2011. március 23., szerda

Anyum, Gaga, gay könyv, vidék, rólam, haluci

 

Idézet mára:

“Az a baj hogy már nem vagy különleges hanem csak tipikus!”

Tőle…

Március 22.:

Délelőtt elintéztem egy fontos ügyem, aztán elindultam haza. Tök jó idő volt. A kedvem is jó volt. ( Hosszú idő után végre már magamtól természetesen is mosolyogtam. )1921

Anyumról megtudtam, h ő is szereti Gagát. Úgy került ez szóba, h lent a konyhában gépeztem, s természetesen Gagát hallgattam Gagával, s mondta anyum, h ha melóhelyen hallja, mindig felhangosítsa a rádiót. Aztán kaptam az alkalmon s meséltem neki, h pedig Gaga nagy buzi-boszi, s a legújabb száma is mennyire “gay”. Mosolygó arc

Am megkérdeztem tőle, h h áll az meleg témájú könyvekkel, miket vettem neki, s mondta, h a “Meleg a gyerekem?!” című könyvet már kiolvasta, de csak depisebb lett tőle. A másikat meg nem fogja elolvasni, mert nem érdekli, s nem akar még depisebb lenni.

Én meg nemes egyszerűséggel annyit válaszoltam, h ha valóban ezt váltotta ki belőled, akkor meg is érdemled!

Kajak nem tudok rá mást reagálni. Többet nem hiszek h tudnék tenni…

35631_479319101711_102021066711_6233016_2822825_nAztán bementem az öregekhez is. Útközben olyan buszt láttam elsuhanni, amilyen pl.: a 173-as csukló busz is. Tök ugyan az! E mondom! BKV busz! Arc nagy mosollyal

Az öregeknél jó volt lenni. Mamám bent nézett valami sorozatot, papám pedig kint ült a hintaágyban. Jó idő volt. Kezdett szürkülni, s a madarak ilyenkor valamiért mindig intenzívebben csicseregnek, mit nagyon szeretek. Jó volt kint ülni, s hallgatni őket. Nagyon megtudnak nyugtatni. Papámmal is jól elbeszélgettem, elmeséltem, h mi a helyzet, ő meg hallgatott.

Am nem sokat voltam otthon. Össz 3 órát.  Hazaértem, anyum főzött, jól teleettem magam, aztán ugye bementem az öregekhez, itthon megnéztem még egy szüli feli részt, aztán go vissza. Valszeg lesz még egy ilyen párszor, mivel h már nincs otthon net, anélkül meg nem tudok ugye meglenni, s ezért nem is fogok otthon aludni/maradni…

Aztán mikor elindultam a vonathoz meghallottam azt, amit szintén nagyon-nagyon szeretek. A békák brekegését. Van a környéken egy kis tavacska, s az csak úgy hangozott tőlük. Erről mindig a szép kellemes, meleg nyári esték jutnak az eszembe. Éppen ezért a tücsköket is nagyon szeretem, de őket még sajna nem lehet hallani. Kicsit el is szomorodtam, mert eszembe jutott, h na pesten a belvárosban sajnos nem nagyon fogok ilyeneket hallani… Zavarban levő arc :/165126_479987776711_102021066711_6243985_7739737_n

Hiába no! Vidíííken nőttem fő dicsak! Arc nagy mosollyal Kacsintó arc Arc kinyújtott nyelvvel

Am magánügyileg ismét padlóra küldtek. Immáron 1 hete tart az egyedüllét, amit egyre nehezebben viselek. Zavarban levő arc :/

A halucim is depis szerintem. Múltkor majdnem megdöglött ugye, most meg lógatja az orrát. Mikor estére visszaérkeztem Pestre, azt láttam, h lent kuksol a  növény alján befelé fordulva. Szar volt úgy látni, ezért eldöntöttem, h holnap átugrok, a westendbe s veszek neki egy másik arany halucit.  Bár lehet jobb lenne ha nagyobb vázát vennék nekik, mert most az egy szem halucimnak az a közepessen nagy vázában jól el van, de kettejüknek… Majd meglátjuk, s ha más nem akkor köv fizuból veszek egy másik hatalmas ikeás vázát. Zavarban levő arc Mindig megy a pénz basszus! Zavarban levő arc :/ Szomorú arc De szeretem a halucim, s nem sajnálom rá.

No! Lényegében ennyi!

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

6a00d83451d8ee69e20134885d8b35970c-500wi

3 megjegyzés:

Dalarann írta...

Szia! Lehet hogy magányos a halacskád, nem nagyon szeretnek egyedül lenni, nekem ha 10 halacska alá esik az akvárium lélekszáma akkor veszek újakat, bár most a guppyk szépen elszaporodtak, ontják magukból a kishalakat. Van levegőztetőd az akvában?
Nem túl kemény a víz?

Rion írta...

Uh Dear!

Te valamit félreértettél. Nem akváriumom van. Mint írtam egy nagyobb vázában van a Halucim.
Továbbá ez nem valami trópusi akvárium. Egy arany halacska van benne, s veszek egy másikat, de nem fogok sok aranyhalat vásárolni, csak egy másikat. :)

Mikor Kertvárosban volt akváriumom, akkor abban nekem is sok halam volt. De ez most teljesen más.

Am azt honnan lehet tudni, h kemény e a víz?

Dalarann írta...

Lehet venni tesztet a kisállat kereskedésekben, milyen gyakran cseréled a vizet és mennyi víz van benne. Mert a halacskának minimum 2 liter víz kell.