2011. február 26., szombat

Net, fb, “meetingek”, Bratyó

 

Idézet mára:

A kanosság nagy úr!

Rion

A tegnapi beteg jelentős részből lemaradt az, h szerencsére már lázam nincs csütörtök óta. Annyival jobban vagyok.

Sajnos elszaladt a mai napom is. Zavarban levő arc Azzal telet el, h a 2 legnagyobb telefonhálózat honlapjait nézegettem. Internetcsomagokat, telefonokat, s árakat böngészve.

Ugye mivel nem lesz itthon netem, még mindig nem tudom, h h oldjam majd meg az itthon való netezést. A mobil net mellé bejött az a lehetőség is, h előfizetéssel vásárolok telót, s arról netezek majd, s csak akkor, ha itthon wok. De persze ez nagyon sok lenne, s az a netezés s felelne meg az én igényeimnek szerintem. Meg annyi infót, lehetőséget találtam fel, h végül is este lett, s megint csak nem jutottam semmire… Zavarban levő arc :/ tumblr_lgy2pwJAWQ1qzlhu5o1_1280

Akkor töröltem fb-ről kb. vagy 40 ismeretlen ismerőst. Elsősorban azokat távolítottam el, kikkel még soha nem is taliztam, illetve nem is beszéltünk, s nem aktív személy az adatlapomon. Feleslegesnek véltem, h ismerősöm legyen, ha nincs semmiféle aktivitás, kapcsolat köztünk. Továbbá az ismerősnek jelöltek száma elérte az 50 főt, de őket se igazolom vissza, hisz nem ismerem őket. Azzal az indokkal meg, h van pár közös ismerős, az számomra nem egyenlő azzal, h őt is ismerem.

Nem akarok én ezzel senkit megbántani, s senki ellen nem irányul ez, nem kell félreérteni, megsértődni. Szerintem ellehet fogadni, s meglehet érteni ezen döntésem.

Várom már a holnapot. Megyek vissza Pestre! Éppen időben, mert már minden bajom van! Arc nagy mosollyal Szégyenlős arc Ha minden igaz a hét 2 felében megismerek majd 1-2 új ismeretlen ismerőst. Tök izgatott wok a hétfő miatt is. A jövő hét is gyorsan elfog telni az is biztos! Nem akarom elkiabálni magam, de magánügyileg is kezdenek javulni a kilátások, s most, h végre volt egy kis időm pihenni, s foglalkozni a privát szférámmal, már az eltűntnek hitt ismerősök is felbukkantak a láthatáron. Mosolygó arcSzo a jövő hetem már bevan táblázva, s azt követő hétre is van már 1-2 progi.

Minden nap eszembe van a fogadott Bratyóm is. Rég találkoztunk már. Mindig közbejött nekünk valami, mi miatt nem tudtunk találkozni, s egyre jobban hiányzik! :/ Rem mihamarabb összefogunk tudni hozni majd egy talit.

No! Mára lényegében ennyi!

Csók!

Rion  Kacsintó arc

Piros ajkak

0

Nincsenek megjegyzések: