2011. augusztus 30., kedd

Remény, várakozás, vacsi, Rosszfiú

 

Idézet mára:

“A nő a férfi elhülyülésének isteni forrása!”

 

Augusztus 29. Hétfő:

Melóban nem volt semmi kül. Annyi csak ami említésre méltó, h beszéltem az egyik manageremmel az óraszámokról. Szeretnék fentebb menni, mert csak heti 25 órát dolgozom a 40 helyett. 5 órát szeretnék csak egyelőre, mert a heti 30 órával majdnem annyit keresnék itt, mint 40 órában a H&M-nél. 40 órásnak meg az esetek 80%-ban csak olyanokat vesznek fel, akiket már el is kezdenek fő kasszásnak, v managerrnek tanítani.6a00d83451d8ee69e2015434ece43f970c-800wi

Szo változások lesznek nálunk, s mondtam, h ha úgy adódik, akkor én  átmennék szívesen másik üzletünkbe is, csak had legyek 30 órás. Mondta, h megérti, de nem engednek el. Arc nagy mosollyal Én s egy másik srác van akire igényt tartanak, s akik az elsők közt fogják megkapni az óraszám növelést, amint lehetőség adódik rá központilag is, csak legyek türelemmel. Jobban éreztem magam a beszélgetés után, még annak ellenére is, h kizárt annak a lehetősége, h másik üzletbe mehessek át magasabb óraszámmal…

A délutánt Rosszfiúval töltöttem. Elmentünk hozzánk, majd hozzájuk, majd az Arénába, majd a Vörösmarty térre. Mosolygó arc Este Rosszfiú elvitt egy kis hangulatos olasz pizzériába vacsorázni a Hársfa közben, ami a Váci utcáról nyílik. Szép, hangulatossss ésss kelemesss isss volt. Kacsintó arc Arc nagy mosollyal

leonardo-4Am még délután nálam elmeséltem neki, az otthoni pince buliban történt kis storym. Mosolygott, pislogott majd kinevetett, h egy lánnyal csókolóztam egy röpke pillanat erejéig.

Először nem értettem, de aztán mondta, h miért vicces. Igaza is van. Aki engem ismer, tudhatja, h tényle3g vicces, mondhatni röhejes, h pont ÉÉÉÉÉN egy lánnyal???? ( “Osssstoba nők” és társai… Mosolygó arc )

Persze kérdezősködött, h mint, hogy, s milyen volt, éreztem e valamit stb…

Aranyos volt. Mosolygó arc

Ma szabadnapos vagyok, s mindjárt dzsalunk is ki pihizni Erzsire.

Nah!

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

Jason-Glass-4

3 megjegyzés:

Matyko írta...

Hehe! :) Remélem minden szuperül alakul majd a melóhelyen, a csajokkal meg csak vigyázni, csúnya dolgokat képesek művelni :SS Ittas voltál?
Nekem egyébként nemrégiben sikerült egy leszbikus csajjal hasonlót :DD

Rion írta...

Szerinted józanul vetemednék ilyenre??? :D

Matyko írta...

Nem, azért mertem megkérdezni :DD