2012. február 29., szerda

Betekintő :)

Idézet mára:


"Akit párodul melléd rendelt az ég, becsüld meg, szorítsd meg kezét, és, ha minden álmod valósággá válik, akkor se feledd, légy hű mindhalálig!" ♥

Február 27. Hétfő:tumblr_l3w2j7fj9I1qaa7gso1_500

Hazautaztam vidékre, de nem volt otthon semmi különös. Jöttem meg mentem. A szokásos. Anyum még mindig beteg… S :/ Már másfél hete…

Remélem, h a héten már helyrejön… :/

Am meglepő módon, most Apum normális volt, s beszélgettünk is. Persze nem sokat, de az a pár mondat váltás is furi volt nekem…

Este Norbi kijött elém a Keletibe.
Nálunk volt egy kis… …területi harc. Mosolygó arc Érdekes módon indult ez el, mert Norbi a BlackBerry telójára akart letölteni egy böngésző programot, s már 1 órája azzal vacakolt. Én közben edzettem, tusoltam, tettem-vettem. Mikor elvégeztem mindennel, s még mindig azzal szerencsétlenkedett elkezdtem hülyéskedni, h jóóóóóó, akkor Én meg fb-zek. ( nem szereti, h fb-zek, ha itt van. ) Erre egyből a hátamra ugrott, h NEEEEM! Arc nagy mosollyal

tumblr_ly4gx1kdCK1r90vylo1_500Egyből kaptam az alkalmon, s elkezdődött egy komoly párbaj, h kiposztoljak valamit. Csak 1 megosztás gombra kellett volna kattintanom, de nem sikerült! Arc nagy mosollyal A dulakodásból az lett, h felugrottam, s kimentem. Majd villámgyorsan vissza rontottam a szobába felkaptam a laptopot! Norbi kapott utánam, de kiszabadultam, s berohantam fürdőbe laptopostul. Egy darabig ment a harc, de feladta, s visszavonult a szobába, amit kulcsra be is zárt. Arc nagy mosollyal

Nah itt Én durciztam be, h mi az, h kizár, aztán meg Ő, h meg se próbálok hozzá behatolni, ( Arc nagy mosollyal ) hanem csak nyugodtan ülök atumblr_lyjr78bPop1qbozplo1_500 konyhában egy szál boxerban s fb-zek! Kinyitotta az ajtót, s közölte, h Ő lefekszik. Bementem s már feküdt is háttal nekem, az arcára húzva a paplannal. Persze, odamentem próbáltam olvasztani a jeget, de nem adta. Rion Úrfinak elfogyott a türelme; “Jól van, akkor durcizzál!” majd háttal egymásnak feküdtünk az ágyban.

5 percen sem telt el, mert nem tudtam elviselni ezt az állapotot, s átgurultam rajta, vele szembe elhelyezkedtem, noszogattam, még meg nem enyhült, beszélgettünk, játszottunk egy komolyabb játékot, és a szokásos összebújós módon elaludtunk egymás karjaiban. Mosolygó arc tumblr_lzvkarBWtI1qlcfsso1_500

Most megint 2 nap külön este következik, amitől majd a 2 napra gondolom megint bekattanok, mint múltkor, de péntek este megyek elé, s együtt megyünk hozzájuk, náluk alszunk. Szombaton is náluk leszünk. (Szeretek náluk lenni.) Este pedig hivatalosak vagyunk egy kedves barátom házi bulijába így elmegyünk oda, aztán meg gondolom Alter. Nem voltunk már kb.: 1 hónapja bulizni. Bár nekem különösebben nem is hiányzik, de egy kis offolás jót fog tenni, s remélem, h nem lesz semmi gond.

Nah! Ennyi volt a mese mára!

Csók!
Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

tumblr_lb5skpuJeG1qany6lo1_500

( Annyira Te vagy! Mosolygó arc )

Nincsenek megjegyzések: