2011. december 4., vasárnap

2 éves Rion, olvasók, levelek, buzulás vs heteróskodás

 

Idézet mára:

"Csak azt adhatjuk, amink van. Aki boldogtalan, nem adhat boldogságot, aki sikertelen, nem segíthet másokat sikerre. Első kötelességünk: önmagunkon segíteni, hogy ne legyünk másoknak teher. Először tanulni, aztán tanítani! Először teremteni, aztán adni! Ez az élet vastörvénye."

 

Az előző részek tartalmából:

November 6.-án volt 2 éve, h elkezdtem blogot írni! Döbbenetes, h h eltelt az idő! + Ha jobban belegondolok, h régebben napi szinten írtam, akkor már most kb.: egy Biblia vastagságú könyvet lehetne írni eddigi 2 évemről… Zavarban levő arc Durva…. …hmmm!… Rohan az idő… :/383240_10150400773018151_61925383150_8372474_567661506_n

Ha visszaemlékszem a régen velem történtekre, olyan, mintha nem is velem történtek volna meg. Olybá tűnik, mintha meg se történtek volna! Eszembe jutnak régi dolgok, s felteszem a kérdést, h OMG! Ez velem történt meg? Az én voltam???…

Előjönnek ezek a gondolatok, érzések, akkor is, mikor felkeresnek olvasók, s kérdezgetnek.

1 - vagy tán már van 2 hete is - találkoztam egy blog olvasómmal, aki még… … nagyon az elején van, s bizonytalan magát illetően, s megkért, h találkozzunk, s beszélgessünk személyesen.

2 órát sétálgattunk a belvárosban. Az elején persze én beszéltem, s alkalmaztam a Melegség Megismerés programon megszerzett tudásom. Mosolygó arc Oldani kellett a srácot, mert érezhetően feszült volt, de aztán persze egyre többet, s többet beszélt, s kérdezett Ő is. Most meg már szinte napi szinten tartom vele a kapcsolatot s levelezünk, s ő elömleszt a felmerülő kérdéseivel én pedig készségesen ellátom információkkal. Arc nagy mosollyal.

Pose-5211[3]

Aztán manapság sokat hülyülünk a fiú kollégákkal. Megy a szívjukegymásvérét buzi vs, heteró szinten. Mosolygó arc De persze csak poén, s jókat röhögünk a másikon. Ők azzal verik ki nálam a biztosítékot, mikor végigstírölnek egy csajt, ahogy kivonul az üzletben, majd közelebb jönnek hozzám, mintha a környéken hajtogatnának stb, s elkezdik hangosan mondani, h milyen jó melle, mekkora segge volt stb…

387644_10150466146839739_96838814738_10359805_1997123843_nNah! Rion úrfi sem esik kétségbe. Amint bejön egy valamire való én is mondom, h mmmmm milyen szép borostás, izmos, nyunyós, spanyolos, kandúr, vagy fiatalos, milyen szép formás feneke, s vajon milyen farka leehet, dugó vagy megbaszatni való. Arc nagy mosollyal( Vagy mindkettő Ő is! Kacsintó arc )

Ők hangosan úúúúúznak s ahányan vannak annyi fele mennek szét. Aztán meg engem kergetnek ki a világból. Arc nagy mosollyal Aztán persze van, mikor vagy én vagy valamelyikük túllő a célon, s a többiek, vagy ha hallja manager akkor rá szólnak a másikra, h ez már too much. Mosolygó arc

Jah!Valszeg nem tudjátok, de én vagyok most kivételesen az egyetlen meleg abban az üzetben. Mosolygó arc A fél banda lány a másik 5 fiú pedig hetero.  De nagyon szeretem őket. Mosolygó arc Jó team.

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

Pose-5184[2]

4 megjegyzés:

Captain írta...

Gratula a 2 évhez! :)

Rion írta...

Köszönööööm! :)

979 írta...

Boldog blogszületésnapot!

Rion írta...

Kösziiii! :O)