2010. július 28., szerda

Keresés, turista, fotózás

 

Idézet mára:

Hajlamosak vagyunk a sikert jövedelmünk vagy autónk nagyságával meghatározni, nem pedig segítőkészségünk fokával vagy emberségünk érettségével.

Martin Luther King

 

Tegnap és a mai napom rohanással telt. “WOW!” – mi? :)

Vagy 10 helyen voltam, s ahol csak lehetett leadtam önéletrajzom. Este pedig kimentem a belvárosba pihizni, s levegőzni egy kicsit. Kiültem egyedül a Duna partra a Gellért heggyel szemben. Jó volt. Megnyugtatott egy kicsit. Sokat gondolkodtam. Másabb Pest. Más szemmel tekintek rá így, h fent vagyok nap, mint nap, s másabb volt, mikor anno feljárogattam.

Eldöntöttem, h ha szeptemberben sem lesz már melóm, akkor hazamegyek a picsába. Gondolkoztam a barátaimon is, s a magánéletemen. Aztán találkoztam Mancival a Blahán, s elsétáltunk az Andrásyra. Sokat beszélgettünk… …Majd hazajöttünk hozzám.6a00d83451cc7469e201348523e3b3970c-250wi :)

Tegnap mikor úton voltam. Megállított egy Indonéz lány. Segítséget kért, s mutatta a térképen, h a Hősök terére szeretne eljutni. A 3-as metrómegállóban volt, s átkísértem az 1-es metróhoz, s közben tök jól elbeszélgettünk. Mikor elbúcsúztunk esett le, h tök jól éreztem vele magam, s ahhoz képest, h nem használom az angolt, simán, gond nélkül kommunikáltunk egymással. Oly annyira közvetlenek voltunk egymással, mintha egy jó barátommal futottam volna össze!

Hiányoznak a lányok! Tudom! Múltkor meg szidtam a nőket, de az leginkább az agresszív szélsőséges öregek miatt írtam, kik tolakodnak, durvák, s erőszakosak, s ezért szélsőségeseknek is titulállom őket. :) Nem telik el nap, h ne löknének fel a buszon… –.-‘

Komolyan az összes ilyen rasszista vénembert bekellene utaltatni egy amerikai focis meccsre, s ott lökdösődhetnének ahogy akarnak!

Mind1. Ha minden igaz holnap találkozok Mylordommal. Megkapom  a velencei kalmár maszkokat, s szombaton fotózás lesz. Csinálunk portfóliónkhoz újabb képeket. Broafka, fogadott bátyám lesz a fotós, s jön Manci is és csinálunk mindenféle fotókat. (Annyira mindenféléket azért nem, de ha 2 buzi a lencse elé kerül, lehet h lesz egy pár hot kép is… ;) :P )

Na! Lényegében ennyi!

Holnap este jelentkezem!

Csók!

Rion ;)

(K)

6a00d83451cc7469e20133f20d099d970b-500wi

Nincsenek megjegyzések: