2012. január 20., péntek

Roma téma, pletyi, blog költözés

 

Idézet mára:


A "szeretlek" szó kimondásával vállalod, hogy sebezhetővé teszed magad...

 

Az előző részek tartalmából:400458_195907900506333_115409435222847_398639_1198675165_n

Valamelyik nap cigányok szálltak fel a kombira, s persze h oda ültek le, ahol Én ültem, s olvastam… … S természetesen elkezdtek egymással ordibálva veszekedni. Először elment onnan egy lány, majd mentem Én is, s utánam eljöttek azok is, kik ott voltak a környéken.

“Kicsit” kiakadtam, h mindig kifogom a barbárabb fajtákat, kik nem tudnak kulturáltan viselkedni. Tettem egy szolid megjegyzést rájuk fb-n s persze megkaptam mindenféle rasszista, szélsőséges jelzőt. Sőt! Valamiért valahogy még antiszemita is lettem, amin jót mosolyogtam, annak ellenére, h mennyi zsidó barátom van, s mindig is érdekelt a zsidó kultúra, de nembaaaaaj. Ilyenkor mindennek elhordanak az szélsőséges liberálisok. Még jó, h “fideszista” nem lettem!Kacsintó arc Arc kinyújtott nyelvvel Arc nagy mosollyal

Persze akiket nem tartottak nap mint nap félelemben, nem vertek, zsaroltak, félemlítettek meg a cigányok, azok persze h védik őket. Ez természetes. Épp ezért tartom tiszteletben az Ő állás pontjukat is oly annyira, h inkább töröltem a bejegyzést

pierre-debusschere-vhj-homotography-9Szerda este feljött hozzám Kali, s sok mindenről beszélgettünk közte erről is. Érdekes, s elgondolkodtató dolgokról beszélt, s sikerült más szemszögből megvilágítania a dolgot. Rájöttem arra, h általában tök jól tudok globálisan, tisztán, s az egészet átlátván gondolkodni, de ilyen téren nagyon leszűkül a látóköröm, s kapok könnyebben vérszemet.

Mondta Kali, h tervezi, h majd csinál egy fotós körutat, melyben pont a cigányok életmódjáról akar képeket készíteni, s hívott h menjek vele. Gondolhatjátok, h mi volt az első reakcióm… De aztán ahogy beszélgettünk a végén már azt mondtam, h szóljon, ha megy, ha tehetem elmegyek Én is vele…

Változásban vagyok. Hátha változok ilyen téren is… :/ Mosolygó arc

Aztán, ahogy telnek a napok, egyre több infót kaptunk arról, h beindult a pletyi, h ki a barátom. Szo most megy a rágódás, csámcsogás. Átbeszéltük ezt az egészet Norbival, s elhatároztam(/unk), h csinálni fogok bizonyos “intézkedéseket”. Erről jut eszembe!rodrigo-westermann-02

Közeledik a blog költözés ideje! Az olvasóim egy bizonyos részét biztosan elfogom veszíteni, de nem baj. Sőt!…

Kitaláltam egy olyan opciót, aminek “köszönhetően” nem fogja mindenki tudni, h mi is az új blogom címe… Persze egy idő után majd tudomására fog jutni annak, aki kicsit nyomoz, érdeklődik, de a lényeg, h nem fogom közzétenni az új blog elérhetőségét. Akinek kell, az majd ír szépen egy privát mailt… Mosolygó arc

Lehet, h ez lehetőséget is teremt arra, h interaktívabb kapcsolatba kerüljek az olvasó “táborommal”. Kacsintó arc

Am már kész a blog, csak még gyűjtöm a lelki erőm, h itt hagyjam ezt, s költözzünk a teljesen “más” és új világba.

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

nicolas-ripoll-Ona-Saez-watches-homotography-1

3 megjegyzés:

Captain írta...

Nem láttam a komment-háborút, csak az utózöngét, ezért csak annyit tennék hozzá, hogy a barbár, neveletlen, bunkó vislekedés rossz dolog, felszólalni ellene nem baj, nem gáz, nem lenézendő, de automatikusan a cigánysághoz kapcsolni szűklátókörről árulkodik.
NEM azt mondom, hogy te ezt tetted volna, csak általánosságban beszélek. :)
Antiszemita? Lol :D

Rion írta...

Nah! Reméltem, h hozzá fogsz szólni a témához, de meglepő módon nem kaptam oly nagy lebaszást tőled, mint gondoltam. :D :P

Take care!

(K)
<3

Captain írta...

Ne aggódj, le foglak baszni ha szükségét érzem :D :D

Mivel nem láttam a konkrét status-t meg a kommenteket, nem gondoltam hogy nagyon lenne alapom véleményt nyilvánítani a kérdésben. Max. általánosságban.