2011. április 25., hétfő

Apa, anya, fb, én, szombat esti emlék :)

<3 <3 <3 <3

Idézet mára:

Amikor érezzük, eljött a változások ideje, akkor elkezdjük (...) visszanézni életünk filmjét, szembesülvén minden kudarccal, ami addig ért bennünket. Természetesen, ahogy egyre idősödünk, ezzel arányosan szaporodik ballépéseink száma is. Ám ezzel egy időben a tapasztalat biztosítja a bekövetkezett vereségek jobb megértését, ugyanakkor utat is mutat a további lépések megtételéhez.

Paulo Coelho

Gyorsan eltelt a mai nap is. Arra keltem, h vendégek vannak nálunk, akik elég hangosak voltak. Először nem értettem, h wtf van, de aztán leesett, h húsvét! Mosolygó arc Na Móunika! Akkor lehet kelni!- gondoltam, s kezdetét vette a napom.215981_10150227984949739_96838814738_8494572_1928064_n

Apummal elmentem keresztanyámékhoz, s útközben meglepő módon beszélgettünk! Magától felhozta a fiúkat, h szimpatikusak voltak, s örül, h ilyen normális, nyitott, beszédes srácok a barátaim. Gondoltam magamban, h ha tudnád, h mi a szisztéma, akkor majd nem beszélnél így! Arc nagy mosollyal Zavarban levő arc :/

Aztán beszélgettem délután anyummal is. Kimentünk sétálni. Jól kinevettem az indulás előtt otthon, mert megláttam rajta, h a hasáig felvan húzva a nadrágja. Ő meg azzal basztatott, h nekem meg a fél picsám kivan, s a fenekemen hordom a nadrágom. Mosolygó arc

Aztán elindultunk s elkezdtünk beszélgetni a tegnapi látogatásról is. Elmeséltem neki, h mikor tegnap megérkeztünk hozzánk, s kiszálltunk a kocsiból, gyorsan átkellett egy picit variálni Csigusz ruházatát. Levetettem vele a sálat, s a gombos nyakú pulóverét begomboltattam. Majd mikor kész volt, kihúzta magát, h így jó lesz?

Jót mosolygott rajta. Nagyon ott voltam, h megkérdezzem, h esetleg eljöhetnének e máskor is, de feleslegesnek találtam, mert szinte biztosra érzem, h ha megint hazakellene hozni, v ha csak simán lejönnének egy napra pihizni, túrázni, szétnézni, akkor nem lenne ellenük.

217754_10150227984614739_96838814738_8494565_817645_nAkkor ma is bejelöltek 4-en! Nem tudom, h mi van, de az elmúlt 3 napban 17-en jelöltek be ismerősnek fb-n. Közülük egyet sem ismerek, s mikor rákérdeztem, h minek köszönhető a bejelölés vagy az volt a válasz, h szimpatikus vagyok a képek alapján, vagy az, h szeretne megismerni.

Ne legyen abból, harag, h nem igazolok vissza. Csak annak, aki nekem is szimpi, illetve valóban ismerem az illetőt.

Persze jól esik, meg örülök, h ennyien jelölgetnek be, de kb 1 hónapja volt egy komolyabb nagytakarításom, amikor is kb 60-80 embert töröltem ismerőseim közül pont ezért, mert sok “ismerőst” nem is tudtam, h ki a fene…

Gondolkoztam azon, h létrehozok egy Rion nevű blog profilt fb-n, de nem tudom, h lenne e értelme. Max az olvasókkal való  kommunikációs szintet tudnám vele növelni egy  kicsit, de úgy gondolom, h így is van 4 féle kommunikációs lehetőség/csatorna, amin eltudnak engem érni.

( Jobb felső sarokban a contact-ra kattintva is lehet nekem írni, lehet kommentelni, emailem is tudhatjátok már jó páran (riongay@gmail.com), s ott a személyes fb profilom is, bár azon is csak azok láthatnak, s léphetnek velem kapcsolatba, kivel legalább 1 közös ismerősünk van. )

Tyáááá! ÉGEEEEK! Most a vonaton ülök, s írom a bejegyzésem, s mivel ugye van mobil net így kaptam útközben az infót, S. Viktortól, h Ő is írt a szombat esti buliról bejegyzést! Arc nagy mosollyalacdghansenbigbrother02

Szo eszembe juttatta azt, h mikor szombat este otthonról, hirtelen elindultunk bulizni, Csiguszt otthon felejtettük a wc-ben!! Arc nagy mosollyalTyáááá! Most szakadok a nevetéstől, s tök vörös lehet a fejem! Arc nagy mosollyal De nagyon poénos volt! Már lemenetünk a földszintre, mikor elkezdtem népszámlálást tartani, mikor megdermedtem, s hangosan elordítva magam megkérdeztem, h HOL VAN CSIGUSZ???

Hirtelen csend lett, s meghallottuk, h fent a lakásunkon dörömböl az ajtón, h ittvagyoook! Arc nagy mosollyal Az egyik lakótársam, gyorsan visszaszaladt, s kihozta őt! Arc nagy mosollyal Mondom, h sokan voltunk, s jó buli volt! Arc nagy mosollyal

Na! Mára lényegében ennyi!

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

215751_10150216354479739_96838814738_8378718_1629963_n

2 megjegyzés:

attila írta...

Nahhh erről beszéltem neked pár napja,hogy élj és élvezd a világot,és ne kapcsolatot keress mindenhol,mindenáron.Örülök,hogy jó lett a kedved,csak így tovább :)))))
Aki Coelhot olvas az rossz ember nem lehet :PPP

Rion írta...

:)

Igen. agyon nagy lelki fröccs volt ez nekem. :) Igazi feltöltődés. :)
S a buliban történtek, is fokozták az egészet. :)

Most full ok minden, de holnaptól meg lehet h megint minden a visszájára esik.

De kitartok, mert muszáj! :)