2011. október 20., csütörtök

Gondoaltok, s az elmúlt napok történései

 

Idézet mára:

"Csókból születik a boldogság
S abból, hogy valaki gondol rád
Melléd lép s ettől minden szép és csudás
Két száj csókra vár és össze ér,
Nincs már semmi, ami többet ér
Így jön létre s így talál reá
Egyetlen csókból a boldogság.♥"

 

Mostanában sokat kattogott az agyam, h sokan későn jönnek rá a dolgokra. Mármint, h mennyire gyorsan belecsapunk dolgokba. Csináljuk úgy, h bele se gondolunk a következményekbe! 6a00d83451d8ee69e2015436410873970c-800wi

S akkor csináljuk/csinálják egyesek a bajt – észrevétlenül – mikor minden okés, happy van stb. Aztán bekövetkezik a törés, a baj, s aztán kapunk a fejünkhöz, h úúúúú! Mekkora egy hülye voltam! Miért nem becsültem meg ésatöbbi…

… … Kicsit nehéz megfogalmaznom, ami bennem van, s amire gondolok, de szerintem sokan így is érthetik, h mire gondolok, akik már sokat tapasztaltak…

Inkább írok egy példát:… …Az Exem is akkor jött rá, h mennyire szeret, mikor már késő volt. Hónapokon át kapartam utána, s reménykedtem, h újra összejövünk. Ő ezt nagyon jól tudta, de nem akarta. Aztán, amint nem kerestem többet, s megtudta, h van más, akkor Ő omlott össze, s szerette volna nagyon sokáig, h kezdjük újra, s ment végig azokon a szenvedéseken, amiken én mentem át. …Szo ilyesmire is gondolok…

Talán ide is jó egy szép idézet, gondolat:

306305_2066846676885_1416342473_31703723_2124627852_n_thumb[1]

De ez csak egy példa. Na mind1. Ez csak úgy bennem volt, s leakartam írni…

A gondolatok után azért leírom azt is, ami az elmúlt napokban történt:

Kedden találkoztam a legjobb barátommal. Sétáltunk egyet a belvárosban a kellemes őszi napsütésben. ( Ez most kicsit hülyén hangzott, de ez van! Arc nagy mosollyal ) Jó volt. Nagyon szeretem az V. kert. Olyan szépen, s divatosan volt öltözve szinte minden ember! Ha összefogom tudni szedni magam anyagilag, akkor mindenképp beköltöznék majd oda, egy kis garzonlakásba. Mosolygó arc

316688_10150314707966712_102021066711_8192340_1029644884_nAztán megláttam az egyik Bajcsy sarkán lévő újságosnál az Elle Man-t, s meg is vettem. Végre újra kiadták! Imádom, s sajnálom, h csak negyedévente jelenik meg… Zavarban levő arc :/

Am Hétfő este nagyon durván berekedtem! Apa csak röhögött rajtam, de szerintem tetszett neki a mély szexi hangom! XD Kacsintó arc Arc kinyújtott nyelvvel.

Aztán másnap még egy jó darabig zombi hangom volt, de délutánra elmúlt, mire mentem dolgozni. JA! Meló!

-.-‘” Előbb még jókedvem volt, de most, h eszembe jutott a meló, megint mélyrepülésben alázuhant, mint egy Stuka! Zavarban levő arc

Úgy volt, h átkerülök az Arénába, mivel megüresedett 1 hely. Lebeszéltem a saját üzletvezetőmmel és az ottani vezetővel, minden ok. Már csak az irodát kellett felhívni, h engedélyezzék, DE persze, h nem engedélyezték! Feljegyezték maguknak, s majd ŐK intézkednek, s szólnak, ha van valami… –.-‘” Nah! El is könyveltem h akkor már ebből sem lesz semmi… Bár egy kis halvány reménysugár még van, mert további változások lesznek a cég életében, amit idővel majd úgy is megtudtok Ti is, de erről sem írhatok még. Mosolygó arc 

Csak addig még van bő 1 hónap, s én heteken belül akartam volna a változást, h karácsonyra tudjak annyit félretenni, h jusson ajándékokra… Zavarban levő arc De így most szopacs van, szo “nagyon happy wok”! Szomorú arc

Am még mindig nem jöttem helyre teljesen, bár már több erőm van, mint múlt hétvégén volt… Zavarban levő arc

Csók!

Rion

Piros ajkak

6a00d83451d8ee69e201543617c10c970c-800wi

Nincsenek megjegyzések: