2011. április 1., péntek

Görkori, tavasz, Aréna, ismerősök, haj, egyedül… :/

 

Idézet mára:

"Megvan Minden Fegyverünk a Harchoz az ÉLETBEN .......... hát Küzdj !!!"

 

Március 31. Csütörtök:

A nagy mesélésben, s a rohanásban azt elfelejtettem megírni tegnap, h Kristóffal még Zuglóba is elmentünk, ahol megvettem magamnak az áhítatott görkorit. Most már végképp éhezés van fizuig! Arc nagy mosollyal Zavarban levő arc6a00d83451d8ee69e2014e8724353b970d-800wi

De kellett. Szabadnapos voltam, jó idő volt. Nem fogok otthon ülni, s már am is rég akartam görkorit. Mosolygó arc Kristóffal hazafelé jövet elváltunk az Oktgonnál. Hazajöttem, megírtam a bejegyzésem ugye, aztán inkább fogtam magam, s kimentem egyedül görizni. 10 perc alatt eljutottam innen a Hősök terére. Pont akkor szállították a fejeseket a nem tudom melyik múzeumba. Egész nap ez ment. -.-‘

Szirénázás, rendőr autó, s két fekete furgon. Ma vagy 6-7 szer hallottam. A végére már a tököm televolt velük… –.-‘

Aztán a Hősökről végigdzsaltam az Andrássyn le a Gödörhöz, Deák, Vörösmarty tér majd go home, s go vissza A gödörhöz, ahol taliztam Bratyóval. Furi volt. Lehet h szimplán csak fáradt volt ő is, de tök komolyan beszélgttünk. Olyan más volt, mint szokott lenni. Kaptam tőle 6a00d83451d8ee69e20147e3a48fa5970b-800wiAttitude magazint is. Mosolygó arc Örült a fejem. Szeressük a buzi magazinokat Arc nagy mosollyal Hagy gyűljék! Arc nagy mosollyal Mindegy mikori csak legyen. A szép fiúk, mindig szépek! Kacsintó arc Arc nagy mosollyal Arc kinyújtott nyelvvel

Ja! Azt is akartam írni szerda  tájékában, h amikor este kint sétáltunk a belvárosban Cigusszal, akkor először éreztem meg a Deák téren a virágzó fák illatát. Nagyon kellemes érzés volt Mosolygó arc S most pont ilyen hangulatos számot hallgatok. Titta melankólikus állapotba estem! Mosolygó arc Másnap Kristóffal meg pillangókat láttunk. Titta jó vóóóót! Mosolygó arc

 

Április 1. Péntek:

Ma ugye az Arénában “tótam a biciglit”. Arc nagy mosollyal Jó volt. Igaz a nap végére úgy lefáradtam, h már úgy éreztem magam, mint aki ittas, de akkor is jó volt. Egész nap kasszáztam, amit szeretek.190519_10150116520017491_804877490_6339593_4000715_n Szombaton is ott leszek majd délutános.

Kiszolgáltam Tóth Gabit és Tóth Verát! Mosolygó arc Utólag már bánom, h nem kértem tőlük autógrammot. :/ A radarom is kilengett párszor, ismerősöket is láttam. Furi, h hiába pörögtem ezerrel, s voltam dög fáradt akkor sem bántam ezt az egészet, mert olyan Westendes feelingje volt az egésznek, s jó volt fiatalok közt dolgozni. Teljesen másak a vásárlók. Olyan emberek, akik közt szeretek lenni. S volt sok turista is, kiket nagyon-nagyon szeretek. Mosolygó arc

De am estére eléggé komorrá vált a hangulatom. Hazafelé kóvájogva azon gondolkoztam, h h költik őrültek módját az emberek a pénzük még hó végén is. Eszik a finom drága ételeket, isszák a drága bort az éttermekben az Andrássyn én meg, ha nem mennék haza, akkor éhen halhatnék tizedikéig, holott dolgozok ezerrel gürcölök mint egy hülye, s köv fizuig nem tudok kijönni…. Zavarban levő arc :/ Semmi életkedvem ezek után… :/ Hazaérvén gyertyákat gyújtottam, Edit Piafot, Pink Martinit hallgattam, s bebasztam magam egy kád forró vízbe. Gondolkoztam minden félén. H azért azt is észre kell venni, h sok volt a nő, akiket ellát a férjük, kivan nyalva a picsájuk, s az a feladatuk, h költsék a pénzt, s nem ők látják el, tartsák fenn önmaguk, mint én. Engem nem tart el senki. Bár biztos vannak mások, is mint én, s jobban keresnek, de sokaknak meg munkájuk sincs.

198617_145222522208565_100001624541153_274558_7982817_nJa! Jut erről eszembe! A volt egri főiskola tanárom is fizetett nálam ma! Nagyon megdöbbentünk, mikor pont egyszerre egymásra néztünk. Ő volt a protokoll és etikett tanárom. Nagyon szerettem őt, s az óráit. ( Bár a nevére már nem emlékszem. Zavarban levő arc Arc nagy mosollyal ) …Jajjj Móuni! De szépek is voltak azok az idők is… Mosolygó arc Mondta, h megváltoztam, s h ez nagyon nem a végzetségemnek megfelelő munka, de hát e’ vvva’. Arc nagy mosollyal Hát jah mondom! Arc nagy mosollyal

+ Egy fiatalos anyuka nagyon nézte a hajam, s mikor összeakadt a szemünk, mondta, h jó a hajam, s tetszik neki, s jó áll. Szépen megköszöntem. Nagyon jól estek ez a kis dicséret egy vadidegen embertől. + Azt is hallottam, mikor 2 másik nő egymás közt beszéltek, h milyen divatos ez a haj és milyen jól áll egyeseknek, s a fiának is ilyen van, s neki is tök jól áll. + (!) Arc nagy mosollyal Egy cigány srác is menőzött, h ő is ilyen hajat akart, de a fodrásza elbaszta. Aha mondom. Jó! Mosolygó arc Mondom tök jó, h vasárnap meg lecsapatom a felét, s nem leszek ilyen coffos… Zavarban levő arc :/

Akkor a hangulatomat még az is rontotta, h a lakótársaim megkérdezték, h megyek e egyik srác házi bulijába. Mondtam, h engem nem hívott meg… Zavarban levő arc :/ Szo szarul esett ez is. Igaz hívott Kristóf, mert neki most hétvégén lesz a szülinapja.  De a szombatom Bums-1768[2]még nagyon bizonytalan hisz Mancival akkor lennénk egy évesek, s ez miatt már 1 hete, h csak szenvedek, s döglődöm. Aludni is nehezen alszok el, meg ugye ahogy írtam is, sokat álmodok róla, s nagyon szar minden, s úgy isten igazából senkihez, s semmihez semmi kedvem… … Mindig arra a napra gondolok, mikor találkoztunk, ahol voltunk, s már törik is a mécses…  Szomorú arc De elkalandoztam… …Szo ott tartottam, h a nem meghívás is csak még jobban megerősítette azt a benyomásom, ami mostanság jár a fejemben, h szinte  mindenkivel tényleg csak sekélyes, felszínes a… … “barátsági” szintünk. Ah! Barátsági?! Nevetséges! Nevezzük inkább csak ismerősnek…

A fogadott Bratyómon, s apumon kívül szerintem nem is támaszkodhatnék, nem tudok senkiben sem megbízni… :/

Barátok… ? Kik? Sokakkal alig ismerjük egymást… Túl sok ember fordult meg mostanság az életemben, s valamiért egyikkel sem sikerül komoly igazi baráti kapcsolatot kialakítani… De miért? Én hibám? S ha igen, akkor hol kúrtam el? V mi a baj velem?

Haaaaaj! Szar ez így… Nem tudom mi van… Szomorú arc

Csók!

Rion

Piros ajkak

165653_491604096711_102021066711_6409304_2261584_n

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na most nagyon meglepödtem én nagy Piaf rajongó vagyok, örülök h te is szereted!

És fel a fejjel mindig van a rosszbol kiút! :)