2010. június 8., kedd

Today

 

Ma reggel apum keltett. Mennem kellett segítenem nekik. Most apum rendes velem, mert segítek nekik. Igaz. Anyummal se volt ma gond. Konkrétan, mintha mi se történt volna tegnap…

Délelőtt melóztam az ősökkel, délután elkezdtem rendezni, s sorba tenni a tételeimet, s nyomtattam fél órán át. 3 tételt kell kidolgoznom. Kettőhöz már van anyagom, már csak össze kell állítani, s a 3.-hoz pedig össze kell kaparni valahonnan. :S

A marketinget olyan nehezen tanulom, h elmegy vele egy rakat idő! :S Értelmetlen! BCG mátrix meg GE pici háló! Hol fogok én ilyenekkel foglalkozni?! SEHOL!!!!21936_299020192777_78438037777_3277872_4262098_n

Délután kimentem Hugival sétálni. Nagyon szép volt a táj a lemenő napfényben. Úgy hiányzott a vaníliás silverádóm, mit tavaly ilyenkor mindig szívtam! :S Most is nagyon jó jönne, mert az a szar, h már most feszült vagyok, holott jövő hét pénteken lesz majd csak a vizsga! Mi lesz velem aznap? Szívrepedést kapok, v mi?! :S

Csak sikerüljön, s legyen melóm! Erről jut eszembe! Hívott Csabi! Rég beszéltünk már! Megint maga alatt van… Hős szerelmes lovag… + Munkahelyi baleset is érte. Jaj szegény! Sajnálom! :/

Mondta, h már csak rám, s a legjobb barátomra számít, s nagyon várja, h végre felköltözzünk már hozzá. Hát Öhöm… Gondoltam magamban, h ha pedig tudnád, h mennyire szarul állok, s h Hétfőn is h lehúztak! :S :/ Legszívesebben lefújnám a júliusi költözést is, de a szülinapi partim után lefixáltuk, h ha töri, ha szakad június 1.-én felköltözök, de h miből, v hogyan… :S Abban reménykedem, h a 18-ai vizsga után ha más nem diák melót még találok, s lesz 1-2 hetem, h keressek egy kis pénzt, + segít vagy anyum, vagy mamám valamennyivel… :S De itthon se akarok már maradni az is biztos, csak mindig az a rohadt pénz!… :/ –.-‘

Na jó! Nem rí a szám!

Holnap este jelentkezem!

Csók!

Rion ;)

(K)

12637_195852597777_78438037777_2858598_7805537_n

Ui.: Kijött Lady Gaga: Alejandro című számának a hivatalos klippje! Nagyon jó! Ajánlom figyelmetekbe! :)

Nincsenek megjegyzések: