2012. január 21., szombat

Szűrés, bámuló, Oktogon, + meló keresés

 

Idézet mára:

"Az empátia összeköt az embertársainkkal, segítségével beletudjuk érezni magunkat abba, h ők mit élnek meg éppen, hol tartanak, mi okoz problémát,  fájdalmat nekik. Empátiát nagyon könnyű érezni olyanokkal, akik hasonló módon látják a világot, akikkel közös élményeink vannak. Ismerjük azokat a nagy pillanatokat, amikor egy aránylg ismeretlen emberrel 5 percen belül azt érezzük, h van kapcsolatunk." - Hidak egymáshoz

Philip-Damon-Baker-Homotography-1

Az előző részek tartalmából:

Egyik este lakótársaim hallották ahogy tusoláskor madárhangokat utánzom. Mikor kijöttem a fürdőszobából, akkor kérdezték meg, h h csinálom. Furi volt, mert Én észre se vettem, h ezt csináltam. Szembesítettek vele, h szinte majdnem minden tusoláskor ezt csinálom, már reflexszerűen. Nem tudom miért. Megnyugtat. Szeretem  madarakat. Róluk is mindig a vidék, a kék ég, a napsütés jut eszembe. Jó idő, boldogság, szabadság. Tudok am mindenféle madárhangot. Nyitnikék, galamb, kis csibék, meg olyan madarak hangját, miknek a nevük sem tudom. Zavarban levő arc :/ Arc nagy mosollyalPose-5227[2]

Aztán az új blogról kérdeztem pár embert, h h tetszik nekik, s szinte csak pozitív visszajelzést kaptam. A legtöbben azt dicsérték, h gyorsan betöltődik az oldal, letisztult, s új, modern a kezelőfelület. Volt, akinek kicsit bonyolult volt a kezelhetősége, de idővel meglehet szokni.

Január 20. Péntek.:

Norbival voltunk a szűrési eredményeinkért, s negatív minden. Mosolygó arc Majd mikor utaztunk hazafelé a kombin, Norbi hangosan megkérdezte tőlem, h szerinted téged néz az az ember? Mire felkaptam a fejem, h mi, mert éppen elbambultam, s csak lestem ki az ablakon a fejemből, s akkor vettem észre Norbi arcán, h feszült, s intett a szemével egy középkorú csávóra, aki tényleg bámult. Norbi meg olyan hangosan, s erélyesen, kérdezte meg, h engem bámul e, h megijedtem, h bepöccen, így gyorsan felkeltem az ülésből, s Norbival szembe álltam, háttal a bámulónak. Furi volt. Mintha álmomból ébresztettek volna fel. Meg az az erős, hangos erélyes fellépése... Arc nagy mosollyal Majd Norbi csak megint hangosan megkérdezte, h engem bámul e ilyen feltűnően, mire az ember észrevette magát, s hátat fordított nekünk. persze nem mondom h szarul esett Norbi viselkedése. Sőt! Imponált, Pose-5258[3]a kis kakas stílusa… Arc nagy mosollyal

Január 21. Szombat.:

Ma rájöttem arra, h ahol lakom annak van 1 hátránya, mégpedig az, h ha tüntetés vagy felvonulás van, akkor az az Oktogont szinte mindig érinti! Zavarban levő arc :/ Mosolygó arc Alig tudtam hazajönni, mert éppen a fanatikus pártkatonák után ment több tucat busz. Bár akkor még fogalmam sem volt, h mi van, de aztán megtudtam, h na mizu-mizu-mizu.

Melóhelyen kilátásban van, h a szar forgalom miatt óraszám csökkentés lesz, szo para van.. :/ Aki tud részmunkaidős alkalmi munkát az kérem írjon a riongay@gmail.com –ra. Fontos lenne! Köszönöm! Zavarban levő arc

Csók!

Rion ;)

Piros ajkak

Pull and Bear SS2010 Campaign 01

Nincsenek megjegyzések: