2011. május 29., vasárnap

KO a köbön

 

Idézet mára:

Aki erős, kiáll magáért, aki erősebb, kiáll másokért is.

Pata tanya: Baromi buli c. film

Hát ez a szombat este… MÓUNI! Nem kérném! Zavarban levő arc A házibuli tök jó volt. Voltunk szép számmal vagy 15-en, abból 3-an voltak H&M-es kollégák. Jókat beszélgettünk. Hülyéskedtem is, h tartsunk meetinget. Mosolygó arc Gyorsan oldódott a hangulat, ami a rengeteg piának is köszönhető volt. Ott basztam el, h ittam, de nem éreztem a hatását, aztán fogtam, sClemens Kellner-012[2] összeittam mindent. Jager, vodka, pezsgő, bor. Zavarban levő arc Aztán egyszer csak bumm! Megcsapott. Megindultunk a buliba. Csak képekre emlékszem.  Nagyon kész voltam. Kb 1 órát voltam lent a Confettin, szo sajnos hiába vártam annyira, elbuktam egy jó nagy bulitól. Szomorú arc Az 1 órából kb.: fél órát a wc-ben töltöttem, még végre sikerült kinyitnom az ajtót Csigusznak, és Beának a volt kolléganőmnek, kik már dörömböltek percek óta az ajtómnál, h nyissam ki, de annyira nem voltam magamnál, h felfogtam, h mit akarnak, csak gyenge voltam, h megmozduljak, s szólni is alig volt erőm… Zavarban levő arc

Hát nagyon durván kiütöttem magam. Soha ilyen részeg még nem voltam. Mindig csak bort szoktam iszogatni, mert az az arany középutas pia a számomra. Se nem erős/ütős, s nem is olyan gyenge, mint pl.: a sör.

…Hááát… 22 évesen ezt is megéltem. Nagyon szégyelltem és szégyellem is magam, mert még ennyire soha nem voltam berúgva. Zavarban levő arc

Clemens Kellner-015[2]Szo a mosdóból összekapartak, s ketten hazahúztak. Elég nehéz volt, s hosszú az az út, még hazaértünk, pedig a közelben lakunk. Otthon is elég hosszú időt töltöttem a mosdóban, addig ők kint pihiztek, s beszélgettek. Aztán végül bejöttek, s ágyba tettek.

Szégyen, nem szégyen ez van! Ez is én vagyok! Másokkal szinte minden hétvégén történik ilyen, vagy havonta. Nekem most volt ilyen először (s nagyon remélem h egyben utoljára is) az életemben. + még mentségemre szolgáljon, h szülinapi party volt :)

Am köszönöm a fiúknak, lányoknak, h eljöttek. Tök jól éreztem velük magam, s aminek különösen örülök, h délután, mikor magamhoz tértem, fogadott egy jó pár levél, s értesítés, h ti is jól éreztétek magatok. Mosolygó arc

Külön köszönet a (volt) H&M-es jányoknak, mert nem csak nálam, de a többi fiúknál is nagy sikert arattak. Mosolygó arc

S még egy hatalmas külön köszönet Beának, s Csigusznak az életmentő akciójukért, segítségükért, h figyeltek, s vigyáztak rám. Nagyon szépen köszönöm, s a köv bulin hivatalosak minimum egy italra! + Csigusszal már le is beszéltük, h köv alkalommal ha ő lesz iyln szarul, akkor majd én viszem őt haza! Arc nagy mosollyal

Nah! Mára ennyit! Döglök vissza! Arc nagy mosollyal

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

Bums-1845[3]

Nincsenek megjegyzések: