2010. május 31., hétfő

“BETEGEK VAGYTOK!”

Kedves Naplóm!

Anyával tegnap este (ismét) veszekedtünk. Még mindig ott tart, h sehol! :) Betegnek titulál minket melegeket. Pszichológushoz küldetne. Mikor meg azt vetem fel, h jöjjön el velem, akkor meg mindig azt vágja hozzám, h Én vagyok a beteg nem vele van a baj!

A legbosszantóbb az egészben, h a legkisebb mértékben sem hajlandó nyitni a megértésre, elfogadásra, vagy legalább a probléma megoldásra. Semmi humanitás nincs benne. Mindig ugyan azt hajtogatja, veszettül. Úgy érzem ilyenkor, mintha egy elme gyógy intézetben lennék, s egy beteg pácienssel beszélgetnék… Utálom, mikor az ilyen kezelhetetlen beteg énje jön elő!frgay5

Am konkrétan azért borult ki, mert megmondtam neki, h Ricsivel töltöttem a hétvégét, s Szerdán is megyek hozzá. Hu-húúúú! Annyira hisztériázott, h már attól tartottam, h idegbeteg rohamában elmondja apámnak. Még Ő mondta a magáét, addig Én azon gondolkoztam, h mit pakoljak gyorsan össze magamnak, ha húzni kell a háztól. Önmagát hibáztatja, h 20 éven keresztül megpróbált normálisan felnevelni, erre felkerültem Pestre, s mit tettek velem 1 év alatt. Csak a felszíneket látja, h hiába akarom felnyitni a szemét, h rosszul lát, hülyeségeket beszél, Ő ellöki magától a segítő kezet, s vak akar maradni továbbra is. Meg kb.: a hatodik kérdés felvetésemre már hajlandó volt, válaszolni, h miért viselkedik így velem, mire az volt a válasza, h;

- “Szerinted, h kellene?! Azt hittem, h majd magadtól rájössz, h hülyeséget csinálsz, de tévedtem!”

- Sajnos én is ugyan így gondoltam rólad… – válaszoltam.

- Szerinted nekem kellene változnom? Elfog valaki is fogadni így téged a családban? Fogd már fel, h veled van a baj, nem velem!

La Gaypride de NantesMeg persze elkezdett megint bőgni. Több lehetőség is lenne, h megoldjuk a problémát, de Ő egyikre se nyit! A pszichológus helyett most azzal próbálkoztam nála, h menjen el egy olyan társaságba, ahol a meleg gyerekek szülei összegyűlnek, s beszélgetnek. Mint a Prayers for Bobby-ban. Bár azt se tudom, h van e egyáltalán ilyen itthon, de mind1-is, mert azt is elutasította, h neki ne akarjon semmit bemagyarázni. Ő nem beteg. Erre megint kinevettem, mert mindig ezt hajtogatja, h nem beteg, holott én nem is orvoshoz küldtem, hanem egy szimpla beszélgetős délutánra… :) + Azt hiszi, h mindenkinél így megy, mint nálunk, h senki sem fogadja el melegnek a gyermekét, s aki azt mondja nekem, h őt elfogadták, az hazudik. XD Hát mondom so sweet! :) Nem tudok mit kezdeni vele… Gondolatban rányomtam a fejére piros nagy betűkkel, h; KEZELHETELEN! Ennyi…

3 nap késéssel, de ma meglett a szakdolgozat eredményünk. 3-as lett. Pénteken kel majd védenem. Vicces ugye? Védés előtt 3 nappal megtudjuk az eredményük, s kapjuk meg a kérdéseket… NONSZENSZ!!!

Ma am nagyobbrészt tanultam, meg a Star Wars: The Clone Wars 2. évadját töltöttem le. Azt nézegetem. Holnap pedig megyek megnézni az emelt töri érettségim írásbeli eredményét.

Mára lénygében ennyi. Holnap este jelentkezem!

Csók!

Rion ;)

(K)

gay1

2 megjegyzés:

gus írta...

van ilyen itthon, vagyis régebben volt, keress rá ha nem oldódik meg a dolog zárós határidőn belül.

Rion írta...

S azt nem tudod, h milyen néven,s hol lehet őket megtalálni?