2011. december 30., péntek

Meditáció, emberek, látás, s gondolkodásmód, csavargás

 

Idézet mára:

"A meditáció egy olyan állapot, amelybe az ember lassan merül bele, talán az alvás állapotához hasonlít leginkább. Az alvás is különféle intenzitású, jellegű lehet, a szundikálástól az álmokkal teli mély alvásig - nos, a meditációt is sokféleképpen tapasztaljuk meg, több szintje és eltérő intenzitása lehet. A meditációt, természeténél fogva, nagyon nehéz pontosan meghatározni. Egy magasabb szintű tudatállapot, amikor is az éber állapotban megszokott gondolkodási folyamatok sajátosan átalakulnak."

giampaolo-sgura.com-hercules-homotography-22

Az egyik este leültem az ágy szélére. Fáradt voltam, s elkezdtem gondolkozni, h wtf folyik most körülöttem. Olyan gyorsan zajlanak mostanság az események, jönnek mennek az emberek az életemben, s megismerek olyanokat, akik… … ah! Furi, s lehet, h kicsit gyors, a tempó, s az a nyüzsi, s sokaság, ami, s akik most körülöttem forognak. Ami persze nem baj, hisz ha baj lenne, akkor tennék ellene, csak furcsállom, azok után, h eddig megvoltak a megszokott nyugis hétköznapjaim, a minden nap látott emberekkel. Most meg. Szinte minden másnapra új embert ismertem meg az elmúlt hetekben és… Ah! Leírhatatlan ez. Szerintem csak azok érthetik, sejthetik, h miről írok, akik éreztek, éltek már át hasonlót…alen-taylor-markus-lambert-homotography-1

Legbelül lehet, h az zavar, h már jobban átlátok embereken. A háttérben tudom, kapizsgálom, h X, Y  miért olyan amilyen, s ez zavar. Mármint, h meglátom a valódi énjüket, s nem csak azt látom, amit nekem akar mutatni. Ezért van az, h jönnek mennek az emberek az életemben. Egyesekkel még beszélgetnem sem kell. Látom a viselkedését, a megnyilvánulásait, szo a metakommunikációját s ezekből már levágom, h juuuj. Nagyon más világ az illető, s emelkedik olyan nagy gát elém, h ha be is mutatnak, netalántán magától is akar ismerkedni velem, akkor ridegen, tömören válaszolgatok, s más társaságát keresem.

S Én, ellentétben a buzik többségére jellemző módon nem ítélem el az illetőt. Nem osztom egyből, h mekkora kurva, ribanc, egoista fasz stb. Már csak azért sem mondhatom ezeket, mert nem ismerem az illetőt. Egyszerűen látom, s érzem, h más lény, mint Én, s magamtól elkerülöm ítélkezés nélkül. Ennyi.

Charlie-Himmelstein-Hadar-Homotography-1Régen sajnos Én is ilyen voltam. Nem is olyan régen… De aztán, ahogy már korábban is írtam megismertem emberekkel, gondolkodásmódokkal, s fokozatosan változtam/változok, s megtanultam, h nem szabad ilyennek lenni. Senki sem tökéletes. Én sem, Te sem, s ez így van jól. Mindenkit olyannak kell elfogadni amilyen. (Egészen addig még nem veszélyezteti más személy vagy közösség alapvető emberi jogait ugye… )

Szo mivel a nagy agyalás közepette szükségét éreztem, így gyújtottam pár gyertyát, füstölőt, lejjebb toltam a lámpám fényét, h csak minimálisan világítson, betettem meditációs zenét, s elkezdtem egy meditációt.

Fogalmam sincs, h mennyi ideig meditálhattam, de egyszer olyan érzés tört rám… …H azt nehéz lesz leírnom… Mosolygó arc Zavarban levő arc

Szo nagyon erős, s intenzív érzéseim voltak. Bizseregtem, s nagy energiát, s erőt éreztem mindenhol a testemen, de főleg a karjaimon. + Olyan hosszantartó érzés is volt, mint amikor megijed az ember. Éreztem, h nagyon dobog a szívem, s ezerrel száguldozik az ereimben a vér, s persze mindez párosult egyfajta kellemes, s boldogság érzéssel. Furcsa, de nagyon jó érzés volt. Mintha kaptam volna, egy hatalmas energia, s szeretet, nyugalom dózist.

De a legfurcsább az egészben, h én úgy gondoltam, h a meditáció aDavid-Armstrong-Horst-Homotography-12 nyugalomról szól, s én pont, h az ellentettjét éreztem most. Nyüzsgött a lelkem, a bizsergés, pörgött a testem, a vérem, a szívem… Olyan erőt éreztem, h… … az leírhatatlan…

S most nézhettek hülyének, de ismerhettek már annyira, h tudjátok, h leszarom. Arc nagy mosollyal Leírom, mert ez is bennem van, s leakarom írni. Pont.

December 29. Csütörtök:

Sanyival délután csavarogtunk a városban. Kajáltunk a Gödörnél, beugrottunk a Vodafone smart boltba, aztán kimentünk az Árkádba. A bal fülemben a már meglévő fülbevalóm fölé lövettem még egy lyukat. Mosolygó arc Aztán Ikeáztunk. Gyertyákat söpörtem be magamnak, s már annyi van, h az egyik polcom csak gyertyákkal van tele… Arc nagy mosollyal Spájzolós típus vagyok na! Arc nagy mosollyal

Am ez a hét is olyan jól eltelt, h nocsak! Holnap már konkrétan szilveszter. Kezdődik egy újabb év. Lehet h ez az utolsó bejegyzésem idén! Mosolygó arc Zavarban levő arc

Izgalmasan telnek a napjaim, s izgalommal telve is várom az elkövetkezendő napokat! Kacsintó arc 

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

armstrong-homotography-2

Nincsenek megjegyzések: