2010. július 1., csütörtök

Interjúk, Manci, Broafka

 

Meglepődtök, ha azt írom, h fáradt wok? Ma is rohangáltam egész nap, s még így se jutott arra időm, h kinyomtassam több példányban önéletrajzom. Na! Kezdjük akkor kronologikus sorrendben, ahogy szoktam.

Szo!

Tegnap este itthon maradtunk Mancimmal. Jól elvoltunk. Verekedetünk is. Bár az inkább mondható birkózásnak. :) Szeretek vele rosszalkodni. Este megint én aludtam el előbb. Reggel 8-kor keltünk Mancival. Ő ment haza, én pedig az állás interjúra. Megint megvárattak, s fél órát dekkoltam ott. Mikor pedig sorra kerültem kiderült, h ez ügynöki meló, s házról-házra kell menni, s szerződéseket köttetni, s jutalékos rendszer az egész. Oké mondom. Köszönöm. Csákány!

Mérgemben, jelentkeztem megint egy pár helyre. Többségénél most azt a módszert alkalmaztam, h telefonon hívtam fel őket, s így meglepő módon egyből kaptam időpontot, s holnap megyek 1 interjúra, pénteken kettőre, s hétfőn is van 1 interjú. Ha így haladok, akkor pár héten belül profi interjús alannyá vállalok, s akkor majd csak összejön valami… :/ 

Anyum persze morog, h na ezért költöztem fel Pestre, de nem érti meg, h nem úgy megy az… Bátyám is kivolt akadva, mikor meséltem neki anyuról. Ő is csak azt mondta, h csak hülyeségeket beszél anyum, s neki se ment oly jakub_stefano_200903_7könnyen, s gyorsan az álláskeresés.

Voltam annál a cégnél is, ahol tavaly nyáron dolgoztam, de sajnos most nincs ott meló. :S Több hirdetésben is találkoztam egy host céggel. 7 rugó a beugró, de jó melókat kínál. Nem mentem el még, mert lehúzós szaga van, s bizonytalan wok, de ha más nem lesz, akkor belecsapok a lecsóba majd, s meglátjuk mi lesz… :/ Mindenesetre, ha valaki volt már annál a cégnél, v van infója, tapasztalata, az jelezzen nekem pls. ( riongay@gmail.com )

Találkoztam ma Broafkával is. Kimentünk Normafára, ahol nekünk repült egy szarvas bogár én meg bepánikoltam. Jött a szokásos hülye Rionos reakcióm, ami mindig rám jön, ha rovarokkal, bogarakkal, pókokkal találkozom. –.-‘ Majd a Gellért hegyre, s aztán beugrottunk egy török gyors étterembe megkajálni. 23 körül értem haza. Nagyon jól éreztem magam. Köszönt neki ezúton is.

Most viszont lépek, mert álmos wok.

Csók!

Rion ;)

(K)

Great Wallpapers 01786

Nincsenek megjegyzések: