2010. március 31., szerda

Drágáim, rosszullét, Spanyol, tali

 

Tegnap este végre volt egy kis hajtás, s forgalom. Remélem nem kapok agydaganatot! Annyit telefonállok! :S Beszéltem, "G"-vel, Broafkával, és persze Sapnyolommal.

"G"-nek jó volt ismét hallani a hangját, mert már egy kicsit rég hallottam, s jól esett, h aggódik Ő is értem. Broafkával 50 percet beszéltünk tegnap este telefonon.

Spanyolt én hívtam, így vele sajnos egyértelműen kevesebbet beszéltünk. Bekellene szerezni 30-as számot, mert szinte minden meleg ismerősöm 30-as!

Sokat eszembe van Ő is (mármint Spanyol), s tegnap este éjfélkor hívtam, mikor már feküdt Ő is és én is, s olyan hiány érzés tört rám, s olyan jó lett volna, ha ott feküdt volna velem Ő is, s átkarolhattam volna! ( Volna, volna, volna! :@ )27260_319275152234_87945082234_3415987_2425132_n

Hajjjjj. Pénteken felmegyek hozzá. Kíváncsi vagyok már, nagyon, h milyen élőben, mert nálam úgy is akkor dől el igazából minden. Picit idegeskedek, s izgulok is, h milyen lesz, s remélem bejön élőben is. Jaaaaj! Mind1! Bár marhára nem mind1! Hagyjuk! Már megint agyalok! SPONTANEITÁS BAZZ! SPONANEITÁÁÁÁÁS! :)

Akkor térjünk át a mai napra! :S PFFF

Hát marhára jó indult! Nehezen keltem. Aludtam volna még. Az eső nem zavart, mert csendesen esett, s nagyon jó kellemes eső illat volt, mint nagyon szeretek.

Elmentem vérvételre! Hát gyerekek! Ilyen pocsék vérvételem, még soha nem volt! 10-ig volt vérvétel én meg berobbantam olyan 9:30 körül. XD Meglepő módon szint 3 percen belül sorra kerültem a regisztráció után. Bementem, s már ott minden bajom volt. Meleg volt, szagok, jaaaaaj mondom....

3 csaj volt abba a kis box-ban ahová mennem kellet. abból kettő szerintem tanuló, mert nem sokkal lehettek tőlem idősebbek, s egy doki néni. Rion úr leült. Elkezdték bontani a becsomagolt tűt, mire Rion Úrfira rátört a tűfóbia, s kedvesen felhívta a lányok figyelmét, h rosszul szokott lenni. :)

Nagyon kedvesek, s közvetlenek voltak ők is, s viccelődtek, h 3 nő társaságában h lehet rosszul lenni, mire idegességemben - mert full feszült voltam, s szinte folyton azt a kibaszott nagy tűt néztem - majdnem elszóltam magam, h engem marhára nem hat ez meg Kedves! ( Mármint a 3 szép leány! )

Aztán lekötötték a felkarom, s elkezdtek közelíteni hozzám a tűvel, mire már szerintem ködös lehetett az agyam a feszültségtől, s elszóltam magam, h; " Hú de nagy tű basszus!"

b Erre felnevettek, s mondták, h nézzek ki az ablakom, s ne stresszeljek, engedjem el magam, s kérdezgettek, h hová járok, mit tanulok... Szo a szokásosokat. Minden doki ezzel jön nekem, ezt kérdezi, mitől csak idegesebb leszek, h bazz ne pofázzatok már, ha vegyétek le azt a kibaszott vért, s had szabaduljak má innen! :)

Belém szúrták. Pár másodperccel később Rion Úr már rosszul is lett! Hátradőlt, mire elmozdult a tű, s ellett baszva az egész, mert nem indult meg a vérem! Rám tört az utálatos hőhullám s erősen elkezdtem izzadni! Mondom magamban ilyen nincs! Olyan eres vagyok, olyan vénáim vannak, h mindenki dicséri, erre meg elbassza az újonc csaj!

Látták, h kezdem itt hagyni e világot. Kivették a tűt, felpofozgattak, legyeztek, hoztak vizet, s vártunk egy kicsit, h helyre jöjjek. Kezdtem jobban lenni, mire a doktor néni kezébe vette a gyeplőt! Lekötötte a bal felkarom, megszúrta a baloldali kezem, mire full elvakultam, s ismét rosszul lettem. Folyton beszéltek hozzám azt tudom, de én már nagyon szarul voltam. Vették a vért, s megint lefektettek. Törölgették rólam a vizet, mert a hátam is tiszta víz lett, s paskolátk az arcom aminek köszönhetően, a fehérség elmúlt, s lassan visszatért a látásom.

Mikor már tudtam beszélni, mi volt az első mondatom?

" Én megmondtam! Úúúúúútállom a vérvételt!" XD

Ismét nevettek a csajok, s mondták, h milyen kis édes, aranyos vagyok. Aztán ki kísértek hátulra az elfekvőbe, ahová lekellet feküdnöm 10 percre. Elkezdtem szopogatni egy cukorkát, s iszogattam, h mielőbb szabaduljak innen. Volt ott tükör is, mitől még jobban megijedtem, mert olyan sápadt voltam! :S

Szo a kb 5 perces procedúra nálam kb 30 percesre nyúlt! Mondták is a csajok, h biztos tű fóbiám van, meg lehet vérszegény is vagyok.

A suliban van egy srác, akit mindig megnézek, mármint aki bejön, mert ugye én szinte mindig mindenkit megnézek. XD

Szo! Legyen a neve; "Fősulis srác" már egy ideje figyelgetem, s egyre erősebb lett bennem a gyanúm iránta. Mindig is megnézett Ő is engem, de nem tulajdonítottam neki semmi jelentőséget. De ma is láttam, s ma is szemeztünk, de ma nem... ... egyszerűen nézett meg. Szo nem simán, átlagosan, hanem volt valami a szemében, a nézésében. Én óvatos vagyok, s eddig csak olykor-olykor akadt össze a szemünk, s akkor is mindig elkaptam gyorsan tekintetem, de mától már nem fogom levenni róla a szemem, ha összeakadunk. bernardo_velasco_7-9

Helyes srác. Alacsonyabb, mint én ( ami nálam + pontot jelent ) nullás géppel nyírt, majdnem hogy kopasz feje, szép barna szeme, s izgató izmos teste, alkata van. Kutakodtam egy kicsit a neten, s meg is találtam. XD Felvenném vele a kapcsolatot, de még nem vagyok 100%-osan biztos másága felől, addig nem fogok semmi hülyeséget sem csinálni. Persze, lehet, h felesleges ezen is agyalnom, mert, ha a fenitek is úgy akarják, akkor nem lesz rá szükségem, h pasizzak a továbbiakban. ( Erősen gondolok én itt most Spanyolra. )

Akkor ma végre már félig megcsináltam a Pr tervem, mit holnap kell prezentálni. Tök jól belejöttem, s ahogy csinálgattam, írogattam, agyaltam, egyre inkább felkeltette érdeklődésem a téma, s így ezáltal is könnyebben dolgoztam. :)

Hívott Csabim. A hangján az első mondta után hallottam, h csacsi részeg. Nem volt berúgva, de az ital megtette nála bódító hatását. Jó hírt közölt. Zuglóban talált 2 szobás lakást, jó áron. 20.-án megy fel, s megnézi, s ha kell, akkor lefoglaltatja nekünk a nyárra. Remélem összejön. Jó lenne, de nem élem bele magam, mert messze van még... De örülnék, ha összejönne.

18-kor találkoztam Egerben Broafkával. Elrepült az idő. Kb.: 21-ig voltunk együtt. Sétáltunk a plázában, a belvárosban, s beültünk egy latinos bárba is. Pont mikor elakartam köszönni tőle, a rádió1-en akkor szólt meg a sex bitch számom.  Felvette a hangerőt, s olyan jó szólt, h kedvem támadt bulizni menni. :) Örülök, h megismertem. Rendes, kedves, aranyos, értelmes pasi, de megmaradunk szimpla barátnak, mert fontosabb a számomra, mint hogy átlépjünk egy bizonyos határt.

Holnap megyek az eredményekért. Azért még most nem izgulok. Majd holnap! XD

Csók!

Rion ;)

(K)

26011_344140997234_87945082234_3500531_4229922_n

Nincsenek megjegyzések: