2010. szeptember 27., hétfő

Szavazás :)

Cipőt szeretnék majd vásárolni magamnak. Este Macival is nézelődtünk a boltokban cipők után, de amiket én láttam, vagy borzalmasan drágák voltak, vagy pedig olyan vékonytalpúak voltak, amik nem őszre valóak.

 

Elsősorban őszi/tavaszi cipőt szeretnék. Nézelődtem is, s találtam is egy párat, s örülnék ha segítenétek a választásban. Abban szinte biztos vagyok, h a nálamnál fiatalabbaknak, nem igazán fog tetszeni egyik se, mivel ezek komolyabb férfiasabb példányok. :)

Szo plíz írjatok,  szavazzatok a számozás alapján itt, v írjatok mailban; ( riongay@gmail.com ) v fb-n.

Köszönööööm! ;)

 

 

1:

1283842228

 

2:

181(1)

 

 

3:

2287(1)

2 megjegyzés:

Daedalus írta...

4 oder 10, ha "fiatalosabb", ha "komolyabb" akkor 3. :D (Remélem nem vagyok ízlésficamos. :)

Rion írta...

:)

Ari vagy.

Meglepő, de akikkel eddig beszéltem ők is pont ezt a kettőt mondták.

Én is e kettő közt, valamint még a 9-es is benne van nagyon a listán...