2012. február 28., kedd

Köki, Norbiéknál, Fb, Visszavonulás

 

Idézet mára:

"Nincs olyan ember, aki ne tudná megtalálni a Másik Felét. Életünk valamely pillanatában mindannyian keresztezzük a Másik Felünk útját, és felismerjük őt."

 

Február 26. Vasárnap:stewart-shining-homotography-18

Meló után úgy volt, h Jön Norbi elém, s hazamegyünk, de változott a helyzet, s végül Én mentem hozzájuk. Kökin találkoztunk, kijött elém. Most először utaztam a 3-as metro végállomásáig. Nem tudom hogyan nézhetett ki régebben, de most szép és modernek találtam. Mosolygó arc

Náluk miután elmentem tusolni, írt egy szép lényegre törő, keményebb hangvételű levelet 2 fiúnak. Az egyik ismerősnek jelölt (nem ismerem), a másik pedig megbökött. "Meglepő módon valamiért egyikőjüktől sem érkezett válasz. Mosolygó arc Pedig majd 1 hete, h direkt lecseréltük mindketten profilképünk, amin nem lehet látni az arcunk, pint emiatt, h ne zaklassanak kéretlen szarkeverő faszhiányos ribancok (elnézést a kifejezésért, de muszáj volt leírnom ) de erre csak zaklatnak!

Én is, mérgemben valamelyik nap letöröltem 2 embert az ismerőseim közül. Ismerjük egymást, de nem beszélünk, s nagyon sok volt a buzi ismerőseik száma, s az ilyen személyeket inkább mellőzöm…

tetkotVisszavonulóban vagyok. Közzé is tettem már korábban Fb-n, s most bepótolom itt is, h jobbnak érzem/látom, ha Én sem érintkezek melegekkel, ahogy Norbi sem. 1-2 Barátomon kívül nem fogok már találkozgatni senkivel, s minden találkozót töröltem, ami megvolt beszélve, ill bevolt ígérve.

Tudom, vannak, kik nem értik, nem értenek ezzel egyet, nem látják jónak, de Én JELENLEG ezt akarom, így jobb nekünk, s kérem ezt tartsa is tiszteletben mindenki.

Néha elmegyünk majd 1-2 buliba s kész.

Huh! Írtam egy hosszabb storyt, de most látom, h ezzel túl hosszú lenne a bejegyzésem, szo majd azt holnap osztom meg. Mosolygó arc

Addig is;

Csóóóók! Mosolygó arc

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

tumblr_l9fv42vtA81qbgqz2o1_1280

Nincsenek megjegyzések: