2010. február 28., vasárnap

ALTEREGO 1. rész


Hát Drágáim! Az első buzi bulimon is túl vagyok! :) :S
Volt itt minden! Öröm, bánat, fellángolás, féltékenység, na meg egy rakat egyéb.... ömmmm ...nem-verbális kommunikáció, kifejezés! ;)

Fáradt wok. Nem nagyon aludtam, de inkább kezdjük az elején!
Szombati napom első felét, a keresztelős részt már ugye megírtam.
Szo!...
...Jajjjjj Klárikám! Annyi mesélni valóm van, h már a gondolatától most elfáradtam! :)
Szo!

A vonaton találkoztam Dáviddal. Nem ugrott a nyakamba, mert voltak a vonaton, szo csak szimplán ölelés és puszi-puszi váltás volt. Átadtam neki szülinapi ajándékát. Irult pirult, erős zavarodottságot éreztem részéről. Aztán oldódott a hangulat és jót beszélgettünk. Jó volt újra látni. Csak vigyorogtunk, h ismét láthatjuk egymást. :)

Hatvanban találkozott a "Vonatos srácommal". Be is jönnek egymásnak! XD Szo kerítőként is szolgáltam az elmúlt 24 órában, mert nem ez volt ez első, s utolsó pasi ajánlásom Dávidnak.
Akkor a Keletiben már várt ránk Csabikánk. Sétáltunk egyet a belvárosban. Deák tér, Váci utca, Petőfi Tér, Habroló, itt meghívtam a fiúkat egy-egy italra. Jól beboroztunk aztán mentünk a csajokhoz az albérletbe.

Kedvesek a lányok! Eleinte kicsit döcögősen indultunk, de aztán minden simán ment. Persze segített a pia is. 3 lány volt ott, meg mi 3-an fiúk. :)

Jól beiszogattunk, s olyan éjfél körül, 1 órás késéssel a tervezettől elindultunk az Alterba. Hát ilyenkor már mindenkinek reccs volt. Kinek nagyobb, kinek kisebb mértékben. :)
Természetesen megint az elsők közt "lett jó hangulatom", de ha így haladok lassan majd hozzászokok, a piákhoz. :) Szerdán is szakest buli lesz, szo.... XD

Nagyon jó volt! Kicsit zajongtunk a városban. Egy rakásra ültünk a Kombin ( 2 ülésen ültünk 5-en! XD ), aztán a Dessewffy utcában először rossz irányba indultunk el, mint a Drága ünnepelt Dávid fiunknak köszönhetünk, de aztán voltam olyan bátor, s megkérdeztem a külföldi fiatal srácokat, h:

- Where is, the Alterego?
- I dont know, whats that!
- Wher is the Gay bar?
- ÁÁÁÁ!!! Forward! - s mutatta, h merre! :)
El is indultunk, gyalogoltunk, botladoztunk, s lassan közeledtünk a célhoz, de még odaértünk vagy 3-4 csoportot megkérdeztük, h; "Bocsi! Nem tudod hol van az Alter!"
Nem tom melyik hülyegyerek lehetett az, de szerintem Dávid, aki mindig hozzá kommentelte a kérdéshez, h mi ugyan is melegek vagyunk tudod?! XD

Én meg csak jókat nevettem! :) Kicsit morogtam is, mert a szűk járdán nem esett jól menni, s mindig az utcára mentem ki, de állandóan jöttek a kocsik! Szo cikk cakkban mentünk a lányokkal. Járdáról le, majd fél fél perc után fel, s 5 másodperc után ismét le az útra! :)
Ma, mikor hazajöttem kaptam egy levelet egyik kedves olvasómtól, levelezőtársamtól, ki rám írt, h látott, mikor kiléptem a kocsija elé! Pont akkor, mikor megtaláltuk az Altert, s én állítólag hangosan felkiáltottam, h "Meg vaaaan!" XD

Milyen furi már, h pont Ő elé léptem ki, pont Én! XD Le is basztam, h miért nem kiabált rám, h; "Hééééé Teeeeeeee! Buuuuuuzi Rion! Húzzál már az útról!" XD Nem haragudtam volna meg, mert, ha valaki Rion nevemen szólít, akkor tom, h csak fasza ember lehet, mert olvassa a blogom! XD ;) :P
Na! Szo!

Megtörtént a behatolás az Alterbe! Tetszik a hely! Bejövős! Ahogy tudtam nézelődtem, bár nem volt rajtam a szemüvegem. Fél 1-re értünk oda, s már javában zajlott a travi show! Hát az nagyon tetszett!  Kurva jó volt! Vicces, izgis, látványos, szórakoztató! :)

Már itt be is rekedtem, elment a fél hangom, a sok és nagy énekléstől. Lady Gaga Bad Romance számát adták éppen elő, mikor odaértünk, s hát egyik favorit, szo ná, h énekeltük, énekeltünk?! Üvöltöttük a tömeggel! XD

"Rah-rah-ah-ah-ah-ah!
Roma-roma-mamaa!
Ga-ga-ooh-la-la!
Want your bad romance
Rah-rah-ah-ah-ah-ah!
Roma-roma-mamaa!
Ga-ga-ooh-la-la!
Want your bad romance"
Aztán megkezdődött a buli! Volt egy jó pár ismerős arc. Dávid elment pasizni, én meg maradtam a csajokkal, egy kicsit még oldódtam. Tudjátok! Új hely, új arcok, meg villogás ezerrel, már csillagokat láttam, a sok villódzástól! :)

Meg vártam, h felfogjam a dolgokat, mert a pia hatására, kicsit lassabban fogott az agyam, de aztán belecsaptam én is egy kicsit a lecsóba. :)

A csajokkal jót táncolgattam! Jó táncosok, csak szegénykék nem találtak maguknak pasit.... :) Mármint láttak ők is egy rakat jó pasit, csak hát "mások" voltak a Drágák! ;)

Am annyit buzultunk, h tö jó volt! Végre ki élhettem magam! :) Nagyon örülök, h ott voltak a csajok! :) Olykor ki is beszéltük, h kinek, melyik srác jön be. Tök jó volt velük ilyenről beszélni! XD
Most egyelőre ennyit írok. Indulok a vonatomhoz, mert go vissza Eger! :S :(
Este jön a 2. rész! ;)
Addig is:

Csók!
Rion ;)

Nincsenek megjegyzések: