2012. január 14., szombat

Gellért hegyi kirándulás, vidéken

 

Idézet mára:

"Ellentétben a közfelfogással, a szerelem nem olyasvalami, amibe tehetetlenül "beleesünk ". Nem "ránk szakad ". (...) Mindig van egy semleges pont, ahol az ember engedélyt ad magának arra, hogy szeressen vagy ne szeressen. (...) Ez a pillanat, amikor még dönthetünk."

 

Január 11. Szerda:

Mivel szabadnaposak voltunk Norbival így délután szétnéztünk aInstinct-Dilio-homotography-8 Vörösmarty Téren majd bevettük a Gellért hegyet. Jó progi volt, s be is  sötétedett, ahogy elindultunk lefelé... :)

Csináltunk sok képet, miket fel is toltunk fb-re.

Útközben találkoztunk egy érdekes, s egyben kicsit félelmetes meleg sráccal is. Full kopasz volt, s nagyon fehér szemgolyója volt. Megálltunk pont egy kis kiugró hegyoldalban, ahol szépen látszott az Erzsébet és a Lánchíd. A srác ült a padon, mi megálltunk mögötte nézelődni a tájban, s Én lőttem pár képet, mikor arra lettem figyelmes, h a srác többször hátra fordul, s hosszan végigmért minket, aztán meg a Norbit méregette végig többször, aki arrébb is bandukolt. Na itt Rion Úrfinak elszállt az agya, s mondtam, is h gyerünk innen tovább, mert mindjárt lefújom a gecibe a buzit, s akkor nézzen, ha lát majd egyáltalán még valamit...

Nagyon betudok pöccenni, ha akár engem, akár a párom feltűnően végigmérnek, vagy szemezni próbálnak, mikor látszik, h együtt vagyunk.

Jamie-Burke-Joachim-Baldauf-Homotography-1Ez bunkó, tahó parasztság. S most nem előítéletes vagyok. Ezek tények. Átlép egy határt, s persze, h az ember ilyenkor feszélyeztetve érzi magát.

Ez majdnem olyan állati ösztön, mint mikor, ha hosszan nézel egy kutya szemébe, akkor annak átáll az érzelme egy másik sávra, s neked megy.

Ennek a srácnak is legszívesebben odamondtam volna, h ne lessél bazdmeg! Norbit is idegesítette, s mikor jöttünk le a hegyről akkor feltűnt mögöttünk, de szerencsére a vízesésnél voltunk már, s gyorsan átszaladtunk a közelgő kocsik előtt s elértük az éppen jövő buszt a romkertnél, s így leráztuk, de mikor elment a busz előtte - mert ő is átért közben - végig nézett minket, ahogy elvitt a busz. A sötétségben csak még jobban világítottak a szemei... :S

Láttunk még érdekes figurákat... Furi arcok is járnak arra az biztos... :/ :S

Január 13. Péntek:louis-mayhew-idrisandtony-homotography-1

Délután hazaugrottam vidékre. Anyummal már az első 5 percben szóváltásba keveredtünk, amit lezártam gyorsban azzal, h jó erről többet nem vagyok hajlandó beszélni! Természetesen megint a homofób éne próbált kitörni belőle, akinek olyan pofont kevertem le, h el is hallgatott, szerencsére s minden okés volt, még otthon voltam.

Anyumnak meglepő módon tetszett az új frizum, s nem szólt semmit a 3. új fülbevalómért, pedig arra voltam felkészülve, h na majd elmond minden taknyos tininek, mert "azok lövetik így szét maguk"... -.-'" :D

Apummal megint csak nem váltottam 2 szónál többet ( köszönés, elköszönés ). Néha próbált beszédre bírni de dünnyögtem az orrom alatt valamit s ennyi. Nem akarok, s nem is szeretnék vele beszélni, mert nyűgnek, s tehernek érzem, s tudom, h úgy is szétissza az agyát, s már holnap arra nem fog emlékezni h miről beszélgettünk... -.-'"

Matthieu-Barnabe-Sylvain-Norget-Homotography-1Aztán sétáltam is egyet, s találkoztam útközben véletlenül a volt általános iskolás 2 tanárommal is. Jó volt őket látni. Az egyik meg is jegyezte, h h megváltoztam s megnyúltam. :)

Aztán a vonton kiolvastam Paulo Coleho-tól a Veronika meg akar halni című könyvet, pont Veronika neve napján! :) Jó könyv ez is Coelho-tól. Ajánlom mindenki figyelmébe. :)

Jah! Életemben először most vettem vonatjegyet! 22 évesen csak megéltem ezt is... :/ :)

Eddig ugye arcképessel jártam, de most új rendszer van, s megszűnt a jó világ. Bár a munkahelyem kifizeti a hazautazást, szo nagy érvágás nemért.

Nah! Holnap meló után vár Norbi. Csütörtök délután elváltunk, s azóta nem láttam. Este megyünk blogtalira egy kicsit, s 21 után meg csapódunk haza, mert lakótársamnak koktélos szülinapi bulija lesz, aztán dzsalunk az Alterbe.

"Peppet" ideges, s feszkós wok, mert féltem A Gyereket, hiába nyugtat, s beszéltük ezt már meg, de am is ez lesz az első közös partink... :S: :/

Nah! Majd mesélek!

Csók!

Rion ;)

(K)

justin-bieber-inez-vinoodh-v-homotography-1

justin-bieber-inez-vinoodh-v-homotography-3

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

http://www.youtube.com/watch?v=MeBeIdsZTBg :)

Rion23 írta...

Omg! :D
It's funny! THX! :)