2011. május 3., kedd

Felmondás, radar, fiúk

 

Idézet mára:

Te és én nem vagyunk egyformák. Más világban élünk, mégis te tanítottad meg nekem, mi az igaz szerelem. Te mutattad meg, mit jelent törődni valakivel, és ettől én jobb ember lettem. Szeretném, ha ezt tudnád. Nincs bennem keserűség a történtek miatt. Ugyanakkor biztos vagyok abban, hogy ami köztünk volt, igazi volt, és örülök, hogy legalább egy kis időre együtt lehettünk. (...) Talán egy pillanatra te is ezt érzed majd, visszamosolyogsz, és gyönyörűséggel őrzöd meg közös emlékeinket.

acdghayespeebles01

 

Május 2. Hétfő:

Ma felmondtam a H&M-nél. Este mikor kiírtam az fb üzifalára, megindult az élet. Arc nagy mosollyal Írtak chaten, jöttek a levelek, s égett a telefonom is. Voltak gratulációk, sajnálkozások, örömök, s bánatok, érdeklődések ezerrel. Mosolygó arc

A munkatársaim egy része tudott ezen szándékomról, mivel már régóta tervezem, h felmondok. Részletezni nem fogom, h miért mondtam fel. Másik konkrét meló még nincs, de vannak interjúk, megkeresések, de meló mellett szinte lehetetlen kiviteleznem, h eljussak akár az interjúra is. Főleg, h a Campiba való kijutás is elvesz az szabadidőmből bő 1 órát… Zavarban levő arc :/

Adrien-Sahores-for-Burberry-Black-Label-Spring-Summer-2011-MaleModelSceneNet-07

 

Május 3. Kedd:

Reggel úgy ébredtem, h csörög a telefonom. Állás interjúra hívtak, de előtte kikérdeztek, s egy rövidke angol beszélgetésre is sor került. Azt se tudtam mi van olyan kómás voltam. Zavarban levő arc Mosolygó arc

Aztán napközben valahogy leesett, h OMG! Kajak felmondtam, s már csak 14 napom van hátra. Pl.: Mikor beléptem a Kampi ajtaján is az jutott eszembe, h már csak 13-szor fogom ide betenni a lábam munka ügyben. Zavarban levő arc A munkatársaim nagyon hiányozni fognak. Ma természetesen már mindenki tudta, h felmondtam. Volt téma. Volt kivel Adamo Ruggierofelszínes, volt kivel komolyabb, mélyebb, személyesebb beszélgetések zajlottak le. Valamiért ma különösen sokat nevettem, s jó volt a hangulat bent a többiekkel.

+ Ma különösen sok buzit láttam az üzletben. + Voltak szép fiúk is, akik (sajnos) nem melegek, mert nem lengett ki a radarom!  ( JA! Zárójelben megjegyzem, h egy eddig ismeretlen kollégától kaptam egy visszajelzést, h milyen jó a radarom, mert sokan nem tudják róla, h az, de én mikor megláttam, rákérdeztem egyik ismerősömnél, h az e, s hülyének nézett. h dehogy, s visszamondta a kollégámnak, aki pár nappal később rám írt, h wow! Jó a radarom! Arc nagy mosollyal Kacsintó arc Arc kinyújtott nyelvvel)

Szo volt bent egy különösen szép fiú, akiről megtudtam a csajoktól, h hát ő a Barátok köztből a Miklósnak a fia vagy kije! Hmmmmm. Mikor megláttam, a férfi osztályon, hát komolyan mondom nektek, h úgy kellett állnom az asztalnál, h takarásban legyen a combom környéke… Zavarban levő arc Mosolygó arc Anthon Wellsjo-018[3]Szégyenlős arcNem kérném senkinek se azt a kellemetlen helyzetet… Arc nagy mosollyal Zavarban levő arc

Ráadásul szűkített farmerben is voltam, szo nadon baba volt… Zavarban levő arc Még jó, h vállfáztam az asztalnál, s nem kellett onnan egy darabig elmozdulnom. Arc nagy mosollyal Ahogy a kolléganőim mondanák: “Kemény voltam, mint a kád széle! Arc nagy mosollyal Na ne haragudjááá meg mondom! WTF van velem??? Zavarban levő arc Nagggggyon kevés az olyan fiú, aki ilyen reakciót tud belőlem előhozni…

Am eléggé lassan telt el ez az elmúlt 2 nap. Azt hittem, h gyorsabban fog telni… :/ Elég sokat agyalok, h mi lesz, sikerül e, mikor, s hol elhelyezkednem. Bár nem stresszelek, s megpróbálok a lehető legkevesebbet erre gondolni, ahogy a fogadott apum mondta, de persze még sincs olyan napszak h ne jutna ez az eszembe… :/ Mosolygó arc

…Hmmm… …Nem tudom mit írhatnék még… ...Fáradt vagyok.

Csók!

Rion

Piros ajkak

acdghansenbigbrother01

2 megjegyzés:

Captain írta...

Sok sikert az új munkához :) Szerintem tök jó dolog, hogy nem féltél felmondani. Sajnálom, hogy végül nem tudtam segíteni :S

Rion írta...

Már 4 hónapja érik ,h felmondjak, s most érett be... :/ Sajnálom, mert szerettem ott dolgozni, de mivel semmi kompromisszumot nem mutattak, h mindenkinek jobb legyen így kalap kabát lett a vége... :S :/

Azért köszönöm a segítséged, h utánajártál. :)

Take care!

(K)