2012. január 29., vasárnap

Kirándulás, gyantázás, szolizás, buli, egyebek…

 

Idézet mára:

"Élvezem a fekete fehér filmeket, de megnyugtató, h egy párkapcsolatba sokkal több szín belefér." - Sex és New York 2.

 

Az előző részek tartamából:Barrett-Pall-Joseph-Sinclair-Homotography-6

Végre már, h eljutottam ide is! Zavarban levő arc Sok jegyzet van felírva, amiről mesélnem kell, de nem fog minden egy bejegyzésbe beleférni… Zavarban levő arc

Rohannak a napok.

Norbi emlékeztetett, h az előző bejegyzésemből kihagytam, a hétfői kirándulásunk. Csavarogtunk a városban. Kimentünk Zuglóba, mert Norbinak elkellett ott intéznie valamit. Pont arra voltunk, ahol anno akkor laktam, mikor felköltöztem Bp-re. Furi volt ismét a Laky Adolf utca környékén lenni. Mosolygó arc Aztán elmentünk Gyálra is további ügyek intézéséért. Így életemben először Gyálon is voltam!Mosolygó arc 

Aztán úgy volt, h hazafelé felugrunk hozzá, ahol lakik, s bemutat anyukájának is, de útközben kiderült, h anyukája nincs otthon, nála meg nincs a lakáskulcsa, mert nálam hagyta, így félúton visszafordultunk. Sajnáltam, mert szerettem volna megismerni Anyukáját, de remélem lesz majd rá még lehetőség bőven a későbbiekben.

BoyCamp-Homotography-2Am észrevettem azt kettőnkkel kapcsolatban, h nagy az alvásigényünk, s szeretünk/szokásunk sokáig, kora délutánig aludni, ha megtehetjük. Mosolygó arc Zavarban levő arc

Sőt! Én általában 10 órákat alszok, sokan ezt megdöbbenve veszik tudomásul, ha mondom, de Norbi gyakran még engem is túlalszik, ami meg nekem furi! Arc nagy mosollyal

Január 28. Szombat:

 Szintén ezen életemben, először estem át gyantázáson! Arc nagy mosollyal

Norbi ugyanis régóta tervezgette, h véget vet annak a pár pelyhes szőrszálnak a mellkasomon, így ágynak döntött, rám csücsült, ragaszott, dörzsölt, s kegyetlenül tépett. Én meg szolidan “ÁÁÁÁH!!!”-ztam, szsssíííííszogtam… Mosolygó arcBár annyira nem volt vészes, mint gondoltam, de kellemessss sem volt. Arc nagy mosollyal :/

Viszont! Nagyon tetszik a csupasz mellkasom. Mintha fiatalodtam volna 5-10 évet! Arc nagy mosollyal Ami kicsit zavar, h kipattogtam, de szép lassan múlik el.BoyCamp-Homotography-4 Mosolygó arc

Következő terv, s lépés a szoli lesz! Arc nagy mosollyal Nyugi! Nem kell úúúúj-ozni (-.-‘”) Nem leszek szolis kurva, ahogy a kolléganőm is reagált! Arc nagy mosollyal Csak pár alkalommal akarok elmenni, h legyen egy alap színem, mert Norbi mellett egy kis erős túlzással élve világítok a sötétben… Zavarban levő arc Őt nem zavarja, de engem igen, szo amint lesz arra is időm és pénzem, menek Móunika! Arc nagy mosollyal

Aztán este elmentünk Balázs szülinapi bulijába a közeli szomszédos Wesselényi utcába. Jóu vóut! Sokat nevettem, mert a jól ismert baráti, haveri, bulis arcokkal voltunk. A lakótársakkal jöttünk, mentünk s ez is + volt. Szeretek velük közösen bulizni. Mármint az ilyen bulikat szeretem konkrétan, ahol mindenki jelen van, kiket szeretek, s kikkel jól érzem magam. Rég volt ilyen, s most örült a fejem. Mosolygó arc

Itt is és ezúton issss bódog születésssnapot kívánok kedvesss Baláááázs! Arc nagy mosollyal Piros ajkak Piros szív

BoyCamp-Homotography-7A házibuli után úgy volt, h hazajövünk, de aztán annyi piát sikerült inni, – meg persze megint volt itató/itatás is, - h végül csak kikötöttünk az Alterben, ahol hajnali 3 után jöttünk el valamikor, már nem emlékszem pontosan.  Jó volt, mert pólóban s ingben futottunk át, mivel az is itt van a szomszédban. Arc nagy mosollyal Szerencsére nem fáztunk meg.

Hajnal 5 után sikerült is nyugovóra térni, s aludtunk kemény 3 és fél órát, mert 10-re mentünk dógozóba. Zavarban levő arc

Am a combommal nem tudom h hol, mikor, mi történhetett, de úgy fáj, h néha sántikálok rá. Még ha a valagam fájna, még megérteném, mert  olyan Univerzális egy este volt, h… …de h a combom?!  Kacsintó arc Arc nagy mosollyal Arc kinyújtott nyelvvel Bár ki tudja, nem voltunk teljesen magunknál… XD

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

Barrett-Pall-Joseph-Sinclair-Homotography-2

Nincsenek megjegyzések: