2011. március 22., kedd

Meló, szukák, szex, uniság, gay holiday

Idézet mára:

Nem akarok rabja lenni az érzéseimnek. Használni akarom őket, élvezni és uralkodni rajtuk.

Oscar Wilde

 

Március 21:

Az elmúlt napokban időhiány miatt sajnos nem tudtam írni. Nem jó ez6a00d83451cc7469e20147e2dd02f1970b-250wi így. Sok idő elmegy az utazással. Zavarban levő arc A hétfői napom most kivételesen jó volt, mert eléggé változatos feladataim voltak, s többen is voltunk most kollégák, s jó volt a munkahelyi légkör, a hangulat. A nap vége felé kaptam egy visueles munkát, h kicsit alakítsuk át a farmer részleget. Izgis volt. Tetszett. Gyorsan el is telt az idő, + még kb fél órával előbb el is küldtek haza. Szerdán is majd csak du 4-re kell bemennem este 8:15-ig, s csütörtökre is szabad napot kaptam. Örült a fejem. Mosolygó arc

Tegnap este hazafelé menet egy ismerős lány szállt fel a kombira. Amint megláttam, nyomban belémnyilalt a tudat, h ismerem valahonnan, valahol már biztos láttam, s ahogy ő is rám nézett, s összeakadt a szemünk, láttam az arcán, h nála is hasonló a szitu.  Annyira kellemetlenül kezdtem el aztán érezni magam, h gyorsan el is kaptam a tekintetem, s elkezdtem kifelé bámulni az ablakon. Egészen hazáig azon zakatolt az agyam, h ki lehetett. 1549Zavarban levő arc Nem szeretem az ilyen kellemetlen dolgokat, h ismerősös, de nem tudom hová tenni. Zavarban levő arc Lehet, h a Westendből ismerem, de az is lehet, h valamelyik ismerősöm ismerőse. Nem tudom. Ebből az egész gondolkodásból az húzott ki, h láttam 2 lányt átgyalogolni a piroson, mikor a zebra túloldalán mg ott állt a rendőr. Meg is állította őket. Na mondom a hülye szukák! Ez is azt bizonyítja, h gyalog nem tudnak közlekedni, nem még hogy jogsit adni a kezükbe! (Tisztelet a kivételnek… )

Am azért ez a kis bejegyzésem elgondolkodtat önmagamon. Érdekes vagyok, mert a saját lány ismerőseim, barátaim, buzi-boszi ismerőseim, kollégáimat nagyon szeretem, de az ismeretlen nőket meg úgy osztom, h nocsak… Arc nagy mosollyal Zavarban levő arc Az biztos, h egy bizony szintű nő fóbiám van, de az is biztos, h azért nem minden nőt utálok! Mosolygó arc No mind1! Arc nagy mosollyal

Valamelyik nap az egyik lakótársam egy gusztustalan általam még csak hallani is utálatos névvel illetett. Konkrétan a nők nemi szervével szólított meg, s szólt be nekem! Tudja, h utálom azt a p betűvel1628 kezdődő szót, s így provokál, hülyül velem olykor. Mosolygó arc Aztán elkezdtem agyalni rajta. Mármint a lakótársamon, aki úgy gondolja, h nincs uni. Mikor hülyeségből osszuk egymást, v szóba kerül a szex, akkor valamiért mindig passzívnak állít be. Pedig világosan megmondtam neki, h nekem már a dolog mindkét vége jó, s mindkét szerepet beszoktam tölteni, de ő határozottan állítja, h ilyen nincs! Ez legalább akkor butaság, mintha azt mondanánk, h 1+1 az nem kettő! Mosolygó arc No mind1! Egy kicsit úgy áll ehhez az egészhez, mint anyum, v a vidéki átlag heterók a neimséghez. Azaz Fiú a lánnyal, lány a fiúval, s nincs olyan, h felcserélődne a szerep.…. –.-’ (Tsssssz) Szerintem akkor is az uniságnál nincs jobb, s szerencsére ezzel még vagyunk így egy jó páran! Arc nagy mosollyal Kacsintó arc Arc kinyújtott nyelvvel Hiába! A természetet nem lehet meghazudtolni, s ugye bizonyított tény, h a biszexualitás, s a homoszexualitás is 39774_424858452490_804877490_4690107_3184211_ntermészetes dolog, hisz nem csak az embereknél van ez jelen! Mosolygó arc 

Akkor tegnap este a lakótársaim felvetették, h ha szerveznénk egy nagy meleg ( mármint gay Arc nagy mosollyal ) horvátországi nyaralást, akkor csatlakoznék e hozzájuk. Tetszett az ötlet, s persze örömmel csatlakoznék, csak addigra pénzt kell megtakarítanom. Arc nagy mosollyal Szo majd ha realizálódnak a dolgok, akkor közzétesszük a blogunkban (mert ugye mind a 3-an blogolunk Arc nagy mosollyal ) s örülnénk, ha csatlakoznának hozzánk más meleg bloggerek is. Mosolygó arc Szerintem tök cool party lenne. Mosolygó arc De ez még messze van, s mondom, ha majd lesz valami konkrétum, akkor szólunk. Kacsintó arc

No! Egyelőre ennyi, ami hirtelen eszembe jutott. Holnap ( v utána ) jelentkezem!

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

6a00d83451d8ee69e20134885d8a39970c-500wi

6 megjegyzés:

Captain írta...

Uni van :) Vita lezárva. :D

A coll pedig szerintem inkább cool akart lenni :D

Utálom ezeket az összenézős, húminthamárláttamvolnavalahol izéket :S mindig szar érzésem van utána. Idegesít. Blöeh.

Rion írta...

:D

Köszi a kommentet. Jót nevettem. :D
A coll-t átírtam. Köszi. Csak tudod kíváncsi voltam, h szól-e érte valaki... ;) :P :D

Sviko írta...

Szerintem is van uni, de csak egy állapot:P Vannak, akik alapból passzívnak születnek, és ők passzívként halnak meg. Az aktívok pedig aktívnak születnek, majd beadják a derekukat, de a büszkeségük nem engedi, hogy passzívnak hívják magukat, ezért lettek az unik:P de végül ők is passzívok lesznek. Ez a sorsunk:P

XeN írta...

Naná, hogy van uni! de nem feltétlenül állapot, hanem inkább rendszeresség kérdése. :)

Rion írta...

Viktor: Érdekes elképzelés. Lehet h vannak ilyen emberek is...

XeN:
Inkább igen. Ja! :)

PaPe írta...

Én is teljesen egyetértek az uniság létezésével.

By the way szerintem a full aktívok és full passzívok meg korlátozottak. [De ez is ugyanolyan diszkriminatív megállapítás, mint az, hogy nem léteznek unik. Fújdeköcsög vagyok.]