2014. augusztus 21., csütörtök

Beköltözés;

 

Idézet mára:

„A születés a pusztulás kezdete; a pusztulás a születésé.” – Hermész Triszmegisztosz

 

Augusztus 2.-án szombaton vettem át a lakáskulcsokat. Onnantól kezdve kész rohanás volt az életem 2 héten át.

Szerencsére vettem ki 2-3 hét szabit, ami nagyon gyorsan elrohant sajnos. Tudtam volna még itthon maradni az biztos. Mosolygó arc10255955_10152120607025885_966357409230561980_n

Rengeteg ügyet kell elintézni egy lakásvásárlással! Zavarban levő arc

Elkell menni az összes közüzemi díjakat átíratni. El kell menni a közös képviselethez is, meg az okmányirodába átíratni a lakcímem. Ezennel hivatalosan is pesti vagyok. Jöttek közben a netet, tv-t is beköttetni, meg a szerelők is megcsinálni az apróbb problémákat, de szerencsére a belső építész küldte őket, s nem kellett semmit fizetni.

Akkor heti szinten járogatok az Obiba is! Mindig kell valami! Nah meg folyamatosan jöttek a bútorok is, hűtő, mosógép.

Aztán 5 napon keresztül folyamatosan hurcolkodtunk át az albiból az új lakásba. 2 kocsival fordultunk összesen 6-szor és napokon keresztül megpakolva hurcolkodtunk tömegközlekedéssel is. Zavarban levő arc Nagyon megterhelő és fárasztó volt! Fos kivoltam, s esténként már 22-23 között aludtam! Mosolygó arc

De hát amit muszáj, azt muszáj! Miután átköltöztem, gyorsan sikerült ezt a lakást is belakni. Arc nagy mosollyal

10256515_10152075092420885_6163493917745924810_nAz első estét Norbival és Noncsival töltöttem itt. Tök jó volt! Am 3 napot egyhuzamban együtt voltunk és nagyon jó érzés volt. Még nem voltak itt, nem is éreztem annyira magaménak a lakást, de h velem lettek, egyből otthonosabb, jobb lett a közérzetem, s jó volt már itt lenni. Mosolygó arc

Am a mai napig a nappaliban a L alakú kanapén alszunk.Arc nagy mosollyal Szerencsére ágyneműtartós és kihúzhatós, szo jó elférünk. Norbival ketten lakunk itt augusztusban, a többiek, majd szeptemberben jönnek.

A franciaágyam meg konkrétan legó darabkákban érkezett s lassan haladt az összeszerelése miben apum is segített, Noncsi is meg Norbi is. Ezúton is köszönet mindenkinek mindenféle segítségért, támogatásért. Mosolygó arc

Am a franciaágy már kész van, de azóta se aludtunk rajta. Nagyon szeretek kint aludni a nappaliban. Olyan jó aludni a nyitott erkélyajtónááál. Mosolygó arc *.*

Meg úgy vagyok vele, h amíg lehet kint alszok. A csajok majd csak szeptemberben költöznek be, szo addig egyedül birtoklom a lakást. Mosolygó arc10274293_10152124649955885_5549624717641065732_n

Am tök jól elvagyok. Szeretek itt lenni. Szeretem a környéket is. Érezhetően frissebb és jobb a levegő. Reggelente szinte olyan friss a levegő, mint vidéken, s imádom a tücsökmuszikááááát! Meló után hazatérve, geci nagy relax!Arc nagy mosollyal *.* ^^

A gyereknek 4(!) futtatója is van a közelben, miből az egyik kb. 4-5ször akkora, mint a régi 9. kerületi Markusovszky téri volt, ahová vittük. Olyan jókat tud futkározni, h öröm nézni, s már 2 haverra is szert tett két futtatóban. Mosolygó arc

A közelben van a piac, Tesco, Spár, Aldi, szo tök jó bevásárlási lehetőségek vannak.

Egyszer az alsó szinten, liftet hívva összespanoltam két idősebb lakóval is, egy házaspár, akik a ház ügyes bajos dolgait intézik. Nagyon jó elbeszélgettem velük vagy bő fél órát, aztán jött új tulajdonos a 11.-re. Egy fiatal, én korosztályom béli, v pár évvel fiatalabb srác még az orvosira jár. Jöttek vagy 8-10-en a családdal, intézték a szerződést. Mosolygó arcJó fejnek tűnt. Velük mentem fel a lifttel s jól eldumáltam vele is a barinőjével is meg az anyukájával. Mosolygó arc Anyukája meg is jegyezte, h boldogan 10291863_723213021034619_1781423367823450887_nnyugtázza, h nem az ő fiacskája lesz az egyetlen fiatal, korabeli a házban. Mosolygó arc

Viszonoztam én is ebbéli örömöm, már csak azért is mert a közgyűléseken ezzel is erősítjük a fiatalabb vonalat.

Bár az idősebb házaspár nagyon nyitott, értelmes, normálisnak tűntek. Nem az a begyepesedett, földhözragadt, zárkózott, rosszindulatú féle. Mondták is, h örülnek a fiataloknak. Sok jó tanáccsal láttak el és rengeteg infóhoz jutottam a lakókkal, lakással kapcsolatosan.

Akárhányszor találkozok velük, gyakran a nevemen köszöntenek. Számomra ez nagyon szimpi volt mindig is, ha kimondják a nevem. Bizalomkeltő. Mosolygó arc

Aztán ismerkedtem már meg a többi szinten lakókkal is. Eddigi tapasztalatom alapján a házban lakók átlagéletkorát 35-40 körülire lőném be, ami szerintem tök jó.

Még a dokihoz kell átjelentkeznem, meg a Főtávnál voltam kétszer, mert nem tudom eldönteni, h általányt fizessek vagy ne. :/10311738_10152143667945918_4710797540057463543_n

Szo szabadnapjaimon is van mindig mit csinálni, s elrohannak. Zavarban levő arc

Egyik délután a rohangálások végeztével, bekajálván bedőltem a gyerek mellé az ágyba. (A francia ágyunkba, nem a nappali kanapéba) Olyan kényelmes és jó az a matrac, h nagyon jót alukáltam rajta. Mosolygó arc Nem hiába szeret a gyerek is mindig azon dögleni. Szeretem nézni ilyenkor am. Mindig úgy össze van kuporodva, mint egy kismacska. Mosolygó arcAm olyan új szokást vezettünk be vele szemben, h mikor hazajövünk a sétáról, lekeféljük a lábát.

A szőrei ellen, meg rendeltem robotporszívót, amit várok h megjöjjön. Kíváncsi leszek rá.

Még polcokat és pár kiegészítőt tervezek venni a lakásba, aztán kifujt, mert spórolok, mert kitudja h mit tartogat a közel jövő…

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

10174871_295270173962755_1811150612_n

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

Nincsenek megjegyzések: