2010. december 3., péntek

Elmúlt napok történései…

Daily H&M music! ;)

 

Idézet mára:

Nehéz morcosnak maradni olyasvalakivel, aki ennyire kedves.

Richelle Mead

 

Hy Everybody! Iiim here agaiiin! Kacsintó arc

Bocs, h az elmúlt napokban eltűntem, de rengeteg minden történt velem, s nem volt sajnos időm, energiám, s lehetőségem, h írjak.

Helyesebben volt,  s írogattam jó pár sort, de azokat nem tettem közzé. Mosolygó arc Most viszont van időm írni – csak energiám kevés, s inkább alukálnék már – de mind1. Írok, mert a név kötelez! Arc nagy mosollyal Kacsintó arc Arc kinyújtott nyelvvel

( Uhh! Ez erős volt! Zavarban levő arcArc nagy mosollyal )6a00d83451cc7469e20133f57eb1cf970b-250wi

No! Hol is kezdjem! Annyi miden történt velem csak a mai nap folyamán, h csuda! Szo csak nagyon felszínesen mesélem el az elmúlt pár nap történéseit:

Kedd este ugye visszajöttem Bp-re. Taliztam a volt lakótársammal Dáviddal. Beszélgettünk, elmentünk hozzá, megmutatta hol lakik. Megismertem kedves lakótársait, s az egyikük különösen szimpatikus, s jó társaság volt. Elugrottunk piáért, majd elkezdtünk iszogatni. Nagyon kellemes este volt. Igaz kellemesen becsiccsentettem, s meg is fáztam mikor kimentünk cigizini, de mind1. Mosolygó arc

Szerdán… … mi is volt szerdán??? Öööö…. JA! Dolgoztam! Arc nagy mosollyal Délelőtt taliztam Atival, ki elvitt a vígszínház melelti hangulatos kis… … nem is tudom mi az… Állítása szerint söröző, de nem egy olyan hetero állat egy hely az. Inkább egy persszónak, kávézó feelingű helynek nevezném. Mosolygó arc De nagyon jó kis hely. Az akvárium előtt ültünk, forralt csokit, s fincsi gyümölcsös teját iszogattunk. Kellemes emlék. Mosolygó arc Este is taliztam múlthétről egy-egy kedves ismerősömmel Pítörrel, kivel sétáltunk egyet a belvárosban. Jó volt kikapcsolódni velük. Mosolygó arc

6a00d83451cc7469e20133f6489f92970b-500wiCsütörtökön pedig… Jaj! Még belegondolni is sok. Na de kutyafuttában; Délelőtt aludtam, majd jött a főbérlő, s fizettem, mint a köles, nem is keveset! Zavarban levő arc Aztán ismét taliztam Atival kivel Arénáztunk, majd Ikeáztunk. Be is vásároltam jó pár cuccost. Vettem szép, s illatos gyertyákat, s tartókat, tároló dobozokat, s tányérokat is. ( Poharat elfelejtettünk bazzz! Zavarban levő arc ) Adi volt olyan kedves, s finanszírozta a tányérok egy részét, azzal a feltétellel, ha főzök neki valamit. OKÉÉÉ mondom. Tasakos levesből, s mirelitből bármit megtudok csinálni! Arc nagy mosollyal

( De mivel poharat elfelejtettük ezért NEMISZIK!!!! Arc nagy mosollyal )

Utána taliztunk Ádival. Még jó, mert kiderült, h az Atival egy vonattal mennek ma haza. Arc nagy mosollyal Am furi Ádival, mert nála, vele sok minden kiderült. Olyan tipikus buzi dolgok. Közös ismerősök, storyk, ki kit honnan ismer, ki-kivel van, ki merre hány méter stb… Arc nagy mosollyal

De Ő is egy nagyon jó társaság, s szimpatikus egy személy. Mostanában csupa jó fejeket ismerek meg! Arc nagy mosollyal6a00d83451cc7469e2013488abe6ea970c-250wi

No! Mára lényegében ennyi! menek tetélni mert fáradt wok! Bár nem megyek, mert már fekszem, no de mind1! Arc nagy mosollyal

JA!!!BAZZ! Majd elfejtettem az est kulcspontját! HÁ BEKŐTÖZTEM A BEEEEVÁROSBA! Arc nagy mosollyal Dicsak! Arc nagy mosollyalKacsintó arc Arc kinyújtott nyelvvel

Szo már az új albiból pötyögök nektek! Mosolygó arc Ez az első éccakm itt. Eddig okés minden. Jó fej a lakótárs is. Jól ellehet vele kommunikálgatni. Arc nagy mosollyal

Rengeteg cuccom volt, s még pár táskát most se pakoltam ki, mert már meguntam a pakolást! Arc nagy mosollyal ( Ha jól számoltam akkor 22 táskányi cuccal jöttem. Kicsik, nagyok, óriások. Könnyűek, nehezek vegyesen.Mosolygó arc ) Ez vaaaan! Arc nagy mosollyal

No! Menek tényleg!

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

6a00d83451cc7469e20133f5d12c97970b-500wi

Nincsenek megjegyzések: