2018. szeptember 3., hétfő

Az előző részek tartalmából ;


Na sziasztok!

Eléggé sűrű és eseménydús napokon, sőt heteken vagyok túl. Eléggé fáradt is vagyok az új üzlet nyitás miatt. Az elmúlt 1 hónap ugyanis elég sok munkával telt és lényegében csak most vagyunk a fináléban.

Most kezdhetek ismét visszatérni a megszokott életmódomba. Mivel lényegében végig dolgoztam a nyarat, ezért elég sok szabadságom van még bent, úgyhogy az elkövetkezendő két hónapban kevesebbet fogok dolgozni, s reményeim szerint lesz időm és lehetőségem újra töltődni, amire nagy szükségem is van, mert érzem, hogy eléggé levagyok merülve. Olyannyira, hogy ezt a bejegyzést is hangalapú gépeléssel "írom". 😊 ✌️

Lényegében nagyon izgalmas mesélnivalóim nincsenek. A három lány akit felvettem, ügyesek, okosak, szépek és szimpatikusak. Már most, két hét velük való munka után látom mindegyiküknek a maga erősségét és gyengeségét.

Az új üzlet még csak 1 hete van nyitva, és lényegében még csak 80%-ban van kész. Forgalom az sajnos nem olyan jó, mint amire számítottunk, de bízunk benne, hogy idővel jobb lesz.

Amúgy érzelmileg eléggé erősen hullámvasutas volt ez az elmúlt 1-2 hónap. Sokat dolgoztunk, mindenki nagyon odatette magát, mindenkiben volt egy kis alap feszkó. Természetesen most is sokat tanultam, amiért nagyon hálás vagyok az életnek.
Voltak olyan pillanatok amikor elkezdtem nézelődni az üzletvezetői munkaerőpiacon, de a mélypontos időszakok lényegében ráébresztettek arra, hogy szeretek ott dolgozni, ahol jelenleg vagyok. Sőt! Kifejezetten szeretem a munkámat, olyannyira, hogy még itthon is szívesen dolgozok.

Továbbá rájöttem arra is, hogy magát a munkahelyemet is nagyon szeretem, ahol eddig, és ahol általában dolgozom. Viszont az új üzlet annyira nem szimpatikus.

Mivel ez a központban van, ez eléggé egy zajos, hangos, büdös, piszkos, turistával teli környéken van. Ezáltal a környezetváltozás által rájöttem arra is, hogy megszoktam már a csendesebb, nyugodtabb, tisztább munkahelyet és munkafolyamatokat. Erre a csendesebb, nyugodtabb környezetre szükségem is van ahhoz, hogy teljeskörűen és jól lássam el a feladataim, ami lényegében, nagyjából 90%-ban irodai munka. A maradék 10%-ban foglalkozom a vásárlókkal.

És itt a vásárlókkal kapcsolatosan jut eszembe, hogy vagyok olyan szerencsés, hogy hozzám sokkal igényesebb, kultúráltabb, kedvesebb emberek szoktak betérni.
Az elmúlt egy hét alatt, még az új üzletben dolgoztam, hogy betanítsam és felügyeljem a lányokat, rájöttem arra is, hogy már semmi türelmem és idegzetem nincs az egyszerű, buta, proletár emberekhez.

Szembesültem azzal, hogy mennyire introvertált személyiség vagyok. Mondhatom azt is, hogy ahogy öregszem, úgy vagyok egyre zárkózottabb. És most kissé meg is mosolygok önmagamat, mert tisztában vagyok vele, hogy idővel ez csak rosszabb lesz. 😁

Ennek egyik előjele az, jövő tavasztól már elektromos rollerrel szeretnék bejárni dolgozni a munkahelyemre, illetve Norbival már azzal szemezgetünk, hogy a lakás hitelem lejárta után, (ami három éven belül megvalósul) elektromos autót szeretnénk közösen vásárolni.

Én nagyon bele szerelmesettem Horváth András vloggerbe, aki nagyobbrészt elektromos autókkal foglalkozik. Szimpatikus fiatalember, szimpatikus témával. Norbival már meg is találtuk az egyik számunkra nagyon szimpatikus kocsit; A Hyundai Kona-t.

Persze ez csak egy hosszú távú projekt, addig sok víz lefolyhat a Dunán.
A rövidebb távú terveink közt egy új smart TV szerepel. Valszeg ez lesz a karácsonyi ajándékunk. 😊

Szerencsére sikerült spórolnom a nyáron, de így is necces lesz egyszerre két nagyobb kiadás. Ugyanis az elektromos rollert Black-Friday környékén szeretném megvenni, bízván benne, hogy elég jó áron lesz kapható. Namármost amit én kinéztem az egy Ninebot ES 2. + Szeretnék hozzá még extra akkumulátort is, ami növeli a hatótávot és a sebességét, és így mindennel együtt max 200. 000 Ft lenne. Hasonlóan a smart TV is....

Lakótársam legkésőbb október 23-ával elköltözik. Átfogom majd egy kicsit rendezni a lakást, meg festés is akarok, ráférne már. De ez utóbbi lehet hogy majd csak jövő tavasszal lesz.

...

Edzeni már nyár óta nem edzek, de nem is hiányzik, mert jól érzem magam a bőrömben, úgy ahogy vagyok. 😊 ✌️

...

Aztán a National Geographicon néztem egy műsort, ami meglepő témát boncolgatott és nem azért volt meglepő, mert új dolgot mondott volna, hanem azért, mert olyan témáról beszélt, ami megegyezik az én egyedi világképemmel. Azt a témát boncolgatták, hogy mi van hogyha ez a világ, amiben most élünk, ez csak egy kreált, létrehozott mesterséges élet? Egy Mátrix? Mert hogy ezt a tényt nem tudják se igazolni, se tagadni. Azaz 50% az esélye annak, hogy egy fejlettebb civilizáció, vagy lények által létrehozott világ vagyunk.

Ez azért nagyon hasonlít az én világ képére, mert nekem egy fajta meggyőződésem az, hogy egyrészt ez a világ tényleg egy mesterségesen létrehozott világ, másrészt pedig az, hogy ez egy "állatkert". Ezért van ennyi féle élőlény ennyi féle ember, ennyiféle érzés, ennyi féle jó és rossz dolog ebben a világban. 

Nah! Nagyjából ennyi! Azt hiszem mindent elmondtam.

Csók!

😘❤️✌️

Rion


(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!) 

Nincsenek megjegyzések: