2010. december 25., szombat

Kelés, itthon, este, terv, Öregeknél

Idézet mára:

Nálam igazából a család az, amiről beszélhetek, és nem csak a vér szerinti kötelékről van szó, hanem annál sokkal nagyobb dologról. A családot azok az emberek alkotják, akiket beengedsz az életedbe. A család az, ami támogat és átsegít dolgokon. Ők azok, akikkel igazán törődsz.

Született szinglik c. film

 

Nah! Túléltem a 2. napom is itthon. Holnap délután meg húzom haza, szo már a hangulatom is jobb már 1 fokkal. Mosolygó arc

Reggel anyám robbantott be a szobámba. Arra ébredtem, h rázza a lábam, s hozzám beszél. Nem tudom miket mondott, csak annyi maradt meg, h.: “Ráérsz majd délután is aludni!” s kiviharzott.

Nah! - mondom!  - Jó indul már ez a nap is! –.-‘ Zavarban levő arcAndre Bentzer-075[3]

Aztán ahogy vissza letettem a fejem a jó kis párnácskámra, csöngettek! Mondom mi a faszom van máááááááááááááááá???!!! Válaszként fél percen belül meghallottam, h jöttek a rokonok! –.-“

Na jóóóóó van mondom! Keljünk akkor! –.-“

Mikor kiléptem a szobámból mindenki megszólta a hajam, h milyen punkos séróm van! De legalább a rokonok azt mondták h jól áll! Mosolygó arc

Am azért volt furi nekik, mert mikor utoljára láttak akkor csak kb 17 mm hajam volt. Az milyen furi lett volna nekik, ha felállítva, kivasalva látják?! Arc nagy mosollyal 17 mm helyett vagy 5-6 cm… Arc nagy mosollyal

No mind1. Puszi-puszi, ajándékozások, nagy ebéd ( 9-es voltunk az asztalnál a nappaliban ) aztán kis nosztalgiázás, beszélgetés etc…

Ja! Nem is írtam szerintem tegnap, h mit kaptam. Valszeg azért nem említettem, mert már jóval korábban megkaptam. Mint anno írtam, pénzt kaptam anyumtól, meg mamámtól is. Abból vettem magamnak dohányzóasztalt, meg álló lámpát, meg ezt-azt. + Most még volt a fa alatt kisebb kiegészítők, Bátyáméktól meg cipőt kaptam, mit még akkor vett, mikor kint volt Londonban, s kész.

Bums-1766[2]Szo nem volt ma semmi különös. Tegnap este korán lefeküdtem, mert nagyon szarul voltam lelkileg. Ma már jobban vagyok, s segít az, h előre nézek, s tervezek. Még nincs minden 100%-ig tisztán lefixálva, de már most minden napra csináltam magamnak progit a munka mellett. Megfogadtam magamnak, h az év utolsó hetét… … jó fogom eltölteni…

Este anyummal bementünk az öregekhez. Hallgattam, ahogy beszélgetnek, s eddig is 100%osan megvoltam róla győződve, h a nőkkel csak a baj van, s örülhetek, h meleg vagyok, de most az ősök még jobban megerősítették ezt bennem.

Bátyámékról volt szó, meg X-Y-ról, s mindegyik storynak az volt a lényege, h a jányok, s az asszonyok miatt történt az ami…

Kaptam az alkalmon, s meg is mondtam, h; “Na látjátok?! Nekem ezért nem lesz  soha barátnőm!” Kacsintó arc Arc kinyújtott nyelvvelMamám erre meg azt mondta, h neki mindegy, de döntsem el majd lassan, h vagy lagzira, v házra kérem a pénzt. Egyből rávágtam, h lakásra, s azt is megmondtam, h garzont akarok. Persze csak mosolyogtak, h úgy is jön még jány a házhoz, s fejemet veszi, de nem mondtam már rá semmit, had hidjék.. Arc nagy mosollyal

No! Mára lényegében ennyi!

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

IMG_0259

1 megjegyzés:

fingobaby írta...

higgye!
hagyja!
higgyék!
hagyják!

:)))