2010. december 7., kedd

Az előző részek tartalmából…

<3 Like! ;) <3

Idézet mára:

A szerelemben mindenki saját elveszett felét keresi. Így aztán többé-kevésbé minden szerelmes elszomorodik, amikor szerelmének tárgyára gondol. Mintha nosztalgiával telve olyan kedves szobába lépne be ismét, amit már régen elhagyott.

Murakami Haruki

 

Hát ma elé szar napom volt, mivel sajnos nem úgy alakultak a dolgok, ahogy azt előre elterveztem. Szomorú arc

Tegnap… … nem is emlékszem már, h miket csináltam tegnap! Zavarban levő arc

Szo meglátogattam a westendes srácot, akit mától inkább átnevezek Ezüstös fiúnak, mert a munkahelyen is, mindenki ez ezüstös fiúként ismeri, emlegeti, szo legyen akkor ez! Arc nagy mosollyal6a00d83451cc7469e20133f57eb6e2970b-250wi

Este sétáltam a belvárosban egy ismerősömmel, aztán meg Bratyóval taliztam, kivel elmentünk vacsizni a Szerájba. Hazafelé menet pedig a Kossuth térnél jól belénk jöttek hátulról! Zavarban levő arc Életem első közúti balesetét szenvedtem el. Mosolygó arc De szerencsére sérülés nem történt. Egy buzi taxis jött belénk, mert a rádiójával babrált, s későn fékezett. Nagyon megijedtem, s Bratyó is ingerült volt egy peppet, de elintézték a biztosítós papírokat, aztán hazamentünk. Szerencsére nem kellett rendőröket hívnunk, mert a taxis normális volt, s sérülés sem történt az ijedségen kívül…

Akkor anyámnak tegnap bejelentettem, h szerdán költözni fogok.Arc nagy mosollyal Eddig csak adagoltam neki, h ne érje váratlanul, aztán úgy éreztem, h eljött az idő, s bejelentettem neki, h költözök. Végül is csak 1 héttel később tudja meg, h költözök, de mind1! Arc nagy mosollyal Muszáj neki elmondanom, mert csütörtökön szerintem lépek haza, s kellene majd az új albihoz sötétítő, s otthonról akarok hozni, ha van egyáltalán, s legalább így sikerülni fog remélem. Arc nagy mosollyal

6a00d83451cc7469e20133f58ba24b970b-500wiAkkor állandóan kérdezget a fiúkról! Zavarban levő arc -.-‘ Eleinte mesélgettem neki, aztán mindig annyit kérdezősködött, mint valami KGB-s faggató ügynök, s már nem mesélek neki ezekről sem, s ma beszól egy ilyet, h nem hiszem el, h nincs senki! E mondom! What a fuck?! Egyszerűen ki van éhezve a magánéletemre! Arc nagy mosollyal NONSZENSZ!… –.-“

Am most nem megy olyan könnyen az írás, mert eléggé lehangolt vagyok. + nehéz már blogolni. Visszahallottam már több irányból, több embertől is, h már olyanok is olvasnak, kik eddig nem, s ennek nem igazán örülök. Zavarban levő arc :/

Óvatosan kell írni, h nem mondjak túl sokat, ne sértsek meg senkit, v ne írjak olyat, amitől mások megsértődhetnek… Zavarban levő arc

Manapság már nyűgnek érzem a blogolást sajnos ezt kell hogy mondjam. :/ Lehet h ezért is írtam ritkábban az elmúlt napokban… :/

No mind1. Inkább elnézek most a H&M-be mert 2 gyerek rokonnak is vennem kéne valami hülyeséget karácsonyra. –.-‘

Este meg céges vacsi lesz a belvárosban. Izgatottan várom, s kiwi wok, h milyen lesz majd, h sikerül. Mosolygó arc

No! Nagy vonalakban ENNYI!

Majd jelentkezem!

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

154328_182989045049856_100000162866304_749008_5081431_n

Nincsenek megjegyzések: