel teljesen megegyező, ezért szeretném őket segíteni. Legyen szó akár szórólapozásokról, aláírásgyűjtésekről, anaygi támogatásról, rendezvény szervezésről.
Úgy érzem, h a 2018-as választás lesz az utolsó lehetőség h megállítsuk az ország süllyedését.

Hiszem továbbá azt is, h kellenek ezek a sok szarok, amiket a kormány csinál. Kellenek, h még többen ábránduljanak ki belőlük.
Úgy gondolom, h az idő nekünk dolgozik.

...

Norbi ügyben;

Tartjuk egymással a kapcsolatot. Ő március végén befejezte a hajózást, s nem is ment haza, hanem Londonba ment Zsófi barátnőnkhöz. Szerencsés, h Zsófi kapcsolatai révén gyorsan kapott munkát, s a szállás ügyben se volt problémája.

Mikor legutoljára beszélt, kissé elvolt keseredve. A szokatlan új környezet, s a szembesülés azzal, h már nincs a megszokott otthona... :/

Örülök am, h ilyen szépen, kulturáltan kezeltük, s főleg annak örülök, h én(!) ilyen korrekt, higgadt módon tudtam kezelni a kapcsolatunk felbomlását.

Kicsit féltem. Londonban eléggé elterjedt a droghasználat.
Aztán néha tud olyan felelőtlenül viselkedni. El se tudja képzelni mennyi veszély lelselkedik rá, ha nem vigyáz. Mert még ha lenne valakije...

Mert hiába érettebb s korosztályához képest, azért gyakran tud gyerekesen s felelőtlenül viselkedni....

Ugyanakkor, azt is mondom, h élnie kell. Kell persze! Csak 23 évesen egyedül belecsöppeni a londoni meleg életbe?!... :/

Biztos lesz sok öröme meg bánata, kap majd pofonokat ő is. Nem emiatt aggódom én hanem a drogok, meg a jövőbeli esetleges rossz baráti társaság miatt...

De marad a pozitív gondolkodás! :) Minden rendben lesz! :)

...

Április 9; Cabo San Lucas - Mexikó;

Megmondom az őszintét Munika kedves, h Mexikót annyira leszarom!

Most javában zajlik otthon a CEU melletti tüntetés! Csak az otthoni dolgok érdekelnek! Annyirra forr a vérem, s ismét bennem van a forradalmi hangulat!

Érzem, h tökre átvagyok szellemülve!
Végre van kurva jó wifi és találtunk egy csókos éttermet a tengerparton, s élvezem, h vége fennakadás és várakozás nélkül betöltődik minden s tudom nézni a videókat, élő közvetítéseket!

Többször kirázott a hideg s majdnem hogy folyamatosan libabőrös vagyok! Ilyenkor szembesülök azzal, h bármennyire is szar a helyzet otthon, még is mennyire szeretem a hazám?!

Forr bennem a tenni akarás, hajt a változtatás iránti vágy, a düh, h ezek a rohadt komcsik már megint az országunkat basszák, s a gecinagymagyar Jobbikosok hol vannak ilyenkor?!

Őket is az oroszok pénzelik! Már 2009-ben elkezdtek szövetkezni a komcsikkal, mikor otthagytam őket! Az ő programjukban is benne volt az ügynökakták feltárása, s most hol vannak?! Úgy ugrálnak, ahogy az oroszok fütyülnek nekik!
Döbbenet, h h köpeti így szembe magát egy olyan párt, aki naaaagy magyarnak vallja magát, s közben meg ősi ellenségünkkel szövetkezik?!
Hányinger komolyan!

Rájöttem, h am itt is simán depibe esek, s nem csak én de a kollégák is a hosszú sea dayek alatt.
S rájöttem arra is, h azért mert bevagyunk zárva a mesterkélt világba.
De pl amikor kimegyek a fedélzetre a napsütésre ahol pl most is vagyok, egyből elkezd javulni az állapotom. Mint a simsben mikor a piros csik gyors mértékben elkezd feltöltődni s fokozatosan sárgává, majd zöldé válik. :D

...

Egy idelye már van egy "politika" című jegyzetem.
Ide írom fel, ötleteim, javaslataim, amiket szeretnék majd javasolni a Momentumnak. Ha hazamegyek az egyik kedves barátosnémmal felvesszük majd a kapcsolatot velük, s lehet csatlakozunk is.

...

Április 12 - Puerto Quetzal - Mexikó;

Beadtam a felmondó levelem.

Lelkiekben totál már Budapesten vagyok. 22 nap s megyek hazaaa!

Pár napja már új szarrá halgatott lejátszási listám van (Tünti);
- Sajtszabadságért; Nem tetszik a rendszer
- Punnany Massif; antika, partizán, szabadon, élvezd, hétköznapi hősök
- Balogh Kálmán, Meta folk band; Kossuth Lajos az üzente
- EU himnusz (örömóda)
- Bikini; legyek jó
- Máté Péter; Egyszer véget ér
- Varga Miklós; Vén Európa
- Kormorán: harangok dala, nemzeti dal, himnusztöredék,
- Wellhello; Apuveddmeg
- Pa-dö-dö; Bye bye Szása

A nem tetszik a rendszer szám különösen hatásos volt nálam a gymben. :D A forradalmi, lázongó hangulat felenergetizál. :D

Szo ott tartottam, h lelkiekben mér otthon vagyok! Mindne tüntetéskor készítettem, s posztoltam fb-n támogató postot. #IstandwithCEU felirattal a kezemben. Készítettem ilyen képet Mexikóban, Guatemalán és a Panama csatornán átkelvén is.

Aktívan követtem a hírekt, olvastam a cikkeket, néztem a videókat, mikor volt jobb netem.

Nagyon büszke vagyok mindenkire, aki vette a fáradságot s elment tüntetni! Azokra meg különösen büszke vagyok, akik minden tüntetésen ott voltak! Örömmel mondhatom el, h a barátaim java kint volt mindig az utcákon! :) Annyira fontos és sokat jelent ez a számomra, h volt h el is érzékenyültem egy kissé.

Gondolom rátett egy lapáttal az is, h nagyon bántott, h nem lehetek köztük fizikálisan. Én anno is mentem mindig tüntetni. Internetadó, aztán utánna az eu melletti tüntetések. Tényleg jó "bulik"! A buli szó kissé elcsépelt kifejezés rá, de akik kijárnak tüntetni, tudják miről beszélek, akik meg nem tudják, azok meg menjenek tüntetni! :D :P

Am aggódom az orosz nyomás miatt. Egyre megdöbbentőbb, s már-már félelmetes, h mennyire betegeskedik a demokrácia szeretett hazámban. :/ :(

Azoktól a videóktól meg, amiken Orbán Viktor beszél pár évvel ezelőtt az orosz fenyegetettségről, azoktól meg konkrétan libabőrös voltam! :S :(

De én am hiszem, h ez a sok rossz azért történik, h elhozza végül a várva várt pozitív változást. Előzör rendetlenségnek, s nagyobb piszoknak kell lennie ahhoz, h aztán végre megerőltessük magunk, s kitakarítsunk.

Közben végre már a Jobbik is megmozdult az ügyben a CEU javára, ami.számukra elég.kényelmetlen szitu ugye, de gondolom az oroszok kiadták, h ezt az álláspontot képviseljék, h ha a fidesz kutyájuk elbukna, akkor még a Jobbik ott lesz nekik, s tanulván a hibákból, óvatosabban végzik akna munkájuk.

Bár a Jobbik kurvára hallgat, h milyen a kapcsolata az oroszokkal, de a nemrégiben kirobbant (ha jól emlékszem) Balogh Béla pártagjuk orosz ügynökösködéses balhéjuk isbazt bizonyítja, h eléggé behálózta őket az oroszok.

Mind1. Hiszek a tiszta pártokban. (LMP, PM, Momentum) Frissek és újjak, ezért kicsik, de meg kell nekik adnibablehezöséget, h bizonyitsanak! Anno a Jobbik is így kezdte. Idő kell hozzá, h megnőljenek azok, akik fenn tudnak maradni.
Azért hiszek bennük, mert a többi párt és emberek már eleget szerepelt! Eleget voltak már a színpadon. Leszerepeltek, unalmasak, távozzanak!

Új erőkre, új pártokra, új rendszerre, új törvényekre van szükség!

...

Már vagy egy hete kb, h elkezdtem több vizet inni.

Am egyik kedves kolléganm, aki napi két üveg vizet megiszik, (2-3 L) gyakran ellátogat hozzám az üzletbe s pushingol, h igyak, illetve én is hívom gyakran, h fedezze az üzletet, még én elmegyek pisilni.
Én amúgy is gyakran járok mosdóba, de mikor a hajón nyomatom a vizet magambam, aztán óránként is elmegyek mosdóba.

Am szellemileg fittebnek érzem magam. Az agyam gyorsabban és jobban kattog.

...

Április 15;

Átkeltünk Panamán.
Hát nem egy nagy durr. :)
Volt piknik a hajó tetején. Az jó volt.

Am néha, amikor kiszabadulok az otthani történésekből és hatásaik alól, akkor fura érzéseim vannak.

Néha tök türelmetlen vagyok, s azt érzem, h szenvedek. H minél közelebb van a hazamenetel napja, annál türelmetlenebb vagyok.

De esténként meg mikor lefekszem, azt érzem, h hú de gyorsan eltelt a nap, s ahogy visszagondolok Ausztrálira v Dél-Amerikára, olyan furi érzés jön rám, h tán igaz se volt!

Akkor se fogtam fel h ott voltam, de még így utólag visszatekintve se fogom fel, h én bejártam a fél világot!

Ez az tudat nagyon fura érzés. Bár nem is tudat, hisz még talán csak most kezd tudatosodni, h mi történt velem az elmúlt majd egy évebn!

Omg! Wow!

Kb mikor lecsúszol egy geci meredek és magas csúszdáról, s mikor leérsz, csak lesel magad elé kimeredt szemekkel h húúú bazdmeg!

...

Észrevettem magamon, h már jobban igénylem a vizet. Sok gyakrabban és nagyobb szomjúság jön rám, mint anno.
Továbbá már kb 2,5 liter vizet iszok naponta. Napközben a bookshopomban megiszok 1,5 L vizet. Aztán este a kondi alatt/után is elmegy egy liter.

Jobban érzem magam.

...

Április 17.-én volt Arubán voltunk, 18.-án pedig Grand Cayman.

Mi dkettő szép és jó volt, de nem egy nagy durr a számomra.
Nem csak én, de mineki unja már a homokos tengerpatot és pálmafákat. Az elmúlt három és fél hónapban kurva sok ilyen portunk volt, s hidjétek el, meg lehet unni!

Nekem egy időre elég is volt! Én is, - mint jópáran még itt a hajón - hegyekre, erdőkre vágyunk. Az első progi az lesz, h Geevel és a barátokkal felmegyünk majd Normafára!

Hihhhhetetlem, h h kivagyok már "éhezve" Budapestre, Magyarországra!
Geevel és Borival annyi programunk van már, h pfuuuu!! 😁

Nah! Lényegében ennyi!

Csók!

Rion ;)

(K)

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Csak, hogy lehessen érteni a kívülálló számára is: Norbinak nincs meg az új pasija?