2010. december 5., vasárnap

villám bejegyzés

Napi H&M music! ;)

 

Idézet mára:

A veszély, és a bűn szele. Kockázatos elegy, ha valaki egyszer belekóstol.

Nora Roberts

 

Tudom! Megint elmaradtam egy kicsit, de most is csak egy rövidke írásra van időm.

Péntek este, fáradtan hazafelé menet a kombin belém kötött egy 10 év körüli kis szuka cigány. Mikor befutóban volt a kombi az Oktogonhoz, felálltam, s az ajtóhoz léptem ő meg gyorsan elém állt velem szembe az ajtóba elállván az utam, s megkérdezte kötekedve, h mi a f.szt állok itt?! Összeráncoltam a szemöldököm, mire ismét megkérdezte. Reflexből angolul válaszoltam neki, h bocs de nem beszélek magyarul, mire agresszíven megajándékozott egy FUCK YOU MOTHER beszólással! E mondom! Nyitódott az ajtó, gyorsan hátranéztem, h hol a csald többi tagja, de senkit nem láttam. Elmosolyodtam, ránéztem a kis szukára, s még a nyitódó ajtóra felpréseltem a bal vállammal. Ami olyan szerencsétlenül sikerült, h valahogy a fogát enyhén a vállamban éreztem. De nagyot puffant az biztos, mert hallottam, h a levegő kiszalad belőle, a nyekken egyet. Majd ösztönösen nyúltam a gázspryért, hátha mégis jön valaki utánam, ahogy otthagytam a kiscsajt, de szerencsére  nem volt azon kívül semmi, h a külföldiek döbbentek néztek rám, h mit csináltam…6a00d83451cc7469e20133f58b9492970b-250wi

Akkor mikor, gyalogoltam hazafelé, ki jött velem szembe az Andrássyn??? …Takáááács Nicolaaas. Mosolygó arc Am manapság annyiszor Mondtam már, h; “Kiráááály LLL Norbiii!”, h már szerintem tök ugyan úgy mondom, mint az X factoros bemondós bácsi. Arc nagy mosollyal

Szo este, ahogy hazaértem, jött a szokásos rutin. Tusolás, kaja, s ágyba be. Itt szerencsére van 1 jó nagy ágyikóm! Kacsintó arc Szeressük ezt is! Arc nagy mosollyal Kipakolni csak ma volt végre időm. Tegnap 1 fokkal jobban voltam, mert úgy tűnik, h segítettek a gyógyszerek. Még szerencse, h most leszek szabis, mert legalább lesz időm, s lehetőségem, h teljesen kikúráljam magam, s remélem nem fogok visszaesni majd. Zavarban levő arc Ma pedig már viszonylag jól vagyok.

Szo tegnap este vettem be pár gyógyszert, s jól kiizzadtam magam. Emlékszem, h többször is felriadtam. Hol arra, h megsülök, oly melegem van, hol pedig a bulizós fiatalokra, kik az utcán hangoskodtak. Kicsit furi volt, mert annyira kómás voltam, h nem tudtam, h mikor álmodok, s mi a valóság. Zavarban levő arc Mosolygó arc

No! Gyorsan most ennyi. Holnap majd jobban írok!

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

6a00d83451cc7469e201348875aef5970c-500wi

2 megjegyzés:

meztelencsiga írta...

az x-faktoros bemondó srác az az istván dani :D mint minden bemondó srác az rtl-es szuperprodukciókban :D

Rion írta...

Oh! :)

Köszi az infót! :)