2010. november 29., hétfő

Készülődés, utolsó pillanatok…

 

Idézet mára:

Hiába mondod a jövőnek, hogy STOP. Nincs REWIND gomb, nem tudod visszatekerni a múltat. Az egyetlen mód, hogy megtudd a titkot, ... ha megnyomod a PLAY-t.

Jay Asher

 

Na hy Everybody! Iiiim here agggain! Mosolygó arc

eléggé fáradt vagyok, pedig még csak fél 7. Zavarban levő arc Úgy érzem magam, mintha hajnal 1 körül szoktam…6a00d83451cc7469e20133f555cee1970b-500wi

Igaz, ma korán reggel kelni kellett, mert 9-re bekellett menni egy nagy meetingre, amin az üzlet dolgozóinak nagyja részt vett. Tök jó volt így együtt látni a banda nagyját. Voltak ott más H&M-es kollégák is, s láttam is egy szép fiúkát, de már nem érdekelnek annyira mert… …inkább egyelőre ezt hagyjuk…

Az elmúlt pár nap azon filóztam, h lehet ismét törlöm magam rómeóról. Majd meglátjuk, h mi lesz…

Ma hazajöttem Kertvárosba. Úton hazafelé karácsonyi zenéket hallgattam, s sokszor kinézegettem a havas tájra. Full karácsonyi hangulatom van már 1 hete! Most meg, h leesett a hó!… Minden nap karácsonyi songokat hallgatok. Mosolygó arc

Elkezdtem a zuglói albiban összepakolni…. Háááát! Nem 1-2 órás művelet volt az is biztos! Kapásból az első körben 10 csomag gyűlt össze. Zavarban levő arc Külön szedtem a pólókat, pulóvereket. Szeretem, s kevésbé szeressem ruhákat. Kiegészítőket, elektronikai cuccokat, édességeket. Szerintem biztos lesz még vagy 10 táskányi cuccom. Hátra vannak még azok a ruháim, amiket a héten még használok. A sok buzi magazin, naptár, jegyzetek, papírok, párna, paplan, pokróc etc, etc, etc….

6a00d83451cc7469e2013488f16a9e970c-500wi (1)Ma volt az utolsó hazamenetelem az 5-ös busszal. Ma mentem utoljára haza Pannával a 76-os trolival is. Heti 1-2 alkalommal vele mentem mindig haza melóból. Várom már a költözést. Még kettőt kell alukálni, s a 3. estém már az új albimban töltöm.

Akkor számolgattam, h h állok, s rájöttem, h szarul! Arc nagy mosollyal Igaz nem örült akkor így a fejem, mert venni akartam magamnak pár lakás kiegészítőt az új albiba, de mivel most fizetem ki az egész zuglói albit, + az újba is lekell tennem most az alapdíjat, + költekeztem már jó pár rugót ezért erre a hónapra is helló szia van már! Zavarban levő arc :/ Szo a bútorok beszerzése csúszik egy peppet. :/ No de majd alkaul. Először költözzek csak be! Arc nagy mosollyal

Holnap még Kertvárosban dokkolok, aztán robogok majd vissza a mélyen szeretett fővárosunkba. Mosolygó arc

No! Mára lényegében ennyi!

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

6a00d83451cc7469e20134896763a6970c-800wi

Nincsenek megjegyzések: