2011. május 1., vasárnap

“Éljen” Május elseje…

Idézet mára:

"Néha csak az kell, h fejest ugrasz előre és megy minden maga után,. ahogy akarod.A boldogság nem kerül senkit. Meg kell ragadni és megtartani."

A Four letter words

 

Április 30. Szombat:

Felhívtam anyum, elmondtam neki mindent, átbeszélgettük a dolgokat s úgy döntöttem - meglepő módon tervemben ő is támogat - h hétfőn lesz a nagy nap, mikor is belecsapok majd a lecsóba. Zavarban levő arc Fosok…

216464_10150158451675782_110682655781_6540659_5801865_n

Eddig párszor felböffent, h komolyabban kellene foglalkoznom az írással, s mostanában már egyre többet gondolok erre. Egyik kedves olvasómmal való beszélgetés alkalmával szóba is került, h vállalhatnék gyakornoki állást is, s elkezdeni járni/gyakorolni ezen az úton.

Az is megfordult a fejemben, h a Company-nál bepróbálkozom, egy meleg bloggerek/blogok bemutatásával foglalkozó rovat indításával. Főleg, h egyre többet lehetett hallani a tüntetések alkalmával a meleg bloggerek közösségéről...
Aztán a lakótársam végre beszerezte a kamerát is, s végre már itt lenne az ideje, h elkezdjek foglalkozni a kis videók elkészítésével, amiben az utca emberét kérdezzük, h mi a véleménye a melegekről...

2477589556_5c066d10e7

Május 1. Vasárnap:

Mikor 11 után magamhoz tértem, az volt az első a fb után, h hívtam Anyum… … Nem kellett volna. Sírva vette fel, majd azzal tette le, h boldog anyák napját okoztam neki… … Mivel, h nem mentem haza, meg nem akartam azt se, h Ő feljöjjön, s hozzon kaját, mert progit terveztünk a többiekkel, s kibírom 1 hétig főt kaja nélkül is… Egyszóval nem az történt, ahogy ő akarta, s bevágta a szokásos ovis durcis hisztit.

Hívtam Mamám. Ő meg mentközbe sírta el magát, h milyen jólesik, h felhívtam, s gondoltam rá, s felköszöntöttem anyák napja alkalmából, s vigyázzak magamra Pesten, s ne keveredjek rossz társaságba…224129_10150571137970512_122579165511_18669008_5672031_n

Ah! –.-‘” Mi jöhet még gondoltam, mikor letettem. “ Oh a happy daaay!” Zavarban levő arc :/ Aztán hívtam Bátyám, s rajta keresztül felköszöntöttem a 2 éves Unokaöcsém, mert ma van a szülinapja. Beszélgettünk Bátyámmal, s gyorsban elmondtam neki, h mi a nagy büdös helyzet van/lesz körülöttem, s csak jobban beparáztatott… Zavarban levő arc :/

+ Mivel esett az eső így elmaradt az egy órára tervezett kollégákkal való meeting. Sajnálom, mert szép számban gyűltünk volna össze, s lett volna bőven miről beszélni. Így maradtam otthon, s dögléssel, evéssel, kis netezéssel és filmnézéssel telt a napom. Megnézetem szombat este a Moulin Rouge-t, vasárnap pedig a Four letter words és a Toy story 3-at. Ezer éve nem volt már nekem időm arra, h filmet nézzek, szo tök jó volt. Rájöttem a filmnézések közben arra, h jó filmet nézni, mert az is olyan egy kicsit, mintha aludnék. Addig sem ebben a világban vagyok, s kis időre elfelejthetem gondjaim, bajaim… :/

Axel Brorson-012[3]A four letter words című film elgondolkoztatott azon, h nekem is meleg jogi aktivistának kellene mennem, vagy pl.: egy lelki segítő, ösztönző program, tanácsadói munkakörben érezném igazán jól magam.

Aztán este kimenetem sétálni. A Deákon megláttam az Exem, h álldogál várakozik, majd pár pillanattal később már be is futott a várományos…

Gondolhatjátok… Peppet lesápadtam, s a vérnyomásom is leesett, na meg a víz is levert. Pár lépés után kicsit lekellett ülnöm, s nyomban el is szívtam 2 cigit. Azoktól meg jól beszédültem, s örült a fejem, h a füst letompított egy kicsit bennem mindent. 1-2 kívánatos szer után kiáltott az agyam, de ahogy telt az idő azon kezdtem el agyalni, h milyen szar már, h ilyen reakciót vált ki belőlem ez az egész… :/

Szo elég “szépen” ért véget az “Én hónapom” első napja. + ha nagyon pesszimista szemmel akarom nézni akkor az egész nap nagyon “szép” volt azzal, h szakadt az eső, s nem tudtam 100%-osan kikapcsolódni kedves ismerőseimmel, ahogy terveztük!

+ Gyomorgörcsöm van egész nap a holnapi nap miatt, s fosok, h  fog e történni valami, s ha igen, akkor mi lesz majd a héten, v az elkövetkezendő hetekben… Zavarban levő arc

Szo: TELEVAGYOK IDEGGEL BA.D MEEEEG!

Nincs is kedvem már tovább írni se!

Csók!

Rion

3595883138_71ce9372f4 (1)

2 megjegyzés:

Captain írta...

Nem tudom pontosan, mi lesz, mire készülsz - lehet, hogy átsiklottam felette, pedig már írtál róla, nem tudom - de akármi is lesz, sok szerencsét, kitartást és bátorságot!
Az írással való foglalkozás tényleg jó ötlet lehet, a Company pedig ugyanúgy jó ötlet - én tavaly nyáron próbálkoztam velük egy ugyanilyen rovat kapcsán, eleinte vevők voltak az ötletre, utána pedig elmaradoztak a válaszok. Remélem, te sikeresebb leszel :)
A kisvideós dolog pedig szintén jól hangzik :) Aktivistának lenni jó dolog, nagyon is, csak rengeteg időt visz el, megélhetést pedig nem nagyon hoz. Viszont pont ettől is lesz szép, hogy nem magadért csinálsz valamit, hanem egy nagyobb célért, egy közösségért dolgozol.
:)

Rion írta...

Hát, amire készültem, az az volt, h ma felmondtam az édzs end em-nél. :) :/

Aztán ezzel kockáztatok, s ugrok egy fejest, mert vannak interjúk, s lehetőségek, de biztos másik melóhely még nincs. :S :/

A videókat mindenképp megakarom csinálni majd. A company-s és az aktivistáskodás pedig csak ötlet, ami felböffent, s majd meglátjuk, h az életemben mi, s mennyi valósul meg belőle. :)