2011. március 24., csütörtök

Mászkálás a városban

 

Idézet mára:

Lady Gaga küldetése, hogy egy sokkal toleránsabb világot alkosson, ami kiterjed mindenkire.

6a00d83451d8ee69e20134885d8ad8970c-500wi

Március 24.:

Ma szabadnapos voltam. Ez a nap bezzeg gyorsan elrohant. Felébredtem fél 12-kor. Szokásos netezéssel indult a napom, aztán elmentem 1-2 helyre, majd ellátogattam a fogadott apumhoz.

Most voltam nála először, s nagyon tetszik a lakása. Szép takaros, otthonos. Kaptam fincsi ebédet, s kávét, mit ezúton is köszönök. Na meg persze a kedvenc italom ( Sprite ) kaphattam a fincsi ebéd mellé. Arc nagy mosollyal Mivel szereti a Velencei karneválos maszkokat (is), s van a lakásán egy jó pár szép példány, ezért én fel is próbálgattam őket, s csináltattam róluk fotókat poénból! Arc nagy mosollyal Íme:

P240311_15.31_[01]P240311_15.34P240311_15.36P240311_15.37_[01]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Akit érdekelnek, s szeretne vásárolni, v csináltatni magának is egy egyedi példányt, az szóljon, s egyeztetünk! Mosolygó arc

A fogadott apumtól hazafelé jövet beugrottam a Westendbe, h veszek társat akkor a Halucikámnak, de mondták, h nincsenek aranyhalak, mert lebetegedtek. “NA! Hurrá"! Megkérdeztem, h mikor lesznek, s mondta, h ma kapnak szállítmányt. Okkééé. Ciao!

Akkor ma ugye sokat szaladgáltam minden felé a belvárosban, mint a mérgezett egér s ma kb vagy 6-7 szer jöttem haza, s mentem el itthonról. Az egyik hazafelé jövetelem alkalmával Havas Henrik jött velem szemben a Nagymező utcában. Furi volt látni élőben is. Azt hittem, h magas emberke, de nálam alacsonyabb. Arc nagy mosollyal165777_481629891711_102021066711_6270477_2843958_n

Voltam az Arénában is. Venni akartam a TESCO-ba magamnak Nutellát, s nem volt! Eladót egyáltalán nem találtam, s 3-szor mentem körbe, sehol sem találtam. Tiszta szégyen!

Akkor bementem a kis állat kereskedésbe is, h akkor veszek itt másik arany halucit magamnak, de ezek meg olyan kis csecsemő halacskák voltak, h az én Halucim tuti felfalta volna. Zavarban levő arc :/

Fasza. A szemem közben megakadt színes kövecskéken, s vettem egy zacsival. Hazaugrottam, s útközben meg Szabó Győzőt láttam az Andrássyn, amint felszállt a robogójára. Arc nagy mosollyal

Hazaértem, néztem a neten közelben lévő kisállat kereskedést. Találtam a Podmaniczky utcánál. Okééé. Pont nyugati mellet van. Go! Odaértem, 166132_128338667230284_100001624541153_173551_3634275_nde már zárva volt! “Hurrá!” Arc nagy mosollyal Ha már ott voltam akkor elmentem még egyszer a Westendbe, de még mindig nem érkezett meg a szállítmány. Mondott egy másik boltot, ami Budán van a Kolozsi téren. Okéé mondom megyek, meddig vannak nyitva. 6-ig. –.-“ Jó. Akkor a Halucinak ma nem lesz párjaZavarban levő arc Mosolygó arc :/ Majd a jöv héten valamikor, ha szabadnapos leszek, mert Campona mellett nincs életem, s időm ugye… :/

Aztán hazajöttem, erősítettem, tusolás, kaja, s azóta a gép előtt ülök. Mosolygó arc

Ennyi volt ma velem. JA! Voltam Még a Vörösmarty téri és az  Arénás üzletünkben is, h veszek magamnak a gyerekosztályról egy jó áron kapható szürke szabadidős “Mackó” gatyót, de egyikben sem volt 170-es méretben. Szo a szabadnapot leszámítva ez nem az én napom volt… :/ Mosolygó arc

Csók!

Rion

Piros ajkak

6a00d83451d8ee69e20134885d8dd7970c-500wi

4 megjegyzés:

XeN írta...

Irigyellek, hogy ennyi időd van mászkálni... Annó egyetemistaként én is hódoltam a városi sétának... napközben... :)
Na manapság már erre sem jut idő :\

Rion írta...

Irigyelsz???

Nem vagy Te magadnál! Heti 1 lakalommal megtehetem, h szakítok magamra időt, az aztán nagy dolog! :S :(

XeN írta...

Igen. Nem mindenki ilyen rugalmas... és nem is heti 1 napodról van szó. Hanem a hétköznapon van a lényeg! Igenis nagy dolog, mert pl ha intézni kell vmit akkor sok fasz hely (ügyfélszolgáltatok, hivatalok.. stb) nincsenek nyitva. nyesed?

Rion írta...

:D :D :D

Nyeseeeem!:D

Vágom a borsót ja! ;)