2011. május 30., hétfő

Belvárosban, interjún, Gödör

 

Idézet mára:

“Szellemi és lelki gettó akkor van, ha elhisszük magunkról, h melegnek lenni voltaképpen a természet egy furcsa fintora, valami hiba, amivel együtt kell élni.”

Company magazin, Júniusi szám; Szücs Balázs

 

Mára végre már teljesen jó vagyok. Nem szédülök, nincs hányingerem, nem émelygek! Mosolygó arc Jó dolog ismét “normálisnak” lenni. Arc nagy mosollyalClemens Kellner-017[2]

Délelőtt meglehetősen korán felébredtem. Fél 10 után már magamhoz tértem. Egyig neteztem, aztán végre kimásztam az ágyból reggeliztem, s elmentem a Keletihez a Postára átvenni az OEP igazolványom, mit a múlthéten adtam fel ugye, mert nem töltötte ki a volt munkáltatóm, a szükséges adatokat. + Még feladtam azt a levelet is, amit Orbán Viktorka küldött ki nekünk kérdőívet. Ezekre a “pénzügyis” kérdésekre már nehezebb volt válaszolni, s voltak olyan kérdések, amit nem igazán vágtam, de anyumtól, meg sógornőmtől kértem segítséget, mikor otthon voltam. Akkor láttam a postán azt a manuszt, aki a Barátok Köztben játszott/játszik. Ha jól emlékszem Andrásnak hívják.

A posta után elmentem a Westendbe az üzemorvoshoz a beutalós papírokkal. Kicsit várakozni kellett még sorra kerültem, de odabent viszonylag gyorsan kivizsgáltak. Megmérték a pulzusom, levetkőztetett megnézte hab testem, meghallgatta légzésem, aztán megnéztük, h mennyire látok, válaszoltam pár kérdésre azt jóidő! Rájöttem a számok olvasása közben, h a jobb szemem gyengébb már, mint a bal. :/

Colin Dack-081[2]Az orvostól hazajöttem kajcsiztam, s eldöntöttem, h itt az ideje, h elmenjek a szokásos negyed éves szűrésemre, mert mindjárt vége a tavasznak. Eldöntöttem azt is, h nem a szokásos helyemre megyek, ahová már 1 éve járok, a 8. kerbe, hanem inkább közelebb a 6. kerbe megyek el, s legalább megtudom azt is, h milyen ott a “kiszolgálás”.

El is caflattam a Csengery utcába, de Hétfőn, s Szerdán nincs rendelés, hiába néztem a neten, átbasztak. Mosolygó arc :/ –.-” Úgyhogy holnap mehetek megint. Szo lényegében ezzel telt el a mai napom.

Még 1 nap, s megkezdődik újra a szép munkás élet. Már most izgulok. Zavarban levő arcMint a munka miatt, h milyen lesz, menyivel lesz másabb, mint a H&M-nél, s azmiatt is izgulok, h milyenek lesznek a kollégák.

Délután találkoztam egy kedves ismerősömmel, kivel pont az Erzsébet téren voltunk, mikor hívtak a Gödörtől, h szeretnének szerdán behívni interjúra. Aztán mivel mondtam, h itt vagyok a közelben, mondták, h akkor ugorjak le. Oks. Vettünk piát, s szóltam a pultosnak, h jöttemColin Thomas-025[3] interjúra. Arc nagy mosollyal Mondta, h hol találom a főnököt, odamentem hozzá, megbeszéltük h mizu, s abban maradtunk, h ha majd szerdán megkapom a beosztásom a Pull-nál, akkor felhívom őket, s egyeztetünk.

Szívesen dolgoznék ott, mert nem lenne rossz az órabér, ha meg teljes állásban tolnám akkor meg kifejezetten jó lenne, + imádom a tömeget, a fiatalokat, a pörgést, de nem akarom ott hagyni a pull-t. Lehet, h nem lesz semmi a Gödörből, mert nem fog tetszeni nekik a beosztásom, de nem rágódom. Egy próbát mindenképp megér.

Am ma tök jó napom volt. Mosolygó arc Gyorsan el is telt. Holnap talizok Hugival, elmegyek szűrésre, aztán Valentínnel lesz meeting, s vége is az utolsó munkanélkülis napomnak. Arc nagy mosollyal Na! Mára lényegében ennyi!

Ja! Még annyi, h este még kimentem görizni, már jöttem haza, s itt voltam a Nagymezőben, mikor szétnézek, nem jön semmi. Rátérek az útra s szemből jön felém egy fekte taxis, ami még csak kb 100 méterre volt, de folyamatosan nyomta a dudát! Ez hülye! Mérgemben fogtam s jó hosszan beintettem neki még el nem száguldott mellettem! Osssstoba! –.-‘”

Na! Holnap majd jelentkezem!

Szorítsatok, h ne legyek megint rosszul a szűrésen. :S Mosolygó arc

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

Eric Bell-026[2]

Nincsenek megjegyzések: