2011. április 27., szerda

Villám bejegyzés

Nagyon baba egy nap volt ez a mai nap. ( Mivel szabadnapos voltam Mosolygó arc )

Mivel fáradt vagyok, ezért majd csak csütörtökön írok. Kell holnapra az energia, mert hajnal 6-kor kelek, aztán lesz progi bőven meló után is… Zavarban levő arc :/ Mosolygó arc

Ezt a számot a Burgerben hallottam meg ma… Zavarban levő arc :/

---

…Szép szám…

“Vigyázz magadra, soha nem feledlek!”

Csók!

Rion

Piros ajkak

Ui.:

Az Oktogon Burgerben Barbi nevű oktató szolgált ki minket. Szőke felzselézett rövid haj. Férfias megjelenés. Szerintem leszbi, de nagyon szimpatikus csajszi, s 5-ös, majd 10-es osztályzatot adtam neki. ( Szavaztam “Móuni” helyett is, akivel voltam. Arc nagy mosollyal )

Ha valaki ismeri; Ezúton is puszilom! Arc nagy mosollyal

Nincsenek megjegyzések: