2014. december 17., szerda

Újabb profi úszó bújt elő – Íme a vallomása

Újabb profi amerikai úszó ismerte el, hogy saját neméhez vonzódik. Mostanáig “a kettős élet királya” volt, de “elérkezett arra a pontra, hogy értékelje önmagát.” Tom Luchsinger levélben vallott érzéseiről: elmeséli, hogy még imádkozott is azért, hogy eltűnjön belőle a homoszexualitás, de hosszú belső vívódás és próbálkozás után mára elfogadta önmagát.
Amióta csak az eszemet tudom a mozgáson keresztül próbáltam kifejezni az érzéseimet. A medálok és sikerek segítségével próbáltam elrejteni valódi önmagamat. Imádkoztam azért, hogy megváltozzon a szexuális érdeklődésem. Próbáltam szó szerint lemosni magamról. Soha semmi nem működött. Hosszú évek stressze, utálata és undora magammal szemben eljuttatott oda, hogy ma már elfogadom magam olyannak, amilyen valójában vagyok. Büszke meleg férfiként, a legjobb tudásom szerint élem az életem, olyan emberek körében, akik szeretnek és elfogadnak!
Tom Luchsinger
Éveken át a szexualitás volt személyiségem azon része, ami miatt a legjobban szégyenkeztem. De mára úgy érzem ez az egyik tulajdonságom, amire a leginkább büszke lehetek. Olyan eredmények kötődnek a nevemhez, amelyek a legtöbb heteroszexuális férfiéhoz soha nem fognak. Túljutottam azon a félelmemen, hogy azok az emberek, akik a legjobban szeretnek, gyűlölni fognak.
Tom Luchsinger
A barátságaim megerősödtek önmagam elfogadása által. A mosolyom őszintébb, a viselkedésem természetesebb. Többet nevetek. A testemnek végre van ideje pihenni, mert már eljárok kikapcsolódni is, nemcsak az edzőterembe.  Olyan – mind fizikai mind érzelmi – tulajdonságaimat fedeztem fel, amelyekről korábban fogalmam sem volt, hogy bennem is megvannak. Már sokkal több jó, mint rossz napom van.
Tom Luchsinger a 2013-as amerikai bajnokságon Indianapolisban
Ugyanaz az ember vagyok, aki voltam, az életem mégis fényévekkel jobb.
A 2013-as amerikai úszóbajnokságon Luchsinger 200 méteres egyéni pillangóban lett országos bajnok és részt vett a 2013-as barcelonai világbajnokságon is. Ugyanebben az évben az Atlantic Coast Conference Az Év Úszójának választotta.
Forrás: OutSport 
&
humenmagazin.com

Nincsenek megjegyzések: