2010. november 28., vasárnap

Nemtudommilegyenacím…

Fel a hangerőőőt, s gooooo! ;) H&M! I LOVE YOU SOOOO MUTCH!

 

Idézet mára:

Maradj velem, segíts nekem,
Vigyél haza, fogd a kezem,
Szeress nagyon, fáradt vagyok,
S nehéz a szívem.

Balázs Fecó

 

Huh! Here Again! Annyi mesélni valóm van, h a felét tuti kifogom hagyni! Az elmúlt 2-3 napban annyi ismerős látogatott meg az üzletben, mint az elmúlt bő 3 hónapomban összesen! Arc nagy mosollyal Mondhatni, h váltogatták egymást! Arc nagy mosollyalIgaz, h a felével nem is beszéltem, de távolról azért felismertük, s köszöntünk a másiknak, de a többség odajött azért.

Jó volt ez a hét is. Élveztem minden napját. Jó! Mondjuk a hét elején szar volt, h megtudtam, h felmondott az üzletvezetőnk; a Krisztikém, kiről anno oly sokat meséltem nektek! Zavarban levő arc Szo szarba van a haza! :/ Szomorú arcNem kicsit! NAGYON! Jaaaaaaaaaj Móuni! Há neharagudjááá! …Arc nagy mosollyal

No de lépjünk “TOVAAAB!”6a00e54fb7301c88340133f518ff2c970b-800wi

Van egy viszonylag “új” lány nálunk, kivel az elmúlt napokban egyre jobban nyitunk egymás felé. Konkrétan ma jöttem rá, h szeretem őt. Most jutottam el oda, h befogadtam már őt is. Eddig nem nagyon beszéltünk,  nem kerestük a másik társaságát, de szerencsére ez már megváltozott. Fiatal kora ellenére nagyon értelmes, ügyes, s talpraesett egy személyiség. :) Jól dolgozik, s gyorsan tanul. Igaz Ő már kb akkor kezdett nálunk, mikor én a Corvinba voltam supportként.

Megtudtam ma, h már 2, v 3 éve van barátja, s el is van már jegyezve! Pedig még csak 19!!! Há mondom ezek a mai fiatalok! Arc nagy mosollyal Kacsintó arc Arc kinyújtott nyelvvel

Akkor leesett az első hó tegnap! Az utolsó földalattival mentem haza. Az elején, ahogy elindultunk még havas eső esett, s még elértünk a földalattihoz már havazott. Mosolygó arc

Holnap még dolgozom aztán 2 nap szabi. Utazom haza, visszajövök, dolgozok, költözök, s millió meg 1 dolgom lesz! Esemény dús egy hét lesz az biztos, holott ez a hét sem volt piskóta! Zavarban levő arc Mosolygó arc

No Drágáim! Nagyon tömören, s felszínesen ennyi!

Majd jelentkezem!

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

6a00e54fb7301c88340133f56ff273970b-800wi

Nincsenek megjegyzések: