2012. január 1., vasárnap

2011 utolsó napja

 

Idézet mára:

"Merj bízni, merj hinni, merj szeretni, merj boldog lenni, merj lépni a bizonytalan felé, hiszen nem tudhatod mikor mit veszthetsz el, de mire feleszmélsz, lehet már késő lesz. Adj esélyt, légy bátor, mert boldog lehetsz bárhol!"

Neki és Magamnak! Kacsintó arc

giampaolo-sgura.com-hercules-homotography-23

2011. December 31. Szombat:

Nagyon gyorsan elrohant az év utolsó napja.

10-től 15-ig melóztam. Rögtön meló után találkoztam egy kedves vidéki ügyvéd ismerősömmel, aki már régóta egyben blog olvasóm is. Jó volt találkozni, beszélgetni, s sétálni egyet a belvárosban. Jól éreztem magam, s ezúton is köszönöm a cappuccinot és a forralt borté s az ajándék gyümölcsös belga sört. Mosolygó arc

 

Aztán a tali után egy váratlan380107_252751994790358_159918007407091_631444_1199801976_n változás jött be az életembe. Konkrétan egy személy, Kinek… …hmmm… A Gyerek becenevet adnám most. Kacsintó arc Arc kinyújtott nyelvvel

Úgy volt megbeszélve, h majd csak a jövő héten találkozunk valamikor, de aztán megbeszéltük a Szerdát, majd előrehoztuk Hétfőre, majd Vasárnapra, végül találkoztunk Szombat este 18-kor a Deákon, s 20-ig együtt voltunk. Aztán öltözés, készülődés, koccintás a lakótársakkal, s 9 körül elindultam Balázsékhoz a házibuliba.

Nagyon jó volt. Olyan piát itattak állandóan, aminek a nevét már nem is tudom, de olyan ital, h összeöntenek vagy 5féle töményt, s felöntik kólával. Eleinte nehezen ment, de a Drága házigazda folyamatosan gondoskodott róla, h Rion úrfi igyon, igyon, s ment is az utántöltés. Arc nagy mosollyal

Mire megérkezett 11 körül az összes vendég a bulira, addigra Én már kedvesen mosolyogtam mindenkire. Mosolygó arc

Nagyon jó buli volt. A szeretett barátok/ismerősök társaságban. Csak a lakótársak hiányoztak, de majd bepótoljuk, s úgy is lesz még több nagy közös buli! Kacsintó arc

Éjfél után 1-körül taxikkal átvonult a kb.: 15 fős társaság a Confettire.

Fabio-Mancini-Vaughan-Homotography-2Jó buli volt lent. Az elején erősen éreztem a piát, de a folyamatos táncitól helyrejöttem. Emlékszem, h Balázs egyszer táncolás közben azt súgta a fülembe, h legyen több önbizalmam. Váltottunk pár mondatot lötyögés közben, majd elkezdtünk a csajokkal táncolni, de erre emlékszem, s furi és elgondolkodtatott, mert ezt már mások is mondták nekem. Nem sokan, de hallottam már…

…Vajon miért nincs tényleg Önbizalmam, s vagyok hajlamos sokszor szinte minden területen alábecsülni magam, mind a külső, mind a belső tulajdonságaimat illetően?…

Olyan 2 után hívott A Gyerek, ki a Capellában volt, h elindulnak haza a buzi boszi barátnőjével, aki nem volt túl jól, így felajánlottam, h aludjanak nálam. Még tanakodtak, addig elmentek a Oktogon Mekibe kajálni, addig Én buliztam tovább, s mikor újra hívott 3 körül, akkor elbúcsúztam mindenkitől, s mentem eléjük, s nálam aludtunk.

2012. Január 1. Vasárnap:

Am egész este annyi vizet ittunk A Gyerekkel, mert mindketten nagyon kivoltunk száradva a sok alkoholtól. Hajnal 5 után aludhattunk el, de már 10.30 körül ébren voltunk. 13-kor elindultak haza s kora este majd jön vissza, s törüljük magunk rómeóról. Bár még nem tudjuk, h mi van, csak érezzük, de szerintem(/unk) ennyi elég is…

…Visszagondolva az elmúlt hét/napok történéseire, annyira… … bazz, csak azt tudom írni, h furi… Zavarban levő arc Mosolygó arc

… Jó… Kellemesss… S mennyire nem akartam nyitni, s tartózkodtam, erre tessék… Sokat segített, az a gondolat is, amit Kali mondott egyszer nekem, h a lehetőségek az “Ő”-k többször felbukkannak az életünkben, csak nem mindig látjuk meg, ismerjük fel… … S Én is most majdnem így voltam… Zavarban levő arc

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

Florian-Van-Bael-Saverio-Cardia-Homotography-3

Nincsenek megjegyzések: