2010. június 9., szerda

Játszunk má, játszunk má, játszunk má!

 

Dög meleg volt ma. Mivel ezen a héten itthon vagyok, ezért nem nagyon van storym. Tanulgatok, rendezgetem a tételim, nyomtatok. Egyszóval szopok egész nap… :)

Délutánonként gyúrok, netezek, oszt jóóóóóóóóóóóóóóóó vaaaaan! XD

A suli után, ha majd lesz időm magamra, akkor jó lenne valami frankó kis játékkal nyomulni. Tudnátok nekem stratégiai, akció játékot ajánlani? Nyáron szabadidőmben ugyanis játékokkal ütöm el az időm. 1 éve nem játszottam már bassza meg! :) :S

De annak is örülnék, ha tudnátok progikat, játékosokat s szervereket is ajánlani, ahol lehetne játszani a Stronghold Crusader-el mert mindig szarrá verek mindenkit, s még nem találtam méltó ellenfelemre. De anno, fiatal koromban ( ;) :P ) vetrán katona voltam a COD 2-ben is. ;)

Szo! Tudna valaki helpelni nekem? :) Úúúúúgy szarrá vernék ismét valakit! XD ;) Bár 1 év kihagyás után nem tom h szuperálnék, de a rutinom szerintem még megvan :)

Írjatok itt vagy facebook-on pls!

Csók!

Rion ;)

(K)

21858_310558892777_78438037777_3315903_4743325_n

5 megjegyzés:

Kilian írta...

Hahahaaa...mert még nem játszottál velemxD a Strongholdon nőttem fel:D Ha találok egy tört servert egyszer nyomhatnánk egy fightot^^xD Már időtlen idők óta nem játszottam ember ellen^^

- Starcraft
- Warcraft
- Red Alert II. - III.
- Diablo II.
- Settlers
- AOE sorozat

Nekem eddig ezek mindig úgy bejöttek, hogy a végén már lassan katétereztem magam, nehogy időt veszítsek a játékbólxDDD

Rion írta...

Aháááááááááááá!

Na Drágám!

Te vagy az Én emberem! :)
( S most sunyin vigyorgok, s dörzsölöm kezeim! )

Szeretném, ha mihamarabb nyomnánk akkor egy csatát a Strongholddal. Ember ellen én is tavaly májusban nyomtam utoljára, de majd belejövünk ne aggódj! :)

Csak találj pls szervert, mert én ezekhez nadon nemértek. :S
(Szőke Rion) ;) :P

A gyorsabb kommunikáció érdekében vagy a riongay@gmail.com-ra írj pls, vagy facebook-on jelölj be s írj levelet. Gery Rion néven megtalálsz.

Szióóóóó! :)

Névtelen írta...

Amit áthidalom, hogy necsak orosz serveren lehessen játszani, majd rádírok...mert ezek az oroszok...hűűű de kockákxDDD

Rion írta...

Felőlem játszhatunk ott is! ;) :P

Rion írta...

Találtam jó pár szervert. Kérlek írj a riongay]gmail.com-ra s játszunk egyet! ;)